Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Wikien har en kjapp oppstartsguide, og svarer ellers på de fleste nybegynnerspørsmål. Resten kan du dumpe her.

 

Tips: Ikke lei flere enn én gate på hver flyplass i starten. Korte ruter fremfor lange. Ikke høyere enn 1.0 på frekvens/daily services. Startbasen bør helst være på en noenlunde stor flyplass (målt i passasjertrafikk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var den første Fokker 100 i flåten min i trafikk. Daily profit på ca 500k.

Bestiller snart enda en Fokker 100, også bestiller jeg en KFC i kveld til kortruter.

 

Har også lagt ned en gate i Zürich. Flytta flyet over dammen, mest på grunn av jeg ikke gidder å justere prisene så jeg får 100% load lengre

Endret av saftsus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

3 mill i overskudd hver mnd - får vente en dag eller to og revurdere situasjonen i afghan air. Må leie flere gates i kabul hvis jeg skal utvide, så da kan jeg like gjerne vente til jeg klarer flere ruter, fremfor å lease gaten nå og sette opp en flight. :)

Lenke til kommentar

Aero Hotter skal være et bra startfly, men husk å bruk det på mange korte ruter i stedet for noen få halvlange. Det er veldig tregt og har begrenset range, men så koster det jo "ingenting"  :)

 

 

Hippie Express har forresten redusert verdien med omtrent 200 mill i dag, mye pga skroting av en 707 og utskifting av base. Sapporo er nå nedlagt til fordel for Taiwan som ligger mye mer sentralt i forhold til satsingsområdet i Kina :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...