Clonexx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg lurer på om noen vet hvordan man kan finne en sykkel som ble solgt for 10 år siden. Faren min gikk bort i 2000 og vi solgte da sykkelen hans, broren min som er 25 år, begynte å snakke med meg om at han hadde lyst å prøve å finne den. Jeg selv husker ikke mye av den, som kan bli et problem. Jeg har aldri brukt forum før, så vet ikke engang om jeg har lagt emnet på riktig plass. men jeg prøver iallefall. Jeg tenkte å prøve å finne ut hvem som hadde den idag, slik st jeg kunne vise resultatet til broren min på bursdagens hans, men jeg vet ikke h or jeg skal starte eller hvor jeg skal lete. All hjelp settes pris på. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har du bilder? Skiltnummer? Hvordan ble den solgt? Hvem solgte den? Osv. Om du skulle finne eier så ikke fortell om affeksjonsverdien den har for deg. Da vil en evt pris bli høyere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvis du husker skiltnummeret, kan du finne eieren ved å sende en sms med følgende format til 2282: regnr , hvor registreringsnummeret skrives AA1234. Lenke til kommentar
Clonexx Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 @War - skal huske på det til neste gang, men lette vel egentlig bare etter hjelp til måter og finne den på her, og det fikk jo litt hjelp til da, takk! @Runar - Hum, skal se om jeg finner noen bilder en plass i huset. Kanskje jeg finner ut hva skiltnummeret er på en av de. kan bli et spennende lite prosjekt. takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå