Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Trikset for en som er newbie er å ikke gi opp med en gang, selv om det kan virke litt forvirrende for nye spillere. Man kommer ganske fort inn i det, og så har de en bra manual/faq man kan lese i hvis det er småting man lurer på.

Og ja, du er selvsagt velkommen inn på en ny verden  :yes:

Hyggelig å høre! Har dere startet denne worlden enda? Tror ikke jeg tar meg tid akkuratt nå til bryet ettersom jeg er på ferie for øyeblikket, men jeg setter pris på at dere vil inkludere meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

År må velges først iallfall. 1950 eller senere er greit for meg. Jeg tipper vi gjerne vil innom dagens fly, så alt etter hva slags varighet vi skal ha kan vi sikkert sikte oss inn på dags dato pluss noen år minus varighet = jackpot. :)

Edit: Å nei, 2009 er så langt det går. Da er det jo lett. Varighet da, folks?

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for 737. Bare sånn btw. Og dessuten er jeg enig i det at de som er med på spleiselaget får starte en dag i forveien eller liknende, de har jo faktisk betalt for det. Kommer sannsynligvis ikke til å være en av de selv, siden jeg ikke har noen mulighet for å overføre penger eller liknende. (Er noen ganger litt kjipt å være 17, 3 mnd unna 18 altså.)

Lenke til kommentar

Har ikke fått aktivert PayPal ennå, men når det er gjort så er jeg også selvsagt med på spleiselaget. ;)

Syns vi bør ha et fly som er gått ut av produksjon for en stund siden, så er det mer realistisk at et nyoppstartet flyselskap har fått kloa i det. Av samme grunn bør det ikke være for stort. Rundt 50 seter mener jeg er maks. Vi ser at ~70-setersklassen blir veldig mye brukt i tidlig fase, og jeg syns vi bør måtte strekke oss bittelitt også etter det.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...