fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Da var Shittish Airways oprettet Kommer til å vokse seg store føler jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn jeg ser teorien om at det kan lønne seg å kjøre under 100% load i starten av rutene for å inplementere økning i trafikk så er det tre mulige scenarioer. 1 - flatt 100% - hvor du setter en pris og er fornøyd med den 2 - flatt med justering - hvor du setter en pris og etter X tid påløper nye engangskostnader fra markedsanalyseavdelingen og oppjusterer prisen 3- stigende kurve hvor du satser på å nå 100% over tid. av disse alternativene bør man velge utifra hvor lenge ruten skal være operativ i sin nåværende form. Det er tydelig at det skal en viss tid til med høyere inntekt enn alternativ 1 for at alternativ 3 skal bli lønnsomt. Denne tidsfaktoren vil være avhengig av inntjening, og jeg tror ikke det vil være store beløp å tjene på å gjøre det slik, da en må strukturere mye mer - og spillet blir plutselig en jobb? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hmm.. Har ikke prøvd å bytte, men hvis det er enkelt og greit uten en svær økonomisk smell så er det jo ikke noe problem. Hvordan bytte startbase: Go to view gate, and click the close base button to close the base that you have. Then go back to view gate and reutrn the gate. Then go logout and log back in. The game will ask you to create a new base. http://stephenm.org/...p?topic=11371.0 Er dog ikke sikker på om man er låst til det kontinentet man starta på først. Tidligere erfaring blant enkelte spillere kan tyde på at det er slik, men kan ikke si det sikkert. I verste fall sørger admin for en reset. (Har prøvd dette selv og det er helt uproblematisk – når man først får gjort det riktig iallfall.) Det er forresten en annen ting: Den som lager verden blir jo admin og får et visst ansvar i så måte. Edit: Glemte jo å nevne kanskje det viktigste – det koster ingenting å opprette ny startbase et annet sted. Okay! Da er det jo ikke noe stress.. Har en flyplass jeg har veldig lyst til å starte på, men er den overbefolket så har jeg to backupplaner Nå må bare Zetheus få ræven i gir Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn jeg ser teorien om at det kan lønne seg å kjøre under 100% load i starten av rutene for å inplementere økning i trafikk så er det tre mulige scenarioer. 1 - flatt 100% - hvor du setter en pris og er fornøyd med den 2 - flatt med justering - hvor du setter en pris og etter X tid påløper nye engangskostnader fra markedsanalyseavdelingen og oppjusterer prisen 3- stigende kurve hvor du satser på å nå 100% over tid. av disse alternativene bør man velge utifra hvor lenge ruten skal være operativ i sin nåværende form. Det er tydelig at det skal en viss tid til med høyere inntekt enn alternativ 1 for at alternativ 3 skal bli lønnsomt. Denne tidsfaktoren vil være avhengig av inntjening, og jeg tror ikke det vil være store beløp å tjene på å gjøre det slik, da en må strukturere mye mer - og spillet blir plutselig en jobb? Spørsmålet er om load factor er dynamisk.. Jeg har en del ruter jeg opprettet med ca. 99,6%, og de har holdt seg stabilt på den verdien hele tiden. Hvis jeg derimot går inn og redigerer de, så kan jeg øke prisene og få 100%. Ulogisk? JA.. Som et eksempel kan jeg redigere en av de as we speak: Pulkovo International - Riga International: Load factor 99.58, pris €147, profit €30,144 Går inn og redigerer: Load factor 100%, pris 159, profit €33,014 Her ser du at selv om load factor er under 100%, så vil den ikke øke på sikt uten at du redigerer manuelt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn jeg ser teorien om at det kan lønne seg å kjøre under 100% load i starten av rutene for å inplementere økning i trafikk så er det tre mulige scenarioer. 1 - flatt 100% - hvor du setter en pris og er fornøyd med den 2 - flatt med justering - hvor du setter en pris og etter X tid påløper nye engangskostnader fra markedsanalyseavdelingen og oppjusterer prisen 3- stigende kurve hvor du satser på å nå 100% over tid. av disse alternativene bør man velge utifra hvor lenge ruten skal være operativ i sin nåværende form. Det er tydelig at det skal en viss tid til med høyere inntekt enn alternativ 1 for at alternativ 3 skal bli lønnsomt. Denne tidsfaktoren vil være avhengig av inntjening, og jeg tror ikke det vil være store beløp å tjene på å gjøre det slik, da en må strukturere mye mer - og spillet blir plutselig en jobb? Spørsmålet er om load factor er dynamisk.. Jeg har en del ruter jeg opprettet med ca. 99,6%, og de har holdt seg stabilt på den verdien hele tiden. Hvis jeg derimot går inn og redigerer de, så kan jeg øke prisene og få 100%. Ulogisk? JA.. Som et eksempel kan jeg redigere en av de as we speak: Pulkovo International - Riga International: Load factor 99.58, pris €147, profit €30,144 Går inn og redigerer: Load factor 100%, pris 159, profit €33,014 Her ser du at selv om load factor er under 100%, så vil den ikke øke på sikt uten at du redigerer manuelt.. Lame Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, jeg skal aldeles ikke påstå at load factor går opp av seg selv. Jeg driver i grunn og tester det nå. Har satt noen ruter litt under 100% og notert meg detaljene, så får vi se. On a sidenote... Slå den! Lenke til kommentar
Endors Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, jeg skal aldeles ikke påstå at load factor går opp av seg selv. Jeg driver i grunn og tester det nå. Har satt noen ruter litt under 100% og notert meg detaljene, så får vi se. On a sidenote... Slå den! Ok Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Profitten da vet du. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 On a sidenote... Slå den! Er det USA-rutene dine som tar helt av? Derfor du tjener så mye penger for tiden altså. Jeg har nesten gitt opp å holde følge med deg, men får heller gi deg en bedre fight på en ny verden Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei, denne hopper rundt i Europa. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Klikker på de tokens greiene, endelig finne jeg et spill jeg liker, men neida her skal det herpes at at man må betale for tokens Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Nærmeste jeg kommer er denne som flyr fra småflyplassen Brussels. Fortsatt nesten 200.000 mindre enn din.. Edit: Regner ikke med Concorden, den har såvidt overskudd etter leasingen uansett Endret 12. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Klikker på de tokens greiene, endelig finne jeg et spill jeg liker, men neida her skal det herpes at at man må betale for tokens Ja, var ikke mye gøy når premium-funksjonene forsvant her og der. Jeg løste det likevel med regneark, så kan de bare beholde betalfunksjonene sine. Edit: @iskaldcola: Jeg satte forresten opp den fokker'n akkurat nå, så det er ikke den som har skyld i at jeg passerte deg. Endret 12. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 @iskaldcola: Jeg satte forresten opp den fokker'n akkurat nå, så det er ikke den som har skyld i at jeg passerte deg. Aaahh.. Hehe, ikke at gjør så mye, men konkurranseinstinktet kicker inn vet du Utvidet til Paris-CDG nå, og det kommer inn 4 nye Fokker 100 om litt over en time! Money money Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Og Endors, hvis det er det om å gjøre: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Je har bare 16 euro igjen etter å ha satt opp to ruter jeg. Har jeg gjort noe galt eller er det bare å vente? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er bare å gå i minus på å leie gater. Kjør på! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Er AM siden sirup for dere også atm? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Den er litt sånn nå og da. Veldig treg, lite responsiv, og et øyeblikk er den nede. Så noen minutter senere (noen ganger mye mer) er alt i orden igjen. Det er perioder med dette nesten daglig. Vil tro det er noe serverarbeid som pågår, og muligens en og annen restart. Man får bare vente til det er i orden igjen. Vanligvis går det ganske fort over. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ingen som har hørt noe fra Zetheus? Hvis han ikke dukker opp kan jeg alltids ta det på PayPalen min, men jeg drar hjem på fredag og vet ikke hvor mye tid jeg kommer til å ha da, så da må noen andre dele ut passordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå