Henrik C Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Det blir bra, Dash-8 funker helt fint til småruter. Btw: Er det noen mulighet for å se hvor mye hvert enkelt fly trekker i vedlikeholdsutgifter? Edit: For de som trenger nye fly, så ligger to "helt nye" Bombardier CRJ-100 på bruktmarkedet nå. Koster 8M. Det ene har jo flydd litt, det andre ser helt nytt ut. Burde kanskje ha ventet, hadde kanskje vært et bedre fly det, men sånn er det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 11 ruter, 10 returflyvninger om dagen på min nye leasing-ATP. 2 minutter til gode – ikke mye rom for forsinkelser, nei. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvor mye koster Dash 8 ny? Skal kjøpe fly enten i dag eller i morgen og sitter å vurderer småfly. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvor mye koster Dash 8 ny? Skal kjøpe fly enten i dag eller i morgen og sitter å vurderer småfly. Kommer an på hvilken modell du vil ha. http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/buy_ac.php?manufacturer=21&submit=Select Ellers: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 hmm, hadde håpet den var litt billigere gitt. Jeg får kjøpe samme flyet som du har Trond (VardaxServ Aero Hotter) Det virker som et greit fly for en billig penge. Har du noe å innvende på det, uten om at den er litt treig? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Vet du, mulig du kan kjøpe av meg i stedet. Jeg fikk jo leaset et fly her, noe jeg i grunnen ikke hadde forhåpninger om, og det hjalp betraktelig. Jeg var ute etter et greit begynnerfly for å utvide littegrann, og det har jeg nå og vel så det, så da har jeg plutselig ikke så mye behov allikevel. Da får du det om 3 timer (tror jeg) i stedet for i morra kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Tja, hvor mye skal du ha? Må ta dealen før kl.22 for da skal regningene betales og da fyker jeg i minus Endret 20. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Går stadig fremover dette her. Tre fly i full vigør, et av dem desverre et eldre 737, men jeg håper å sette inn noen bombadier CRJ-100 på noen ruter i morgen. Du snakket om en allianse her for noen dager siden. Har de besvart mail enda? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Tja, hvor mye skal du ha? Må ta dealen før kl.22 for da skal regningene betales og da fyker jeg i minus Jeg bestilte i siste time før månedsskifte av samme årsak, og skal vel da få det kl. 21. Du betaler vel nypris for å slippe å vente. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hehe, det er ok. Hvordan sender man fly fra og til hverandre? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Går du inn på Aircraft Market > Private Offers ser det ut som jeg vil få muligheten til å tilby flyet til deg og bare deg – så fort jeg mottar det fra produsenten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Flott! Sett det til samme pris som fra produsenten så betaler jeg gladelig Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Den er grei. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Da er det på den tiden av døgnet utgiftene kommer. Great -2.5M Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Har ikke fått noe svar, så får se hva de sier. Håper vi kan få til en grei avtale hvis vi kan samle et par stykker som blir med, kanskje vi kan få lease litt rimeligere. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan man ser hvor mye tid ledig hvert fly har? Fant det istad men borte nå.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan man ser hvor mye tid ledig hvert fly har? Fant det istad men borte nå.. Aircraft => View Aircraft. Hours er den tid flyet har til overs. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan man ser hvor mye tid ledig hvert fly har? Fant det istad men borte nå.. Aircraft => View Aircraft. Hours er den tid flyet har til overs. Deeeer var det ja, ty Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Går ikke det an å lage en allianse via Corporate => Create Alliance? Jeg kan gjøre det etter hvert, men ikke i dag. Kommer ikke til å få nok cash til det før regningene kommer i 22-tiden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Koster drøye 10mill mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå