Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Lista over spleisevillige ser for øyeblikket slik ut:

Spleiselag
==========
Mchansern
TrondH86
iskaldcola
Zetheus
KongKake
M3rcutio
Hanza
saftsus
Alt-Ctrl
Henrik C
diZrupt0r
untouch4ble
Howard_
daruu
Endors
marbek-GHOST
max

Vi må finne ut hvor mange tokens vi trenger. Regner med det blir enten 280 tokens for €25 eller 420 tokens for €35.

Edit: Hvis det blir sånn reservering så boikotter jeg. :p Eller så tar jeg Atlanta. :roll:

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Hvordan gjør vi det med betaling? Er jo mange som vil betale, men alt må jo bli betalt før vi starter. Hvilken mail skal vi sende betalingen til, og hvor mye skal du ha?

Forresten, ATP til salgs. Noen som skal ha?

alder? vedlikeholdskostnad? pris? :)

Lenke til kommentar

Crap! :)

Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere?

Eller €2 på hver i og med at vi er 17 stk på lista. Så kan jeg ta €3 hvis det er et problem å få det til å gå opp. :p

Lenke til kommentar

Age er 1.2, vedlikehold kan jeg ikke si spesifikt, men det er et lite turbopropellfly, så koster ikke fryktelig mye.

Ligger ute for 7.5M, men hvis du tar det nå er det ditt for 7M.

Vel, må ut med 35€ for herligheten, med 5€ på hver blir vi da maksimalt syv stykker på spleiselaget. Dog litt spesiellt å begrense antall PAx på startflyplass for oss som starter tidlig når jeg ikke regner med det blir gjort for dem som starter senere?

Eller €2 på hver i og med at vi er 17 stk på lista. Så kan jeg ta €3 hvis det er et problem å få det til å gå opp. :p

Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Age er 1.2, vedlikehold kan jeg ikke si spesifikt, men det er et lite turbopropellfly, så koster ikke fryktelig mye.

Ligger ute for 7.5M, men hvis du tar det nå er det ditt for 7M.

Spørsmålet er jo om 17 folk klarer å betale i tide.

Ja, det er jo 5 mill billigere enn nypris og ett godt tilbud. Jeg har ikke så mye penger nå, så får heller være.

Men det skal du ha; tusen takk for hjelp ut av startsompa. Har tre fly nå. En aero hotter som tar seg av de korteste flyvningene, din Dash som tar seg av litt større avstander og Boiengen som tar seg av highprofit. :)

Lenke til kommentar

Lista over spleisevillige ser for øyeblikket slik ut:

Spleiselag
==========
Mchansern
TrondH86
iskaldcola
Zetheus
KongKake
M3rcutio
Hanza
saftsus
Alt-Ctrl
Henrik C
diZrupt0r
untouch4ble
Howard_
daruu
Endors
marbek-GHOST
max

Vi må finne ut hvor mange tokens vi trenger. Regner med det blir enten 280 tokens for €25 eller 420 tokens for €35.

Edit: Hvis det blir sånn reservering så boikotter jeg. :p Eller så tar jeg Atlanta. :roll:

meg også :D

Forresten, ATP til salgs. Noen som skal ha?

hva er age?

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hvis det er sånn som forespeilet litt baki her - at man kan øke billettprisene etterhvert grunnet flere reisende. Vil det da bety at man bør lage rutene sine med 95% load i starten sånn at de kan vokse på billettprisen uten at du trenger å mikromanage hver gang du vil sjekke om du tjener maks?

Lenke til kommentar

Om det er admin i en verden som bestemmer hvilke flyplasser som er med vil jeg ha maaange flyplasser i sydlige Afrika!

Sliter med å tjene penger nå, har ikke rørt noe på en uke og er like mye inn som ut på kontoen. Blir nok nødt til å starte et annet sted enn SA denne gangen ja. :(

Sitter for øyeblikket i SAA biz lounge på JNB, og passasjergrunnlaget herfra er stort! Kan se to stk A380 som begge skal til Europa.

Endret av koots
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...