fiskebollebiff Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Styret i Shittish Airways ser nå lyst på fremtiden. Etter at regnskapet ble gjort opp er det klart at vi vil gå i overskudd med god margin. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Da går vi inn i et nytt år, og Dunder Mifflin Airlines planlegger allerede utvidelse. I første omgang skal gamle BAe ATP og ATR-72 erstattes, og prosessen er allerede i gang. Hele 4 Fokker 100 er under bestilling, så alt tyder på at DMA vil få et fint år. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Straks legges en ATR 72-210 ut for salg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) To ATR 72-210 ligger ute til salgs nå, for henholdsvis 4.1M og 4.0M. Alderen er 1.6 og 1.8. Leaser de ut for den nette sum av 1M i mnd istedenfor. Endret 14. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Irriterer meg at airlinemogul ikke fungerer på skolepcen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Afghan Air er nå på søken etter brukte fly (!) Økonomisk sett har vi 6 000 000 pr dags dato i tilgjengelige midler, vi ønsker oss samtidig ett fly med over 1500nm i range og plass til min. 50 pax. I løpet av måneden skal Afghan Air klare å frigjøre totalt 10 000 000 i tilgjengelige midler, ettersom selskapet ønsker å investere overskudd i utvidelse og videre drift. Selskapet har pr dags dato ikke delt ut utbytte til sin aksjonær (meg:P), og er som tidligere uttalt av pressetalsmann i bransjen på lang sikt. PS: Det ryktes at Afghan Air vurderer å erstatte sitt minste fly, da dette flyr langt men er ufattelig tregt (På den nye serveren, er alle flyplasser med da? det ønsker jeg at de skal være, kanskje inkludert frakttransport. Hadde vært kult å hatt DC3 til og fra Antarktis for eks.. ) Hehe, Afghan Air sitt design. Markedsavdelingen jobber veldig rimelig, og det kan man se. Endret 14. oktober 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Endret navn til Arsenic Airlines Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Begynner å bli vel mye jobb å utvide nå. Er ikke like moro lenger. Derfor har jeg besluttet å gi meg mens leken er god. Så da trekker jeg meg også fra ny verden. Slik ser regnskapet ut for øyeblikket, med åtte (+6) ubrukte Fokker 100 og én ubrukt MD-90-55: Det er kanskje interesse for diverse fly til lavest mulig pris, selv om ny verden er nært forestående. Samtlige er under to år gamle (unntatt 707-en, som sikkert ikke er så interessant); de aller fleste under ett år. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tokens til egen verden bestilles i skrivende stund. Lager ut fra følgende parameter; 20 års lengde fra 1989 til 2009 Mellomstort fly - ATR 72-200, BAe ATP eller Fokker 50 Startcash - 500,000 € Baser 20/10 i total/foreign Plass til 50 eller 75 stykker totalt 2€ sendes via paypal til [email protected]. Vil ha beskjed om hvem som betaler inn slik at passord sendes ut, og for å stoppe da eventuellt hvis det blir mange (jeg skal jo absolutt ikke tjene noe på dette...). Jeg har bare et spørsmål - fritt valg av flyplass i starten, eller skal det være en viss begrensing på det? Personlig tror jeg det kan bli problematisk å begrense det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har ikke paypal, eller mulighet for å sende noe monitos før evt tidligst 1900 i kveld. Hvis du trenger mer penger da, kan jeg bistå med bankoverføring. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Og ja, det blir full world med alle aircraft. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) @ Zetheus: Det ser bra ut! Vi kom tidligere frem til at ingen begrensing i startbase var det greieste, da det var lett å bytte hvis man kom på en med med konkurranse.. Jeg kan betale deg asap, sender deg en PM når jeg har gjort det. @ TrondH86: Jaja, du sluttet ihvertfall på topp Edit: Har betalt nå, men tenkte å opplyse om at det er en ekstra avgift på kr 2.80 + 3.40%, slik dere vet det (blir 20 kr totalt) Endret 14. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 @ TrondH86: Jaja, du sluttet ihvertfall på topp Lykke til i den nye verden. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jepp, det er vel bare å gi meg en lyd, er vel meg som da må ordne det i så fall? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Hmm, det store spørsmålet er om jeg skal ta Mexico City, Seoul, Delhi eller Istanbul som startby... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg legger mitt beslag på Chicago O'Hare Edit: Ombestemte meg Edit#?: Bestemt meg nå! Endret 14. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tenkte jeg skulle ta Paris - Charles De Gaulle Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Bør ikke vi ha noen 100k ekstra til gates? 750k€ tilsammen eller noe? Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Bør ikke vi ha noen 100k ekstra til gates? 750k€ tilsammen eller noe? kan gå i minus Tar Heatrow eg om den e ledig betaler me paypal nu Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Bør ikke vi ha noen 100k ekstra til gates? 750k€ tilsammen eller noe? kan gå i minus Tar Heatrow eg om den e ledig betaler me paypal nu Ahh, stemmer det. Da har jeg tydeligvis bestemt meg for Chicago O'Hare. (Bytter plutselig kontinent. Bestemt meg nå, hehe). Heathrow er ledig ja Edit: Legger etter hvert ut en liste. Så langt: Følgende er reservert: I rekkefølge, som tråden viser. Blir litt på prinsipp med førstemann til mølla. Greit å spre folk litt til alle kontinenter. Jeg sjekka, og det finnes desverre ikke flyplass på Antarktis i AM. Bugger! Paris: Charles De Gaulle - Iskaldcola London: Heathrow - Hanza Chicago O'Hare - Zetheus Endret 14. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå