Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Projected total income: €99,658,440 SÅ NÆRME! Var sikker på at jeg skulle klare 100M, men neida. Kommer jo lett over det med A320-en, men ville egentlig klare det med de flyene jeg har nå. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 SMELL!! 3 mill in the red. Månedlige utgifter BRENN!! -38M. Slå den. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Droppet 377 alikevell, bestilte meg heller 3 stk Convair 440 isdenfor, vil nok gjøre bedre nytte forløpig 32,503 igjen på kontoen nå Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har 25M i pluss jeg Hadde 66M rett før månedskiftet, så visste at jeg ikke kom til å havne med røde tall. Forhåpentligvis får jeg råd til en ny A320 i løpet av morgendagen, det skal bli bra. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Too late... Så ikke at du allerede hadde oppretta base der. Whaaaat!?! This is war! Edit: Allerede igang med priskrigen ja Endret 6. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 oi. detta har jeg slutta med! Visste ikke at det var en tråd om det Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 oi. detta har jeg slutta med! Visste ikke at det var en tråd om det Er bare til å starte opp igjen, du er velkommen på den noe overbefolkede #1152 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Henrik C: Hvis noen andre vil kjøpe flyet før jeg kan betale så er det fritt frem!! Jeg er 3 mill i minus og med 4 mill i inntekter i mnd(!) så når jeg pluss 1 tidligst i morgen kveld, og da er jeg 2 mill i rødt igjen. flate for ett evindelig langsomt spill Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Whaaaat!?! This is war! Hadde ikke forventet noe annet. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Whaaaat!?! This is war! Hadde ikke forventet noe annet. Flaks for deg at jeg har litt flymangel for tiden! I løpet av morgendagen kommer det flere nye fly som skal rett til Beijing, og da snakker vi priskrig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Henrik C: Hvis noen andre vil kjøpe flyet før jeg kan betale så er det fritt frem!! Jeg er 3 mill i minus og med 4 mill i inntekter i mnd(!) så når jeg pluss 1 tidligst i morgen kveld, og da er jeg 2 mill i rødt igjen. flate for ett evindelig langsomt spill Har ikke vært mye interesse for det gitt. Kan eventuelt lease det til deg veldig rimelig, hva med 100k i mnd? Det burde du klare å ha råd til, og du tjener det lett inn på en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Leasing høres interesant ut. Klarer flyet å tjene inn 100k i mnd? Hvis jeg kan lease, som en slags kjøp på avbetaling etter en viss tid så ville det vært en god deal for meg anyway Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 projected income €18,838,464! Forige måned var knapt 9,5mill. liker fremgangen 2nye ATP i morra da. så en focus city til + 3ATP fredag Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er nesten så jeg får lyst til å opprette base i Zürich bare for å plage HelveticAir... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hey, jeg visste ikke før det var gjort! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Leasing høres interesant ut. Klarer flyet å tjene inn 100k i mnd? Hvis jeg kan lease, som en slags kjøp på avbetaling etter en viss tid så ville det vært en god deal for meg anyway 100.000 er skambillig, så den ville jeg absolutt slått til på om jeg var deg. Det flyet skal vel fint klare å tjene mer enn det om dagen, og det er 24 dager i en måned Hey, jeg visste ikke før det var gjort! Jaja, er heldigvis en svær flyplass, så det er vel plass til oss begge Men en positiv ting er at du fikk meg til å flytte på den gamle 737-en min, og den fikk dermed nytt liv med mye høyere inntjening Endret 6. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Er ganske vilt hvordan det kan være masse konkurranse på en rute, og likevel god profitt når flyplassen er såpass stor. Og ja, strengt tatt kan en jo heller ikke forvente å få være i fred på en så stor flyplass. Men da har jeg brukt opp det jeg hadde av ledige fly inntil videre. Om 7, 18 og 21 timer kommer flere. Endte opp på en veldig respektabel €7,7M DOC. Store flyplasser FTW! Endret 6. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Endte opp på en veldig respektabel €7,7M DOC. Store flyplasser FTW! Ikke verst! Lurer på om jeg skal starte langdistanseruter når jeg får litt bedre økonomi. Beijing - Paris CDG f.eks, det må jo bare være gode penger å hente på det Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ehem, melder da fra om den tredje krigene parten (som til alles info er etablert der fra før) i Asia. Ser at HelveticAir allerede har begynt priskrigen på Hong Kong- Beijing. Der skal jeg langt ned før jeg gir meg altså HOOHAH! IM FIT FOR FIGHT! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var du det ja. Hong Kong er stor og fin, kan ikke la være å fly dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå