Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=R1JXE4sDHJI Rutinelanding Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tviler på at jeg får oppleve noe sånt på Flesland med det første Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er Athen ledig? Jeg er ganske sikker på at den er ledig, men ikke 100%.. Hvis du joiner og finner ut at det er folk der, så er det visst ganske fort gjort å velge en ny Er ihvertfall ingen selskaper som har begynt inne på verdenen som har Athen enda. Er mange andre svære flyplasser igjen også, spesielt i USA pluss Madrid, Tokyo, Bangkok osv. Vi er bare 10stk der inne nå, men spillet har jo ikke begynt enda Edit: Legger ved et eksempel på hvor fullstappet det er på #1152.. Dette er ruten Paris Charles De Gaulle - London Heathrow: Endret 14. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er airlinemogul nede nå? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tokens til egen verden bestilles i skrivende stund. Lager ut fra følgende parameter; 20 års lengde fra 1989 til 2009 Mellomstort fly - ATR 72-200, BAe ATP eller Fokker 50 Startcash - 500,000 € Baser 20/10 i total/foreign Plass til 50 eller 75 stykker totalt 2€ sendes via paypal til [email protected]. Vil ha beskjed om hvem som betaler inn slik at passord sendes ut, og for å stoppe da eventuellt hvis det blir mange (jeg skal jo absolutt ikke tjene noe på dette...). Jeg har bare et spørsmål - fritt valg av flyplass i starten, eller skal det være en viss begrensing på det? Personlig tror jeg det kan bli problematisk å begrense det. 2euro sendt, hva er listen over flyplasser tatt atm? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hartsfield - Jackson Atlanta International London Heathrow Paris CDG Chicago O' Hare Frankfurt New York - JFK Los Angeles Hong Kong CLK Rome LDV Amsterdam Schiphol Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Dibs på Mexico City. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 joiner resten i usa jeg da Dallas/Fort Worth International Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er Athen ledig? Jeg er ganske sikker på at den er ledig, men ikke 100%.. Hvis du joiner og finner ut at det er folk der, så er det visst ganske fort gjort å velge en ny Er ihvertfall ingen selskaper som har begynt inne på verdenen som har Athen enda. Er mange andre svære flyplasser igjen også, spesielt i USA pluss Madrid, Tokyo, Bangkok osv. Vi er bare 10stk der inne nå, men spillet har jo ikke begynt enda Edit: Legger ved et eksempel på hvor fullstappet det er på #1152.. Dette er ruten Paris Charles De Gaulle - London Heathrow: Takk for svar! da hadde det vært konge å få tatt Tokyo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Gleder meg allerede til å utvide på den nye serveren jeg. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Gleder meg til å tjene penger slik at jeg kan få flere gates! Er litt irriterende å ha et fly som går på halv maskin Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Airlinemogul funker ikke hos meg! Kvelden ødelagt Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Airlinemogul funker ikke hos meg! Kvelden ødelagt Den siden er veldig av og på, men det virker fint her akkurat nå ihvertfall.. Pleier å være ned i kanskje 5 minutter i slengen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Har sendt betaling på paypal, men veit ikke når sjefen sjøl kommer tilbake. Noen som vil slenge passordet hitover? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg skal faen meg opprette base på Antarktis og sette inn et småfly med god range der. Tror forresten det kan bli litt morsomt med alle disse små flyplassene rundt omkring i verden, blir jo mer realistisk hvis man ønsker å leke Widerøe elns. Endret 14. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Når kan vi som har overført i kveld forvente å motta passord? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Når Zetheus kommer tilbake Ingen som vet når, men regner med det er i løpet av kvelden. Men spillet begynner ikke før klokken 17.00 i morgen, så er bare å slappe av Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Skal jobbe seint i morra, og trene rett etter jobben. Så kommer ikke hjem før langt utpå kvelden. Får vel ikke begynt før ved elleve tide, i hvert fall Men får vel ikke gjort noe før da uansett sikkert? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Da er det kommet 15 stykker og jeg vil ikke ta imot flere, da jeg ender opp med å gå i pluss på greia. Sender ut passord til de som har betalt Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hehe, "Bergen Aviation Force" med base i Dallas Dette er de flyplassene som er tatt av de som har joinet verdenen hittil: Hartsfield - Jackson Atlanta International - KongKake London Heathrow - Hanza Paris CDG - Iskaldcola Chicago O' Hare - Zetheus Frankfurt - M3rcutio New York: JFK - saftsus Los Angeles - Henrik C Hong Kong CLK - Mchansern Rome LDV - untouch4ble Amsterdam Schiphol - eivind84 Dallas/Fort Worth - cruzader Denver International - Endors Minneapolis-St Paul International - Alt-Ctrl Endret 14. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå