Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Var det så lurt mon tro? Cebu Pacific som har disse flyvertinnene får ikke lov til å fly i EUs luftrom grunnet mangelfulle sikkerhetsrutiner på flyene sine Ellers velger jeg å gå for Endret 7. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg skal knabbe ideen med flyvertinnene, ikke arve hele ruklet med dårlig vedlikehold og sikkerhet. Dog det hadde ført til at mitt kjære flyselskap hadde levd bedre opp til sitt navn og rykte... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Skal bestille enda en A320 nå, og lurer litt på å kvitte meg med en 737. Age er 6.3, any takers? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Skal bestille enda en A320 nå, og lurer litt på å kvitte meg med en 737. Age er 6.3, any takers? Nei takk! Prøver å kvitte meg en slik en jeg også, men ender vel opp som spiker.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Nei takk! Endte opp med 15M i maintenance costs på grunn av et 19 år gammelt 737... Det ble behørlig avlivet, og ønsker ikke å la mine fly gjennomgå noe slikt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet? Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det er stor forskjell på 19 år og 6 år.. Koster fortsatt litt i vedlikehold, men ikke nærheten av det flyet ditt gjorde. Jeg skraper nok min for å få ned gjennomsnittsalderen på flåten, for vedlikeholdet er i rask stigning for tiden! Da er livet til min første 737 over! Satt inn en A320 for den, og fikk knipt inn en rute ekstra, samt at gjennomsnittsalderen gikk fra 0.8 til 0.4 år Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker? For et fly som var verdt 28M, fikk jeg litt over 3M når jeg skrapet det.. Ikke mye, men nå vedlikehold går drastisk ned så er det verdt det. Endret 7. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet? Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker? Jada. Bare gi med IDen din, så skal jeg overføre. Skal avgårde om ti minutter på en bedriftspresentasjon, men er tilbake om et par timer, så hvis jeg ikke rekker det før jeg drar tar jeg det da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Da er det gjort, skrapet det gamle flyet mitt. Blir spennende å se hvordan utgiftene blir nå, hadde 14M i maintenance denne måneden. DOC er dessverre under 4M igjen, ligger på 3.6M, men sparer garantert inn de 0.4M. Lurer på om jeg skal kjøpe meg to ATP i mellomtiden, så kan jeg fylle opp noen ruter mens jeg venter på A320en. Kan jo selge de om to-tre dager hvis jeg ikke trenger de lengre, ATP er jo populære her. Eventuelt spare i en times tid og kjøpe KFC CV5800. Hm. Endret 7. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Bestilte meg enda en Fokker 70 istad. Så i morgen ettermiddag har SleipnAir to Fokker 70 - er i flåten sin. Skal bli digg å erstatte de små Gulfstream-ene, og enda digger å ikke betale leasing til Cathay mer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei. Jeg bestemte meg for å registrere meg i dag. Dog har jeg litt trøbbel i starten. Noen som kanskje kan si meg om det finnes noen mulighet for å komme inn i noe annet en public worlds? Vil ha litt boeing action hehe Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Private World #1152 starter du med en finfin Boeing og den krever intet passord Lykke til! Bestilte forøvrig en ny KFC CV8500 før kl.19! Endret 7. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 De aller fleste her er i PW#1152 FAIR GAME. Privat verden uten passord. Starter til og med med en Boeing 707. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er endelig i null etter en omrokkering av flylinjer. DVS jeg kan begynne leasingavtalen av flyet kl 17:00 henrik c, hvis du fortsatt er interessert i å bli kvitt flyet? Som ett sidenotat: Hvor mye får dere igjen for å la flyet gå til spiker? Jada. Bare gi med IDen din, så skal jeg overføre. Skal avgårde om ti minutter på en bedriftspresentasjon, men er tilbake om et par timer, så hvis jeg ikke rekker det før jeg drar tar jeg det da. Min id: 45936. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Da har du fått tilbud om den. Se under Aircraft Market og Private Offers. Får vel også en PM. Forresten folkens, sjekk denne: http://stephenm.org/smfforum/index.php?topic=11455.0 Gikk fra en verdi på cirka 12M til 1500M på over én måned på ekte. Er vel håp for oss også! Endret 7. oktober 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) @ Henrik C: Stilig, det var en fin økning! Men det er jo mye lettere når det er lite konkurranse og "full world". Ser ihvertfall ut som det er "full world" mtp alle rutene han har. Ny annonsering fra Hippie Express: Vi er blitt verdens største operatør av det regionale jetflyet Fokker 100! Alle er velkommen på kake og brus i hovedkvarteret i Pulkovo Endret 7. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Alle er velkommen på kake og brus i hovedkvarteret i Pulkovo Tja, hva med Borscht og vodka? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Alle er velkommen på kake og brus i hovedkvarteret i Pulkovo Tja, hva med Borscht og vodka? "kake" og"brus", tolk det som dere vil Uff.. Måtte søke opp det du skrev. Jeg har faktisk spist Borscht i baltikum, og kan ikke si at det falt helt i smak for å si det sånn.. Så det står vi over Endret 7. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, vil bare si tusen takk for leasing av flyet. Har satt det opp i seks småruter rundt min hovedflyplass, og flyttet 707 over på lengre reiser. Det har nær doblet min DOC. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) fant en koselig lease fra SleipnAir på 550k måneden/22k dagen. Shorts 360-300 2:08 Leased In €114,059 Endret 7. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå