Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har en gullgruve for meg selv, flyvningen er liksom bare en hobby. Hehe, jeg har endel 0,5 og maks 1 tur pr dag, videre er det også så som så med konkuranse på endel av rutene. Små fly og stive priser Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lengre ruter gir høyere profitt per rute, men ikke per tid brukt – generelt sett. Det er ikke noe problem å få over 100k på en rute om man ønsker det, men hvor mange slike får du plass til på 24 timer? Flere kortere ruter gir derimot mer i gateleie, men jeg er av den oppfatning at det lønner seg likevel. Jeg har vel en viss Fokker 100 som beviser det. Concorde kan bare gå og legge seg. Lavere frekvens (0.5 fremfor 1.0) gir også mulighet for høyere billettpriser, men du får i hovedsak bare to slike per fly (med mindre du flyr fra base til base). Det gir da noe ekstra likevel. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan lager man flere baser da, finner ikke noe om det i faq en jeg Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan lager man flere baser da, finner ikke noe om det i faq en jeg http://www.airlinemogul.com/manual/index.php/Create_Base Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Går det ikke ann å fjerne en leasingavtale på fly? Trodde jeg snubblet over en røveravtale, men etter litt research så går jeg i underskudd med ca 100.000 pr måned på det flyet etter leasinga er betalt. Og da er ikke andre utgifter tatt med i beregninga.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Går det ikke ann å fjerne en leasingavtale på fly? Trodde jeg snubblet over en røveravtale, men etter litt research så går jeg i underskudd med ca 100.000 pr måned på det flyet etter leasinga er betalt. Og da er ikke andre utgifter tatt med i beregninga.. Gå inn på det leasede flyet og trykk på "return to owner". Så opphever du leasing kontrakten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Litauerne melder om kjøp av Fokker 100, med den beste motor-konfigurasjonen. Fortsatt usikkert om de plasserer den i India-avdelingen eller hovedkvarteret i Europa. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Folks! Når er det dere regner med å få satt opp verdenen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Zetheus som alle egentlig ble enige om at skulle motta pengene er AWOL, så hvem vet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lengre ruter gir høyere profitt per rute, men ikke per tid brukt – generelt sett. Det er ikke noe problem å få over 100k på en rute om man ønsker det, men hvor mange slike får du plass til på 24 timer? Flere kortere ruter gir derimot mer i gateleie, men jeg er av den oppfatning at det lønner seg likevel. Jeg har vel en viss Fokker 100 som beviser det. Concorde kan bare gå og legge seg. Lavere frekvens (0.5 fremfor 1.0) gir også mulighet for høyere billettpriser, men du får i hovedsak bare to slike per fly (med mindre du flyr fra base til base). Det gir da noe ekstra likevel. Da er det vell mer fornuftig å spørre hvor mye folket tjener pr fly i snitt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har for salg en Aero-Hotter, ett lite fly for korte turer. Billig i drift. Alder 0,1 år eller no i den dur. Aircraft Name VardaxServ-Aero Hotter Seats 19 Cargo 0 Speed 143 Range 863 Withdrawn 2008 Cockpit Crew 2 Flight Attendants 1 Turn Time 0.15 Engines P&WC PT6A-135 Fuel Usage 27 Ett tipp topp nybørjarefly Endret 12. oktober 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har for salg en Aero-Hotter, ett lite fly for korte turer. Billig i drift. Alder 0,1 år eller no i den dur. Shittish airways er interesert, men da må det være billig! har nesten ikke penger Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Gjennomsnitt: 16.005.885/39=410.407 Dvs: Litt over 410.000 per fly i gjennomsnitt Btw: Det er Fokker 100 som trekker opp! Tjener mye mer på Fokker enn på de større Airbus'ene. Og til slutt en liten melding fra ledelsen i Hippie Express: Siden det nærmer seg nytt år og bedriften går greit, så vil vi spandere på oss et nytt flaggskip i flåten! Pengene er allerede satt til side, og flyet som skal bestilles så snart datoen blir 01.01.1995 er et splitter nytt Boeing 777-200! Dette skal kalles opp etter den store Martin Luther King, som har inspirert tusener av mennesker til å stå opp og forbedre samfunnet ved bruk av ikke-voldelige metoder! Si hei til B777-200 - M. L. King Endret 12. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Flyet ligger ute på det åpne markedet til 650 000. Jeg kan selge det for 2/3 av det ved rask avgjørelse Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 har bare 816 jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Phew, nei det blir altfor dårlig butikk for meg. Da kan vi se igjen i morgo? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 haha, tviler på om jeg har noe mer da går nesten hundre tusen i røde tall borte på venstresiden der Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 fiskebollebiff, du må se på tallet til høyre. Det er det som sier hvor mye den totale profitten neste måned blir Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bank balance er -2,041,387 Airline value er +149,176,370 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 iskaldcola mente "Projected totals for end of month". Nå skifter den straks - hvis den fortsatt er negativ har du virkelig dritt på draget, da må du restarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå