Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Henrik C: Hvis noen andre vil kjøpe flyet før jeg kan betale så er det fritt frem!! Jeg er 3 mill i minus og med 4 mill i inntekter i mnd(!) så når jeg pluss 1 tidligst i morgen kveld, og da er jeg 2 mill i rødt igjen. flate for ett evindelig langsomt spill :)

Lenke til kommentar

Henrik C: Hvis noen andre vil kjøpe flyet før jeg kan betale så er det fritt frem!! Jeg er 3 mill i minus og med 4 mill i inntekter i mnd(!) så når jeg pluss 1 tidligst i morgen kveld, og da er jeg 2 mill i rødt igjen. flate for ett evindelig langsomt spill :)

Har ikke vært mye interesse for det gitt.

Kan eventuelt lease det til deg veldig rimelig, hva med 100k i mnd? Det burde du klare å ha råd til, og du tjener det lett inn på en dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Leasing høres interesant ut. Klarer flyet å tjene inn 100k i mnd? Hvis jeg kan lease, som en slags kjøp på avbetaling etter en viss tid så ville det vært en god deal for meg anyway :)

Lenke til kommentar

Leasing høres interesant ut. Klarer flyet å tjene inn 100k i mnd? Hvis jeg kan lease, som en slags kjøp på avbetaling etter en viss tid så ville det vært en god deal for meg anyway :)

 

100.000 er skambillig, så den ville jeg absolutt slått til på om jeg var deg. Det flyet skal vel fint klare å tjene mer enn det om dagen, og det er 24 dager i en måned :thumbup:

 

Hey, jeg visste ikke før det var gjort! :p

 

Jaja, er heldigvis en svær flyplass, så det er vel plass til oss begge ;)

 

Men en positiv ting er at du fikk meg til å flytte på den gamle 737-en min, og den fikk dermed nytt liv med mye høyere inntjening :thumbup:

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Er ganske vilt hvordan det kan være masse konkurranse på en rute, og likevel god profitt når flyplassen er såpass stor. Og ja, strengt tatt kan en jo heller ikke forvente å få være i fred på en så stor flyplass. :)

 

Men da har jeg brukt opp det jeg hadde av ledige fly inntil videre. Om 7, 18 og 21 timer kommer flere. :)

 

Endte opp på en veldig respektabel €7,7M DOC. Store flyplasser FTW!

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...