Endors Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Og Endors, hvis det er det om å gjøre: jeg legger meg flat Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg hadde faktisk -0.01 i tid på den leasede B737-200'en før jeg ryddet i rutene.. Ikke spør hvordan det skjedde, og jeg har dessverre ikke noe screenshot... Og så har jeg et Fokker 100 med 4 0.5-ruter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) En liten artig ting jeg har merket er at hvis du har et fly som flyr fra base A til base B, så kan du faktisk bruke det flyet på flygning fra base B til flyplass C. Endret 12. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 En liten artig ting jeg har merket er at hvis du har et fly som flyr fra base A til base B, så kan du faktisk bruke det flyet på flygning fra base B til flyplass C. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sett opp flyet fra base A til base B, og når du lager en ny rute fra base B kan du velge å bruke det flyet dersom det har nok tid igjen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Takker for tipset Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Og du trenger ikke 2 gates hoss hver flyplass, du trnger bare 1, siden du har 10 "slots" hver gate, dvs. 10 turer Og du kunne ha øke prisen også, høyest mulig pris, på 100% load Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Prøvde nå, men får det ikke til, Jeg skal sende et fly fra Glasgow til Flesland og videre til Island, men finner ikke ut hvor jeg skal velge at det skal videre til island. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor blir det av muligheten til å betale for ny server da ..? :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Prøvde nå, men får det ikke til, Jeg skal sende et fly fra Glasgow til Flesland og videre til Island, men finner ikke ut hvor jeg skal velge at det skal videre til island. Har du bare på Flesland da? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har base i glasgow og gate på flesland og island Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Du som gjorde at jeg måtte justere ned prisene på Glasgow-ruta mi altså. Btw, noen som vil lease eller kjøpe en BAe ATP? Relativt ny (0.8 år). Endret 12. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sett opp flyet fra base A til base B, og når du lager en ny rute fra base B kan du velge å bruke det flyet dersom det har nok tid igjen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg ikke får rutenettet mitt på google mapet, noen tips? Bruker Opera selvfølgelig. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Funker ikke i Opera her heller.. Testet med IE, og der virker det heller ikke. Med Chrome derimot, da virker det fint. Skulle vel egentlig bare mangle (google) Edit: Slenger opp nytt rutekart i samme slengen: Endret 12. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Da kan jeg annonsere at jeg har fått lagt inn noen nye ruter, alle fra Seattle, og har nå passert 100 ruter! I tillegg har den nordligste ruten min åpnet, Seattle-Anchorage. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Da kan jeg annonsere at jeg har fått lagt inn noen nye ruter, alle fra Seattle, og har nå passert 100 ruter! I tillegg har den nordligste ruten min åpnet, Seattle-Anchorage. Hvor finner du den typen rutekart du har der? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg bruker Great Circle Mapper, http://gcmap.com Kopierer bare URLen til rutekartet mitt, stripper vekk det unødvendige og mater det inn der, og så setter jeg på diamanter på flyplassene og diverse. Ser så mye finere ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Da har Afghan Air den glede av å presentere sin flåte, nå med tradisjonelle Afghanske pikenavn. Styret påpeker at dette er gjort for å øke blesten om selskapet, og håper at det vil gi økte inntekter i form av flere patriotiske reisende. Styret ruller samtidig ut sin siste ervervelse: 1 Basler Turbo-67 med P&WC PT6A-67R "YA-AAD Palwasha", som er satt inn i rutetrafikk til Iran. De øvrige flyene i selskapet ble også rullet ut i pomp og prakt, og presentert for de oppmøtte pressefolkene: Boeing 707-120 P&W JT3C-6 "YA-AAE Anoosheh" Dash-8-100B PWC 120A "YA-AAC Asman" V-A Hotter P&WC PT6A-135 "YA-AAA Azin" Til kommentaren fra den lokale avisen "Daily Outlook Afghanistan" vedrørende unødvendig bakketid for flyene hadde styret følgende å si: "Vi velger å personalisere flyene våre for å vise at vi ikke er ett selskap som higer etter størst mulig profitt, med minst mulig arbeid" (og stakk samtidig kniven i Cathay Pacific, som har hatt tilnærmet monopol på ruter til og fra Kabul inntil Afghan Air åpnet sine ruter.) Afghan Air har nå snart 50% av alle ruter til og fra Kabul International Airport, mens den tidligere storhetskongen Cathay Pacific for første gang i 1994 er under 20% av reisende. Styret benyttet også anledningen og uttalte at uten Dunder Mifflin sin uvurderlige støtte i flyselskapets vanskelige starttid ville det Afghanske folk lidd under Cathay Pacific sine blodpriser. Endret 12. oktober 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Aha! Definitivt mye finere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå