IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Overraskende at ingen starter i Asia. Beijing, Tokyo x2, Shanghai, Hong Kong, Singapore, Bangkok Tjener 129k på EN tur mellom Atlanta og O'Hare med en ATR 72! Atlanta er juks! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg kommer til å starte ved HKG Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Overraskende at ingen starter i Asia. Beijing, Tokyo x2, Shanghai, Hong Kong, Singapore, Bangkok Tjener 129k på EN tur mellom Atlanta og O'Hare med en ATR 72! Atlanta er juks! Ikke når man skal bli nye Cathay. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ikke når man skal bli nye Cathay. Lykke til! Lenke til kommentar
MagicSpeed Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Da var 2€ sendt (Terje) Tenker å starte opp i beijing Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Haha, det var noe annet å starte på en storflyplass i forhold til den andre verden der jeg starta på Værnes. Over 60.000 på alle rutene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ikke når man skal bli nye Cathay. Lykke til! Neida, har ingen planer om å bli et kynisk rasshøl som kun bryr seg om seg selv ... Men alle de flyplassene jeg ønsket i Europa var tatt, så da tok man det beste man fikk i US and A. Digg med en DOC på over 500k med en stakkarslig ATR 72 da. Endret 14. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ikke når man skal bli nye Cathay. Lykke til! Neida, har ingen planer om å bli et kynisk rasshøl som kun bryr seg om seg selv ... Men alle de flyplassene jeg ønsket i Europa var tatt, så da tok man det beste man fikk i US and A. Digg med en DOC på over 500k med en stakkarslig ATR 72 da. Skjønner jeg godt! Blir alt for mye arbeid å bli så stor, og hvem gidder å være en sånn drittsekk på en lukket server med får spillere? Hadde jeg fått lov til å leie flere gates skulle jeg klart å presse ATR'en opp i ca. 800.000.. Ser nå hvor dum jeg var som startet i St. Petersburg på #1152 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 800.000 er ikke ille det. Det er det som er litt kjipt med US, er så langt mellom de store flyplassene i forhold til Europa. Til gjengjeld jo konkurransen mindre, i og med at det er flere gigaflyplasser der. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg stikker avgårde for å innta en god øl, om noen som har betalt ikke har mottatt passord, send meg en PM. Plass til fire til. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er er med på den nye verdenen. Til hvem, og hvordan sender jeg pengene? Paypal? Tror jeg starter i Dallas igjen. Fort Worth ftw! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Trans-Pacific Air har startet opp i Hong Kong! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 @ Alt-Ctrl: Så på forrige side, jeg siterte et innlegg av Zetheus Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Aight, prøver å finne frem på paypal nå, lenge siden jeg har brukt det Noen som vet hvilke flyplasser som er opptatt? Regner nesten med at vi prøver å unngå at flere samler seg på samme flyplass? Edit: Lære seg å lese Endret 14. oktober 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Dallas er ikke tatt enda i alle fall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Skiftet navn til "East-Asian Airways" og driver butikk i Hong Kong. Flyr til Manila, Bangkok, Shanghai og Taiwan for øyeblikket. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Da har jeg sendt €2. Tror jeg tar enten Fort Worth eller Minneapolis, får se litt på det. Lenke til kommentar
Endors Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Har overført penger, ønsker å reservere Frankfurt Airport Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Frankfurt er allerede tatt.. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som faktisk får ekte penger for å drifte en world? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå