M3rcutio Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Ble inspirert av denne tråden og startet opp på PW 1677, jeg har startet opp en allianse "hardware.no" om noen vil joine. Siden jeg har mer penger enn tid på denne verdenen, kan jeg lease ut et par fly billig til de som joiner. Har satt begrensning på 5 flighter fra alliance huber. RE: private world hardware.no Jeg er med! Ikke noe problem å spytte i tokens eller kroner Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Vel, nesten samtlige av oss spiller på #1152 da... Men egen verden blir stilig! Vi må ha passord slik at ikke alle som vil kan joine. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Seriøst?! Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Så det der, så jeg måtte jo sette ned prisen, men han har flere syke ruter som ligger flere hundre € under alle andre alt over 78 ga meg under 40% load. Kommer btw til å legge ned den ruta der Endret 10. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 2 i Frequency på godeste Richard Noname Airlines også, vanskelig å konkurrere med det... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Nesten så jeg får lyst til å dedikere et fly til å gå etter rutene hans med høy frekvens inntil han tar hintet. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Da kjører jeg i gang vår egen server ut i uka Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva blir innstillingene? Håper å få aktivert PayPal ASAP, men ting tar tid. Satser på at det er pga. helg. Vi må vel ordne en aldri så liten liste over alle som ønsker å bidra i spleiselaget, så vet vi hvor mange vi er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan donere en liten slant Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi må sette opp en liste med folk som er med, og med innstillingene som skal brukes Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Som sagt, count me in Av det jeg har fått med meg hittil, så er disse med: Iskaldcola TrondH86 Henrik C Mchansern Hanza M3rcutio Sikkert mange jeg har glemt i farten, men er de jeg kommer på nå. Endret 10. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er også med på å donere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hva om vi starter med ATR eller ATPer? Det er bedre enn en 737 eller 707. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Fokker 50 er også fin, eventuelt Fokker 70. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Gått gjennom siste 10 sider. Følgende har uttrykt at de ønsker å være med på spleising: Spleiselag ========== Mchansern TrondH86 iskaldcola Zetheus KongKake M3rcutio Hanza saftsus Alt-Ctrl Henrik C diZrupt0r untouch4ble Howard_ daruu Endors marbek-GHOST max Oppdatert spillerliste (per 10.10.10(!)): Bruker Flyselskap Base =============================================================== iskaldcola Hippie Express St. Petersburg TrondH86 HelveticAir Zürich Zetheus Ragnarok Airlines Oslo Mchansern Lithuanian Intl. Aviation Vilnius Henrik C Dunder Mifflin Airlines København saftsus Absolut Airline Zürich Endors Planet Express Zürich diZrupt0r TurboTrans Airlines Frankfurt KongKake SleipnAir Bergen b00n Fallout Air Zürich cFc Wings of Love København makri Star Airlines Hong Kong marbek-GHOST Norair Oslo bigggan Icelandair Keflavik Alt-Ctrl Speedy Airlines Dallas Hanza Hansa Manchester cruzader Bergen Aviation Force Bergen GM250 Afghan Air Kabul untouch4ble Armstrong Aviation Trondheim daruu Daruu Airlines (antar jeg) Abu Dhabi Ikke identifisert: ================== max Paisley Steffen G. Hugol DavidFFS xanth0s Howard_ Lite aktive/gitt seg: ======================== ZealD Kiwi Airlines Christchurch MiKA77 SAS Norway A/S Zürich Mitez TotalAir Toulouse Panerai Panerai Airways Roma (Da Vinci) xquzi Vive La Airlines Las Vegas (McCarran Intl.) Nordvi Dwight K Schrute Airlines Lisboa koots South African Airways Johannesburg (O.R. Tambo Intl.) Som vanlig, skrik ut hvis noe er riv ruskende galt. Er nok en hel del som mangler, så det er bare å gi seg til kjenne i tråden. Si fra hvis flere ønsker å være med på spleising som ikke er i lista. Endret 11. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 er uten problem med spleise. btw hva tenker folk på antall max baser? synest 10 virker lite i det lange løp egentlig. må jo kunne slå seg ned i alle land Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg er også med på å spleise på ny verden Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Er noe problematisk med baser på andre kontinenter, som teller dobbelt. 10 blir fort fylt opp hvis man f.eks. starter i Europa, og skal ha 1-2 i Asia og 1-2 i Nord-Amerika. Er det egentlig noen spesiell grunn til å holde folk i tøylene angående antall baser man kan opprette? Hvis det er ubegrenset, er det heller ikke noe problem med baser utenfor startkontinentet. Ser for meg at 10 baseslots er fylt opp før det har gått 3 år. Hva skal man gjøre resten av tiden? Husk at Cathay er blitt så stor mye pga. allianseflygninger, som gir tilgang på laaaangt flere baser enn det man kan ha selv. Hvis vi ikke skal ha noen allianse (som bare ville føre til ekkel kniving om de x antall allianseflygningene, spør du meg), blir det relativt lite å bygge monsterselskap på, for dem som gidder sånt. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Fytte pokker altså. Måtte nettopp stenge en av de mer innbringende rutene mine etter at en eller annen fyr drepte hele ruta med 7 frequency og 50 i pris... Hjalp ikke med 3 pms for jeg prøvde å forklare hvordan man skal gjøre det heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå