Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Du må trykke på bank balance, da får du et nytt vindu opp. Det tallet som er helt nede til høyre et overskuddet for nåværende måned.

 

Om ca 10 min passerer vi månedsskifte, og da vil du miste mye penger på en gang, men ikke få panikk, for det skjer bare den 1. hver måned. Det er vedlikehold, gateleie og leasing som blir trukket da.

post-170171-1286913289,8202_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt for denne måneden, vent i 4-5 minutter til vi havner på 1. desember, så kan du se hva som står.

Kan også nevne at jeg ikke klarte målet mitt, endte på total inntjening på 97M. Gikk vel 80M til nye fly, så ikke mye igjen.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

SleipnAir kan nå meddele at Afghan Air nå er den nye eier av vår tidligere BAe ATP. I og med at SleipnAir ønsker å hjelpe flyselskaper i startfasen fikk Afghan Air ATP-en til spottprisen 5.000.000 euro. Vi ønsker Afghan Air lykke til som de nye eierne av ex. "Heimdall" og håper flyet gjør nytte for seg i Asia.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Afghan Air er svært takknemlige for muligheten gitt oss av SleipnAir, sier talsmann Babrak Gul Chehra ved selskapets hovedkvarter i Kabul.

BAe ATP er nå omdøpt Badria, og går i trafikk mellom

KIA - Indira Gandhi International,

KIA - Jinnah International Airport,

KIA - Allama Iqbal International,

KIA - Tashkent International Airport,

KIA - Benazir Bhutto International,

KIA - Mashhad.

 

Dette gir flyet en inntjening på 160,000€ pr dag.

 

Ved denne raten vil flyet være nedbetalt allerede etter 32 dager.

Lenke til kommentar

Ikke så verst det. :)

 

SleipnAir har nå startet en omfattende utskifting av flåten. Vi har som mål å erstatte samtlige ATR-72 med Fokker 100 etterhvert. Dog går det litt sakte nå i starten, da vi kun får bestilt en Fokker 100 i måneden, men vi forventer at inntektene vil øke i takt med antall Fokker 100 i flåten. Vi har som mål å benytte kun Fokker 70/100 på våre små og mellomstore ruter, og inntil vi får bestilt oss større fly (150 - 200 pax), også på store ruter.

 

Planen til SleipnAir er at vi innen få år ha en flåte beståede utelukkende av to til tre forskjellige flytyper. Vi vurderer spesielt et par av Tupolev sine større fly på våre største ruter i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...