Hugol Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Trikset for en som er newbie er å ikke gi opp med en gang, selv om det kan virke litt forvirrende for nye spillere. Man kommer ganske fort inn i det, og så har de en bra manual/faq man kan lese i hvis det er småting man lurer på. Og ja, du er selvsagt velkommen inn på en ny verden Hyggelig å høre! Har dere startet denne worlden enda? Tror ikke jeg tar meg tid akkuratt nå til bryet ettersom jeg er på ferie for øyeblikket, men jeg setter pris på at dere vil inkludere meg Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi er i planleggingsfasen ennå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva burde være "starting aircraft"? og hvilket år burde vi starte i? Noen forslag der? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg foreslår at vi velger senest mulig år å starte i. Hvis vi velger å holde på i 10 år blir det 1999, 20 år 1989 etc. Det er så kjedelig med de gamle flyene som såvidt går fremover. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) År må velges først iallfall. 1950 eller senere er greit for meg. Jeg tipper vi gjerne vil innom dagens fly, så alt etter hva slags varighet vi skal ha kan vi sikkert sikte oss inn på dags dato pluss noen år minus varighet = jackpot. Edit: Å nei, 2009 er så langt det går. Da er det jo lett. Varighet da, folks? Endret 8. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 20 år! Virker som en grei varighet. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 1989 altså, da blir det nesten likt flymessig og utviklingsmessig som det er i nåværende verden. Virker greit det for min del. Vad tycks? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Fint nok det, hvilket aircraft bør vi starte med? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 737-200? Evt. ATR-72 og mer penger å starte med? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Heller 737 enn ATR mener jeg. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg stemmer for 737. Bare sånn btw. Og dessuten er jeg enig i det at de som er med på spleiselaget får starte en dag i forveien eller liknende, de har jo faktisk betalt for det. Kommer sannsynligvis ikke til å være en av de selv, siden jeg ikke har noen mulighet for å overføre penger eller liknende. (Er noen ganger litt kjipt å være 17, 3 mnd unna 18 altså.) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Syns ikke vi burde starte med et så «flott» fly. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan som sagt godt bli med på spleiselaget, men da må dere vente til søndag eller mandag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Syns ikke vi burde starte med et så «flott» fly. Hmm du sier noe. Hva med f.eks en ATR eller Beriev? Hvor mucho money er det snakk om for å lage en ny verden? Endret 8. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Har ikke fått aktivert PayPal ennå, men når det er gjort så er jeg også selvsagt med på spleiselaget. Syns vi bør ha et fly som er gått ut av produksjon for en stund siden, så er det mer realistisk at et nyoppstartet flyselskap har fått kloa i det. Av samme grunn bør det ikke være for stort. Rundt 50 seter mener jeg er maks. Vi ser at ~70-setersklassen blir veldig mye brukt i tidlig fase, og jeg syns vi bør måtte strekke oss bittelitt også etter det. Endret 8. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 må jeg close alle routes på det spesifike aircraftet jeg skal sette på markedet? Eller kan det fortsatt være i drift mens det ligger der ute? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg antar at du må sette det på bakken, men er i grunn ikke helt sikker. Skal du uansett selger det er det jo bare å prøve så finner du fort ut av det. Får sikkert en beskjed hvis du prøver å selge det mens det er aktivt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som vil kjøpe en 1 år gammel 707? Kan få den for tja, 35M? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) 707-en din må nå være nærmere to. På View Aircraft-siden får du en desimal hvis du trykker + ved siden av flyet. Min er allerede 1,8 år og din må være litt (edit: marginalt ) eldre enn den. Endret 8. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Age 1.8 ja. Er vel et heller dårlig marked for aldrene 707er tenker jeg. Tror jeg skraper den i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå