Imsvale Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Wikien har en kjapp oppstartsguide, og svarer ellers på de fleste nybegynnerspørsmål. Resten kan du dumpe her. Tips: Ikke lei flere enn én gate på hver flyplass i starten. Korte ruter fremfor lange. Ikke høyere enn 1.0 på frekvens/daily services. Startbasen bør helst være på en noenlunde stor flyplass (målt i passasjertrafikk). Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når jeg kommer på jobb i mårra tidlig så er en stk. Fokker 100 klar til dyst. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Slo på storetromma og rasket likegodt med meg seks fly i dag. Skal fylle opp litt ruter uten at det tar flere dager å få det gjort... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 wEE Airline Value: € 200,228,162 200m nådd fremgang. ATP nr5 bestilt også! blir vel en 2til i dag når pengene starter rulle inn også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 En KFC venter på meg når jeg kommer hjem fra jobb Den skal gå: Vilnius - Paris Orly Vilnius - London Stansted Etter det får jeg se, muligens Tegel. Hvis det er mye tid igjen kanskje Manchester eller Birmingham. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Da var den første Fokker 100 i flåten min i trafikk. Daily profit på ca 500k. Bestiller snart enda en Fokker 100, også bestiller jeg en KFC i kveld til kortruter. Har også lagt ned en gate i Zürich. Flytta flyet over dammen, mest på grunn av jeg ikke gidder å justere prisene så jeg får 100% load lengre Endret 8. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hm, Fokker 100 virker veldig spennende, kanskje jeg skal handle litt av de. Kanskje kjøpe to av de fremfor én A320, den kommer jo bare til å drive men innenlandsruter i USA uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror du tjener betraktelig mer på 2x F100 fremfor en A320. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 3 mill i overskudd hver mnd - får vente en dag eller to og revurdere situasjonen i afghan air. Må leie flere gates i kabul hvis jeg skal utvide, så da kan jeg like gjerne vente til jeg klarer flere ruter, fremfor å lease gaten nå og sette opp en flight. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hater at airline value synker hver gang man lager ny base. Tapt ca. 40M siste par dagene pga. av det, men det tjenes jo inn over tid. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå har jeg skrapet 707'en, og fikk igjen €14,564,681. Satser på lavere vedlikehold fremover @saftsus: Dette skjer jo med oss alle sammen, og man tjener det veldig fort inn igjen når den nye basen er oppe og går Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror du tjener betraktelig mer på 2x F100 fremfor en A320. Absolutt! Tror nok jeg ender opp med å fornye flåten med F100 fremover, så kan jeg selge unna de fleste ATPene. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mens jeg sov inatt har jeg tydeligvis kryssa 200 m grensa :O Johoo! Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det mulig å se om et fly kan fly en viss rute før man kjøper gate? Slik at man slipper å kjøpe gate før man kan se om har nok flytid til å fly dit eller ikke? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Du har jo research route som ligger under operations Der får du oppgitt avstand og evt. konkuranse på ruta, koster heller ingen ting Endret 8. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det mulig å se om et fly kan fly en viss rute før man kjøper gate? Slik at man slipper å kjøpe gate før man kan se om har nok flytid til å fly dit eller ikke? Du må nok beregne avstand, hastighet på flyet og turn-time selv. Har brent meg et par ganger på det Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis jeg legger ned helt i Zürich vil da hovedbasen bli byttet slik at den er i usa og ikke i europa slik at de basene jeg har der da telles som 1, ikke 2. Noen som vet? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da har jeg kastet meg inn i kampen jeg også på 1152 Utrolig nok ikke mye fly fra trondheim Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Etter masse dager med røde tall har jeg endelig kommet på rett kjøl igjen. Endte med å bestille meg mitt første fly, 1x VardaxServ-Aero Hotter, som skal brukes på korte turer i midtøsten Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Aero Hotter skal være et bra startfly, men husk å bruk det på mange korte ruter i stedet for noen få halvlange. Det er veldig tregt og har begrenset range, men så koster det jo "ingenting" Hippie Express har forresten redusert verdien med omtrent 200 mill i dag, mye pga skroting av en 707 og utskifting av base. Sapporo er nå nedlagt til fordel for Taiwan som ligger mye mer sentralt i forhold til satsingsområdet i Kina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå