Imsvale Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Lista over spleisevillige ser for øyeblikket slik ut: Spleiselag ========== Mchansern TrondH86 iskaldcola Zetheus KongKake M3rcutio Hanza saftsus Alt-Ctrl Henrik C diZrupt0r untouch4ble Howard_ daruu Endors marbek-GHOST max Vi må finne ut hvor mange tokens vi trenger. Regner med det blir enten 280 tokens for €25 eller 420 tokens for €35. Edit: Hvis det blir sånn reservering så boikotter jeg. Eller så tar jeg Atlanta. Endret 11. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Crap! Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvordan gjør vi det med betaling? Er jo mange som vil betale, men alt må jo bli betalt før vi starter. Hvilken mail skal vi sende betalingen til, og hvor mye skal du ha? Forresten, ATP til salgs. Noen som skal ha? alder? vedlikeholdskostnad? pris? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Crap! Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere? Eller €2 på hver i og med at vi er 17 stk på lista. Så kan jeg ta €3 hvis det er et problem å få det til å gå opp. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Age er 1.2, vedlikehold kan jeg ikke si spesifikt, men det er et lite turbopropellfly, så koster ikke fryktelig mye. Ligger ute for 7.5M, men hvis du tar det nå er det ditt for 7M. Crap! Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere? Eller €2 på hver i og med at vi er 17 stk på lista. Så kan jeg ta €3 hvis det er et problem å få det til å gå opp. Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Det tidligste jeg kan overføre noe penger er i kveld... Dvs rundt 21.00 eller senere. Lenke til kommentar
Endors Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 jeg kan overføre asap, så lenge jeg får paypal info fra Zetheus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Age er 1.2, vedlikehold kan jeg ikke si spesifikt, men det er et lite turbopropellfly, så koster ikke fryktelig mye. Ligger ute for 7.5M, men hvis du tar det nå er det ditt for 7M. Crap! Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere? Eller €2 på hver i og med at vi er 17 stk på lista. Så kan jeg ta €3 hvis det er et problem å få det til å gå opp. Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide. Ja, det er jo 5 mill billigere enn nypris og ett godt tilbud. Jeg har ikke så mye penger nå, så får heller være. Men det skal du ha; tusen takk for hjelp ut av startsompa. Har tre fly nå. En aero hotter som tar seg av de korteste flyvningene, din Dash som tar seg av litt større avstander og Boiengen som tar seg av highprofit. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide. I tide? Har vi det så travelt? Må jo gi folk en rimelig sjanse til å få med seg at ting begynner å skje for alvor. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg har dog fått et lite problem. Har byttet adresse siden sist jeg brukte PayPal, og de er ikke helt enige i at jeg har flyttet. Sheesh... Edit: Hadde forventet noe rukkel på pan pipes som ventemusikk, men fikk reklame. D'oh! Endret 11. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide. I tide? Har vi det så travelt? Må jo gi folk en rimelig sjanse til å få med seg at ting begynner å skje for alvor. Joda, men hvis noen må overføre med bankoverføring etc tar jo det fort litt tid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har ikke paypal, dvs jeg må bruke banken. Send meg PM Zetheus, så fikser jeg det i kveld. Send kontonr og hvor mye. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Transaksjoner skjer én gang i døgnet. Såpass må vi tåle. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Da blir det spennende å se om kontoen fungerer igjen... Edit: kontoen funker, kortet mitt blir verifisert i morgen. Oh hayppy! Endret 11. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Lista over spleisevillige ser for øyeblikket slik ut: Spleiselag ========== Mchansern TrondH86 iskaldcola Zetheus KongKake M3rcutio Hanza saftsus Alt-Ctrl Henrik C diZrupt0r untouch4ble Howard_ daruu Endors marbek-GHOST max Vi må finne ut hvor mange tokens vi trenger. Regner med det blir enten 280 tokens for €25 eller 420 tokens for €35. Edit: Hvis det blir sånn reservering så boikotter jeg. Eller så tar jeg Atlanta. meg også Forresten, ATP til salgs. Noen som skal ha? hva er age? Endret 11. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis det er sånn som forespeilet litt baki her - at man kan øke billettprisene etterhvert grunnet flere reisende. Vil det da bety at man bør lage rutene sine med 95% load i starten sånn at de kan vokse på billettprisen uten at du trenger å mikromanage hver gang du vil sjekke om du tjener maks? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Har tenkt på det samme selv i det siste. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Om det er admin i en verden som bestemmer hvilke flyplasser som er med vil jeg ha maaange flyplasser i sydlige Afrika! Sliter med å tjene penger nå, har ikke rørt noe på en uke og er like mye inn som ut på kontoen. Blir nok nødt til å starte et annet sted enn SA denne gangen ja. Sitter for øyeblikket i SAA biz lounge på JNB, og passasjergrunnlaget herfra er stort! Kan se to stk A380 som begge skal til Europa. Endret 11. oktober 2010 av koots Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi kommer til å ha full world, så det er plenty av flyplasser. Kommer til å frigjøre enda en ATP om et par minutter, noen som vil ha den? Denne blir litt yngre, age på 0.8. Selges for 9M. Den andre med age på 1.2 selges for 5M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå