IskaldCola Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det første du må gjøre er å maksimere rutene med 707'en. Når det er gjort så er neste steg et nytt fly, men ville ikke spart til Fokker 70 hvis jeg var deg. For rundt 10 mill +- får du massevis av gode fly som er perfekt for de korte rutene til mindre flyplasser. ATR, ATP, Fokker 50 og CV5800 er gode fly. Det du for all del ikke må gjøre er å kjøpe et brukt, stort fly. Det kan fort koste en formue i vedlikehold, og det er en grunn til at de ligger til salgs.. Bare fortsett å kjøp flere fly av denne typen til du har en fin flåte som tjener gode penger Neste steg etter det er å utvide til en ny flyplass. Btw: Mener Henrik C snakket om at han kanskje skulle selge unna noen ATP'er om noen dager, så du får følge med hva som skjer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Legg opp til 4-5 kortere ruter til store flyplasser. Hvor har du base? Lurer også litt på om jeg skal selge unna en ATP eller to når jeg får enda en F100. ATP blir litt i minste laget, angrer egentlig litt på at jeg bestilte meg KFC-ene nå. Men det får så være, kan alltids sette de inn for å støvsuge nærområdet. Mye skal du ha for en KFC? Jeg kan kjøpe den av deg, 13M? Hvis du ikke har lyst på de that is... Endret 9. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Innvielsesfest med boller og brus! Star Airlines har nå utvidet tilbudet til Europa, og begynner idag flyvninger fra Amsterdam Airport Schiphol. Herfra vil det opprettes ruter til de fleste storbyer og enkelte mindre byer rundt om i Europa, så snart det kjøpes inn flere fly... Fytte... er så innmari gøy med nye spillere som virkelig har "skjønt" poenget... Så nettopp at jeg hadde bare 13% load på ruta mi fra Hong Kong til Taiwan, og det er ikke rart, for der flyr den en 707 med 7 i frequency og 50 i pris... Endret 9. oktober 2010 av makri Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Med null kunnskap om dette spillet hoppet jeg ut i det og har laget et flyselskap og har hittil en rute og to gates. Ender sikkert med at jeg går konk og bank rotten ganske fort, men alt blir da en erfaring. Noen som har noe tips for å komme godt i gang i begynnelsen, og unngå å tape penger? Kan legge til at jeg har 43% i load på ruta mi, 05, i frequency og 152 i bilettpris. Har ordentlig lyst til å lære dette spillet skikkelig så håper på litt tips Endret 9. oktober 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Legg opp til 4-5 kortere ruter til store flyplasser. Hvor har du base? Lurer også litt på om jeg skal selge unna en ATP eller to når jeg får enda en F100. ATP blir litt i minste laget, angrer egentlig litt på at jeg bestilte meg KFC-ene nå. Men det får så være, kan alltids sette de inn for å støvsuge nærområdet. Mye skal du ha for en KFC? Jeg kan kjøpe den av deg, 13M? Hvis du ikke har lyst på de that is... Skal se, tror jeg har fått en grei rutetabell til med de nå. Liker de bedre enn ATP, så de skal vel byttes ut først. Og til de interesserte, har først en ATP med age 1.1, selges for 5.5M. Veldig fint fly, koster ikke så mye å holde i luften heller, og bør byttes ut etter rundt 5 år (?). Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det første du må gjøre er å maksimere rutene med 707'en. Når det er gjort så er neste steg et nytt fly, men ville ikke spart til Fokker 70 hvis jeg var deg. For rundt 10 mill +- får du massevis av gode fly som er perfekt for de korte rutene til mindre flyplasser. ATR, ATP, Fokker 50 og CV5800 er gode fly. Det du for all del ikke må gjøre er å kjøpe et brukt, stort fly. Det kan fort koste en formue i vedlikehold, og det er en grunn til at de ligger til salgs.. Bare fortsett å kjøp flere fly av denne typen til du har en fin flåte som tjener gode penger Neste steg etter det er å utvide til en ny flyplass. Btw: Mener Henrik C snakket om at han kanskje skulle selge unna noen ATP'er om noen dager, så du får følge med hva som skjer Takker for tips. Det jeg mente at jeg har 2 ruter jeg ikke tjener så godt på av de 7 jeg har Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Mottar en Fokker 70 i kveld, og i morgen ettermiddag blir en Fokker 100 levert som bursdagsgave til meg selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Bestilte nettopp en Fokker 100 selv, den dyreste med RR Tay Mk 650 og 1800 nm i range. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Min får "bare" 1766 nm i range min, tipper jeg lar den erstatte ene ATR-en som da vil flyttes over dammen. Hvis ikke jeg lar Fokker 100 blir det første "store" flyet mitt i USA. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ville anbefalt F100 i USA, jeg tjener veldig godt med det. Her er de rutene jeg har; Denver International - Cleveland-Hopkins Internatioal €81,528 Denver International - Hartsfield - Jackson Atlanta International €76,653 Denver International - Seattle-Tacoma International €82,158 Denver International - Las Vegas - McCarran International €84,008 Denver International - San Diego International €54,901 Hvor har du base i USA? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan jo evt. sette inn Fokker 100 -en for 707-en i Europa, og flytte 707-en til USA da? Har forresten base på Lambert-St Louis International. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har lyst på et 707 forresten? 0.6 år gammelt, kan få det for 50.000.. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Begge mine F100 tjener rundt 550k hver i usa ihvertfall. @iskaldcola 50k eller 50M? Endret 9. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Absolutt mulig å bruke 707-en i USA, men den har noe høyere turn time, så du sløser mer tid på bakken. Har min 707 i USA, flyr et par lange ruter med den. Er ikke så fabelaktig på korte ruter. Uansett tror jeg ikke du kan gjøre feil med noen av de, er lett å tjene godt i USA. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Begge mine F100 tjener rundt 550k hver i usa ihvertfall. @iskaldcola 50k eller 50M? Haha, skriveleif Mente 50 mill Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er interessert i en byttehandel. Jeg kan bytte min 1.8 år gamle 707 mot en Fokker 100 (relativt ny sådan) eller så selger jeg den for 30M. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har lyst på et 707 forresten? 0.6 år gammelt, kan få det for 50.000.. Kan ta det om du holder av til i morgen? Btw, ser ut som om jeg blir nødt til å beholde 707-en i Europa, i og med at Fokker 100 ikke har høy nok hastighet til å kunne erstatte den. Men da blir det Fokker 100 i USA da, setter den inn på de mest innbringende rutene til ATR-ene mine. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har lyst på et 707 forresten? 0.6 år gammelt, kan få det for 50.000.. Kan ta det om du holder av til i morgen? Btw, ser ut som om jeg blir nødt til å beholde 707-en i Europa, i og med at Fokker 100 ikke har høy nok hastighet til å kunne erstatte den. Men da blir det Fokker 100 i USA da, setter den inn på de mest innbringende rutene til ATR-ene mine. Gjerne det Det var en jeg kjøpte her om dagen for 70M for å erstatte den jeg skrapet.. Det var så vanskelig å finne et fly som var like raskt, så da ble det det samme en gang til. Men tjener så lite på rutene den er satt opp på, så vurderer å legge de ned. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg er btw med på betaling av private world. Kan legge ut også om det er ønskelig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har lyst på et 707 forresten? 0.6 år gammelt, kan få det for 50.000.. Kan ta det om du holder av til i morgen? Btw, ser ut som om jeg blir nødt til å beholde 707-en i Europa, i og med at Fokker 100 ikke har høy nok hastighet til å kunne erstatte den. Men da blir det Fokker 100 i USA da, setter den inn på de mest innbringende rutene til ATR-ene mine. Gjerne det Det var en jeg kjøpte her om dagen for 70M for å erstatte den jeg skrapet.. Det var så vanskelig å finne et fly som var like raskt, så da ble det det samme en gang til. Men tjener så lite på rutene den er satt opp på, så vurderer å legge de ned. Da tar jeg det! Setter det inn i USA, og på en halv flyvning mellom Lambert og Bergen så jeg får erstattet Gulfstream-ene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå