Kranjcar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I stua så funker alle kanalene, mens på rommet mitt så funker alle utenom de to jeg nevnte. Noen som veit hvordan jeg kan fikse det? Eller må det komme en signalmontør (?) hjem å fikse det fra GET eller noe? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bruker du din egen dekoder på rommet, eller bruker du en antennekabel fra stuen inn til rommet direkte til tven? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Bruker du din egen dekoder på rommet, eller bruker du en antennekabel fra stuen inn til rommet direkte til tven? Har en egen dekoder på rommet mitt. Har dog en lang antennekabel fra uttaket i stua og inn til rommet. Er vel 20 meter kanskje? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Nå har Viasat 4 og TV 2 Zebra hakket konstant i 2 dager igjen. Fy faen, holder på å klikke! Hva er feil??? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå har Viasat 4 og TV 2 Zebra hakket konstant i 2 dager igjen. Fy faen, holder på å klikke! Hva er feil??? Er det digitale signaler du tar inn, eller er det via det Analoge nettet. Om det så er digitale signaler du har så er det enten dårlig signal eller dekoderen, men siden andre kanaler fungerer bra så er det nok hos GET det ligger. Har du snakket med GET? Selv gikk jeg over fra kabel til IP-TV via VDSL etter jeg hadde problemer med kabel fra CD, fungerer langt bedre for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå