Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet?

 

Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker?

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på 19 år og 6 år.. Koster fortsatt litt i vedlikehold, men ikke nærheten av det flyet ditt gjorde.

 

Jeg skraper nok min for å få ned gjennomsnittsalderen på flåten, for vedlikeholdet er i rask stigning for tiden!

 

Da er livet til min første 737 over! Satt inn en A320 for den, og fikk knipt inn en rute ekstra, samt at gjennomsnittsalderen gikk fra 0.8 til 0.4 år :D

 

Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker?

 

For et fly som var verdt 28M, fikk jeg litt over 3M når jeg skrapet det.. Ikke mye, men nå vedlikehold går drastisk ned så er det verdt det.

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet?

 

Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker?

Jada. Bare gi med IDen din, så skal jeg overføre.

 

Skal avgårde om ti minutter på en bedriftspresentasjon, men er tilbake om et par timer, så hvis jeg ikke rekker det før jeg drar tar jeg det da.

Lenke til kommentar

Da er det gjort, skrapet det gamle flyet mitt. Blir spennende å se hvordan utgiftene blir nå, hadde 14M i maintenance denne måneden.

 

DOC er dessverre under 4M igjen, ligger på 3.6M, men sparer garantert inn de 0.4M.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg to ATP i mellomtiden, så kan jeg fylle opp noen ruter mens jeg venter på A320en. Kan jo selge de om to-tre dager hvis jeg ikke trenger de lengre, ATP er jo populære her.

Eventuelt spare i en times tid og kjøpe KFC CV5800. Hm.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet?

 

Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker?

Jada. Bare gi med IDen din, så skal jeg overføre.

 

Skal avgårde om ti minutter på en bedriftspresentasjon, men er tilbake om et par timer, så hvis jeg ikke rekker det før jeg drar tar jeg det da.

 

Min id: 45936.

Lenke til kommentar

@ Henrik C:

 

Stilig, det var en fin økning! :thumbup:

Men det er jo mye lettere når det er lite konkurranse og "full world". Ser ihvertfall ut som det er "full world" mtp alle rutene han har.

 

 

Ny annonsering fra Hippie Express:

Vi er blitt verdens største operatør av det regionale jetflyet Fokker 100!

 

 

 

1791034.jpg

 

 

Alle er velkommen på kake og brus i hovedkvarteret i Pulkovo :fun:

 

 

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Alle er velkommen på kake og brus i hovedkvarteret i Pulkovo :fun:

 

Tja, hva med Borscht og vodka? :cool:

 

"kake" og"brus", tolk det som dere vil ;)

 

 

Uff.. Måtte søke opp det du skrev. Jeg har faktisk spist Borscht i baltikum, og kan ikke si at det falt helt i smak for å si det sånn.. Så det står vi over :yes:

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Vel, vil bare si tusen takk for leasing av flyet. Har satt det opp i seks småruter rundt min hovedflyplass, og flyttet 707 over på lengre reiser. Det har nær doblet min DOC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...