Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også funnet ut at fly på størrelse med A320 er bare tull med unntak av på veldig store/lange ruter. Bruker mye heller Fokker 100 på det aller meste. Tjener så godt som like mye på det, også kan man fly til små flyplasser uten at prisen går rett i dass pga. for mange seter.

Lenke til kommentar

Hvilke fly anbefaler dere for langdistanse? Rundt 5-6000nm. Minst plass til 100px.

Råder deg til å fokusere på alt innenfor en radius på 1500–2000 NM før du i det hele tatt begynner å tenke på så lange ruter. De er ikke lønnsomme i dette spillet, dessverre.

Når det er sagt: Min anbefaling er først og fremst 767-200ER, men også -300ER. Airbus A310 er også kjempeaktuell om du ikke trenger særlig mer enn 5000 NM, og det til enda lavere pris enn de førstnevnte.

Outsideren: Shanghai Y-10 (en god del lavere fart enn de andre, men betydelig snillere pris).

Avstemming lagt til. Enjoy people!

Ta med vanlige baser også da.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Burde hatt et alternativ som sier "så sent som mulig" på årstall. Jeg vil ihvertfall starte så sent som mulig, så hvis vi velger 15 år så starter vi i 1994.

Lagt til. Legger også til eksempler på aircraft når vi stemmer.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Absolutt. Jeg tenkte mer på når de som ikke betaler skal få lov til å få passordet, og tidsfrist for betaling.

Jeg kan jo starte med et forslag;

Serveren startes på onsdag 12.00, alle som skal være med på spleiselaget må ha betalt innen 23.00 på tirsdag.

12.00 gis passordet ut til de som har donert, og på fredag eller lørdag 12.00 kommer passordet til resten.

Da får vi litt forsprang, og vi kommer i gang ganske fort.

Lenke til kommentar

Må jo finne en som kan gjøre det ja, så hadde vært greit å få orden på det før vi starter.

Når jeg tenker meg om er kanskje 12.00 litt dumt tidspunkt, folk flest er jo på skole eller jobb da. Hva med 18.00?

Forresten, ny Fokker 100 bestilt. Da kommer det to stk i morgen, og regner med å bestille en eller to til.

Lenke til kommentar

Heisann!

Ser jeg har laget litt brudulje her i dagtidlig. Var ikke hensikten å herje så mye. Jeg fikset meg konto til spillet klokken to i natt. Og da jeg satt opp ruter og prising hadde jeg ikke peiling på hva jeg drev med. For meg er det jo selvsagt litt humor å lese postene der jeg får gjennomgå. Ante ikke at det skulle bli resultatet. Så får jeg bare beklage for de som ble snytt for noen euro. Tror jeg har en litt mer levedyktig økonomi nå. Og det er nok det beste for alle. Alle tapte jo penger slik prisingen min var tidligere. Når det er sagt så føler jeg ikke noen lojalitet overfor andre spillere. Gjør meg ingenting å tjene fiktige penger på andre fikitive flyselskaps bekostning, men jeg er ikke noen Gordon Gekko som går inn for å ruinere ruter, til det har jeg for svak økonomi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...