Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke penger til noe som helst for øyeblikket. Du må nok vente til folk har litt penger etter månedsskifte, så kanskje det er interesse hvis prisen er rett. Endret 8. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvem er det nå som driver og hakker på rutene mine fra Manchester? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Er ikke meg, holder til i Asia, nærmere bestemt Hong Kong og omegn, men lurte på, hva blir prisen for focus city på Schiphol? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 60x gateleie, samt at du må ha minst 4 gater der, så i realiteten opptil 64x gateleie dersom du skal ta alt på én gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvem er det nå som driver og hakker på rutene mine fra Manchester? pfft. Jeg har bare Manchester - Vilnius I morgen bestilles det 2x KFC. En til India og en til Litauen. Må jo dele broderlig. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Er et formodentlig nyoppstartet selskap ved navn Hansa. Det er noe som ikke stemmer på den offentlige siden for flyselskapet. Se her: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Merkelige greier, lurer på hvordan han har klart det. ---- Dunder Mifflin Airlines erklærer herved en ny base for åpnet, plassert midt mellom de to eksisterende basene i Chicago og Los Angeles. Selskapets nye base er plassert i Denver, på Denver International Airport som har et årlig passasjerantall på 51 millioner. Rutenettet er ikke det mest spennende enda, det er åpnet fire ruter til Washington, Dallas, Houston og City of Colorado Springs. I løpet av de nærmeste dagene vil det også komme en Fokker 100 og en A320 til selskapets rådighet, og disse skal settes inn fra Denver. Lenke til kommentar
Steffen G. Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei. Lurte på å prøve dette. Hvor vil dere anbefale meg å etablere meg? Noen tips for å komme igang uten å gå konk den første uken? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er du som skal spille, ikke vi for deg. Lenke til kommentar
Steffen G. Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er du som skal spille, ikke vi for deg. Ja, det er jo greit, spennende å prøve seg frem selv også, men lurte bare på om det er noen fordel å begynne i samme "verden" som dere andre? (Har ikke satt meg inn i dette ennå). Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 I og med at de aller fleste i tråden er i samme verden er det jo naturlig at det som prates om her er mest relevant for nettopp den. Ut over det kan jeg ikke se noen vesentlig ulempe med å spille i en annen verden. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Så dere har fått opp en private world? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei, vi spiller på en private world, men den er ikke våres. #1152 FAIR GAME. Vi snakker om å starte opp vår egen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei, vi spiller på en private world, men den er ikke våres. #1152 FAIR GAME. Vi snakker om å starte opp vår egen Snygge saker Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Er et formodentlig nyoppstartet selskap ved navn Hansa. Det er noe som ikke stemmer på den offentlige siden for flyselskapet. Se her: hehe, er meg det Joina i forigårs med zurich som startbase, men der var det veldig overbefolka så solgte alle gatene mine og skifta base til manchester kødda seg til litt så eg må ha 2 gater på manchester sjølv om eg berre har 12 ruter :s (ekstra månedsleie på gaten i dass) eg er med å spleise på ny server, sånn at alle kan starte på likt Kjedeli å bruke laang tid på å ta igjen cathy... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Da har jeg fått levert Fokker 100, satt den inn på et par ruter fra Denver. Utrolig innbringende, tjener jo like mye som 737-ene mine fra LAX (litt urettferdig å sammenligne, har lite konkurranse med F100, ganske mye med 737). Skal bestille en til om to timer, da har jeg akkurat råd. Og om en halvtime kommer det en A320. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Fokker 100 er helt utrolig bra! Litt for stort for de aller minste rutene, men perfekt for alle som er good eller very good! Skal bestille en til litt senere, og da vil jeg ha 15 stykker av de i morgen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Starta opp i går. Etter å ha satt opp rutene så lå jeg ca 1mill i underskudd. Nå ligger jeg ca 1.1 i overskudd. Har 2 ruter jeg ikke tjener stort på, så de skal jeg endre når jeg får tid. Men hva er liksom neste steg? Spare opp til et nytt fly? Ser mange her prater om Fokker 70(?) Ser det har en pris på 23m+ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmmm, bare to ruter med 707en?? Er de veldig lange? Hvis ikke kan du med fordel starte hvertfall en eller to ruter til... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Legg opp til 4-5 kortere ruter til store flyplasser. Hvor har du base? Lurer også litt på om jeg skal selge unna en ATP eller to når jeg får enda en F100. ATP blir litt i minste laget, angrer egentlig litt på at jeg bestilte meg KFC-ene nå. Men det får så være, kan alltids sette de inn for å støvsuge nærområdet. Edit: Royal Dutch har tydeligvis bestemt seg for å kuke til for meg. Har en rute fra LAX til Long Beach, 19 nm. Flyr med en ATP og billettpris på €241. Så kommer han med en McDonnell Douglas MD-11 og €80. Endret 9. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå