Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Fyrer opp liste over de som har betalt for å sjekke at alt er som det skal være, inkludert de flyplasser jeg har sett blitt reservert Hong Kong - McHansern Dallas: Fort Worht - cruzader Denver - Endors Minneappolis? - Alt-Ctrl Beijing - MagicSpeed Rome LDV - untouch4ble Frankfurt - M3rcutio Paris: Charles De Gaulle - Iskaldcola London: Heathrow - Hanza Chicago O'Hare - Zetheus New York JFK - saftsus Amsterdam Schipol - eivind84 Los Angeles Int. - Hentrik C Atlanta: Hartsfield - Jackson KongKake Hvem er Øyvind? Hugol og gorber, har dere betalt allerede? Send meg PM med fornavn i alle fall Om noen til all formodning har betalt, men ikke mottatt passord, send også en PM. Endret 15. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hehe, "Bergen Aviation Force" med base i Dallas er så få bergensere som vil ut og fly men de skal få bra priser kommer de til dallas. da var flyet satt i drift, Profit/Loss €11,295,008. Spørs om ikke det blir en ATP på meg snart da Endret 14. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Flotters. Da har jeg etablert meg i Minneapolis. Fort Worth er åpen for andre. Regner med at vi kan utvide til hvilke byer vi vil når vi kommer så langt at vi kan bygge baser? Edit: Profitt på over 113k på en tur fra minneapolis til Atlanta med startflyet. Endret 14. oktober 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Synest den er passe ustabil nå AM siden, et par min oppe så et par min nede osv Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Flotters. Da har jeg etablert meg i Minneapolis. Fort Worth er åpen for andre. Regner med at vi kan utvide til hvilke byer vi vil når vi kommer så langt at vi kan bygge baser? Regner da med det. Men det er en begrensning på 20 baser totalt, og 10 foreign baser. I praksis ca. dobbelt så mange baser som på #1152. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Skulle være nok det for oss tenker jeg. DOC: €429,543 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 DOC: € 573,699 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 McHansern, oppdaterer du førstepost med info om at vår server åpner for resten her inne etter helgen (Tirsdag kl 17:00 f.eks?), samt fjerne poll? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Fyrer opp liste over de som har betalt for å sjekke at alt er som det skal være, inkludert de flyplasser jeg har sett blitt reservert Hong Kong - McHansern Dallas: Fort Worht? - cruzader Denver - Endors Dallas: Fort Worht/Minneappolis? - Alt-Ctrl Beijing - MagicSpeed Rome LDV - untouch4ble Frankfurt - M3rcutio Paris: Charles De Gaulle - Iskaldcola London: Heathrow - Hanza Chicago O'Hare - Zetheus New York JFK - saftsus Amsterdam Schipol - eivind84 Los Angeles Int. - Hentrik C Hvem er Øyvind? Hugol og gorber, har dere betalt allerede? Send meg PM med fornavn i alle fall Om noen til all formodning har betalt, men ikke mottatt passord, send også en PM. Du har glemt meg på Hartsfield - Jackson Atlanta Intl. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Begynner å bli mange i USA nå, får håpe det ikke blir for ille. Satser på at jeg kommer til å utvide oppover vestkysten, så tar jeg over Canada, masse små flyplasser. Kommer meg nok ned til Sør-Amerika og Alaska etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 æsj. håpet jeg kunne snike meg til alaska Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det bare å betale og så få passord ? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvis du ser postene til Zetheus, så ser du at det nå er stengt for nye betalende. Spleiselaget har gjort jobben sin Men for alle som ikke har betalt så vil verdenen åpne en gang etter helgen, og jeg regner med førstepost blir oppdatert med info om ikke lenge. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Konge. jeg kommer til å bli med etterhvert jeg også Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Ja, den nye verdenen er bedre enn den forrige. Fler flyplasser f.eks. Jeg må bare finne på et passende navn til flyselskapet mitt. Ikke fornøyd enda. "IndoChina Aviation"? Teit "Viva Macau" Teit "Asiana" Kanskje Endret 15. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Asiana. Nja, vegrer meg litt for det også, da Asiana på ekte har base i Seoul. Blir litt feil med Hong Kong da. Vel, jeg får tenke mer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Etter 4min intens tenking endte jeg opp med å hete "Asiana Pacific" Fornøyd nå Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Fornøyd nå Så lenge det varer ja ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå