IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, tror det må være en som har tasta inn litt feil pris når han har lagt ut fly på salg. Sjekk aircraft market. Noen Tupolever der til over 170 mill stykk lol De har vært der lenge.. Sannsynligvis en som er blitt inaktiv, og da bare blir flyene liggende der og blir mindre og mindre verdt etterhvert som alderen øker. Tror nok prisen var helt fin når de ble lagt en gang i tiden, Tupolev Tu-144 er omtrent som concorde, mao. dyre fly Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Mineav 2 BAe ATP satt i drift, må si meg ganske fornøyd med inntjeningen på dem i forhold til innkjøpsprisen på overkant av 9mill. BAe ATP 0:26 In Service €247,978 BAe ATP 0:55 In Service €200,710 Endret 6. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Oi, sjekka ut tupoleven på google. Jau, ser ut til at det er omtrent det samme som Concorde ja... da så Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er ikke uten grunn den kalles Concordski. Om 6 "døgn" ankommer mine to nye ATR 72-er, og i dag er det mulig jeg bestiller meg en Fokker 70 eller 100. Når ATR-ene er motatt blir en Shorts 360-300 lagt ut på markedet. Flyet tar 36 pax, har en speed på 218 knop og en range på i overkant av 1000 nm. Kommer til å ta en laaaaav pris for det. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal ha Fokker 100 (2stk) eller A320-200 (1stk). Det som er sikkert er at jeg bestiller enda en KFC i samme slengen Endret 6. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk nettopp en ATP, så satt den inn på et par ruter fra Chicago. Det største problemet mitt med ATPen er at jeg tjener ganske godt på den, så blir vanskelig å finne noen passende ruter til A320-en når den kommer. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk nettopp en ATP, så satt den inn på et par ruter fra Chicago. Det største problemet mitt med ATPen er at jeg tjener ganske godt på den, så blir vanskelig å finne noen passende ruter til A320-en når den kommer. Når du får A320-en, så kan du sette den inn for ATP-en på alle ruter som gir 'excellent', da vil du nok tjene bedre. ATP-en kan du så bruke til å støvsuge nærområdet for flyplasser med mer enn 4-5 millioner. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Joda, men problemet er at alle rutene mine er "Excellent", med unntak av et par som er "Very Good". Er så vanskelig å velge! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vanskelig å velge ja, men for å ta et eksempel så hadde jeg en ATR 72 som fløy mellom Birmingham og Paris Charles De Gaulle. Det var hard konkurranse, og jeg tjente ca. 30-40.000 på ruten. Så kjøpte jeg en ny 737-400 og satt inn på ruten, og den kunne ta omtrent samme pris som ATR-en kunne, men frakte dobbelt så mange passasjerer. Nå tjener samme ruten 70.000 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Lurte på, hva må man gjøre for å kunne sette opp ruter fra en annen by enn basen? er det focus city? Og jeg lurte også på poenget med å bygge terminal på basen? koster jo svin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Absolutt. Tror jeg tar sjansen på Phoenix, Denver, Vancouver og Washington i første omgang. Beste ruten min med ATP tjener jeg cirka 70.000 på, det er ikke halvdårlig. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Oi! Av nysgjerrighet tok jeg en route research på de rutene der, og må si at USA er en gullgruve! Du vil jo kunne ta nærmere 300 for billetten med en A320 ser det ut til, dvs over 90.000 Edit: Det er bare til å prise seg rett under alle de andre, og så øke sakte oppover. Prisene ligger veldig høyt på de rutene ser det ut til Endret 6. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Heh, ikke uten grunn til at jeg liker meg der. Tror jeg skal kjøpe enda en A320, sette den inn i Chicago, og så spare litt penger før jeg kjøper enda en hub på vestkysten, og da har jeg 2-3 ATPer jeg kan sette inn der inntil jeg får råd til en ny A320. Beste ruten min i USA er €101,028, dog med 707. Med 737-400 har jeg €94,589 som beste rute, så det hjelper på! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er bra. Eneste over 100.000 jeg har er en kinarute med A320 på €101,090 og en rute med Concorde som gir €101,977. Jeg har brukt opp kvoten min for "foreign bases", så du slipper at jeg kommer og irriterer deg i USA Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hehe, jeg regner med at jeg kommer til å bruke de resterende basene mine i USA. Skal ihvertfall ha enda en på vestkysten, og en på østkysten. Kanskje jeg bestemmer meg for å ta over Europa, men er litt skeptisk. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan er egentlig inflasjonen i deres verden, hvem ligger på topp(verdi)? Hører atter om boing flyene dere drar inn, og jeg får liksom snart inn mitt første Boeing 377 etter en lang sparing som varer i ca en-to dager til Lenke til kommentar
Nordvi Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Anbefaler og IKKE starte base i Sør Amerika, det er lite konkurenter i forhold til Europa, men tjener ikke bra inn på rutene. lagde en ny base i Brasilia hvor jeg har flyvninger til Rio de Janeiro og Santos samme by, Sao Paolo, Salvador og Vitoria samme stat tjener ikke inn noe bra på rutene får inn 25-40 tusen på de forskjellige rutene, bruker ATR 72-200 Som i Europa drar inn 40-55 tusen på ruter som er litt lengre eller like lange. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Må kvitte meg med en Dash-8-100B nå, får ikke tjent nok på den. Verdien er rundt 5.5M, noen som vil ha den til 2.5M? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 1 time til en KFC blir levert i Calcutta by! Vi får se hva slags ruter det blir, men jeg har kikket litt på f.eks indre kina. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan er egentlig inflasjonen i deres verden, hvem ligger på topp(verdi)? Hører atter om boing flyene dere drar inn, og jeg får liksom snart inn mitt første Boeing 377 etter en lang sparing som varer i ca en-to dager til Før du begynner å kjøpe dyre fly som du må spare lenge til, så kan du satse på billigere fly for å få opp en stabilt høy inntekt med et par millioner i DOC. Når pengene begynner å rulle inn, så kan du kjøpe lassevis av større fly for å erstatte de gamle.. Ellers spiller vi vel i mye nyere tid enn du gjør (B377 er hauggammelt), så kan jo hende det er lettere å tjene mye penger med dagens store og effektive fly Vi starter med et Boeing 707 btw, så vi får en god inntekt fra start av. På topp i vår verden ligger en fyr som kaller seg Cathay Pacific, og har en verdi på nesten 567 milliarder.. Håpløst å konkurrere mot sånne.. Vi på forumet ligger vel på alt fra 150 millioner til rett over en milliard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå