Zetheus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kan jeg spørre hvor mye dere har i vedlikehold? Kjøper nye fly og bytter ut eldre hele tiden, men vedlikeholdet øker selv om snittalderen synker... Er oppe i 13M nå. Jeg ligger på 11M, med 0.5 years i average age på mine fly. Regner med å bytte ut 707-en om noen måneder, da synker nok ting litt. Edit: Godt mulig de leker seg litt med den delen, for jeg har hatt svært så varierende vedlikehold de siste to månedene. Endret 5. oktober 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, jeg tenkte det måtte ha noe med at de nye flyene er dyrere enn de gamle å gjøre. Det er bare det at jeg ikke liker utviklingen, om noen måneder passerer jeg vel 20mill og så baller det på seg.. Jaja, så lenge profitten ikke minker fra måned til måned kan jeg vel ikke klage.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette hørtes spennende ut! Lagde meg en konto, noen tips til en nybegynner? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vel, start et sted med rundt 5-20 mill innbyggere, ofte ikke overfylt med konkurranse, og mange nok folk. Pluss du starter med mange og korte ruter. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Les førstepost og wikien, spesielt FAQ-delen. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dette hørtes spennende ut! Lagde meg en konto, noen tips til en nybegynner? Jepp, korte ruter mellom hub og flyplasser med 5M+ reisende. Sett pris så du har akkurat 100% belegg på rutene (dog jeg prøver på å lage mine priser slik at vi som er herfra ikke utkonkurrerer hverandre). Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg greier ikke å lage ruter. Når jeg skal velge hvor jeg skal fly så står det kun basen min der om du skjønner Hvordan går det med dere som startet tråden? spiller dere enda? Er helt 100% ny og greier ikke noen ting enda, men har greid å kjøpe 3gates jeg ikke trenger enda da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Har du leid gater på de stedene du skal fly til? Og har du sjekket at du har nok tid / range på flyet til å fly dit? Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) det hadde vi ikke gjort takker <3 Men er det noen mulighet til å "restarte" for jeg har gjort litt mye rart Ooog, hvor mye tar dere for maten og slik?+ EDIT: flere ting jeg lurte på bare *føle seg nooobz* Endret 6. oktober 2010 av marbek-GHOST Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal starte enda en base i usa, så da må jeg ha nytt fly... Skal jeg slå til i kveld å kjøpe Fokker 100, eller skal jeg vente til i mårra og heller kjøpe A320? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvis du vil resette selskapet ditt så kan du gjøre slik det står i FAQ'en her: http://www.airlinemogul.com/manual/index.php/FAQ#Help.21_I_need_to_reset_my_airline.21 Hvis du spiller på #1152 så er world owner: gonjar (ID 34215) Det ser ut som han er inaktiv, så er kanskje like greit å sende en mail slik som det står i linken. Når det gjelder priser på mat så må du bare prøve deg frem, de har lite å si på den endelige profitten uansett. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal starte enda en base i usa, så da må jeg ha nytt fly... Skal jeg slå til i kveld å kjøpe Fokker 100, eller skal jeg vente til i mårra og heller kjøpe A320? Det spørs jo hvor store ruter du har tenkt å starte. A320 er ikke anbefalt til ruter som har "good" eller dårligere, der er en Fokker 100 eller Fokker 70 bedre. En ting til: Fokker 100 tar et døgn å bestille, A320 tar to døgn. Slik at du vet det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 EDIT: flere ting jeg lurte på bare *føle seg nooobz* Wikien har masse god info for nooobz. Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) EDIT: flere ting jeg lurte på bare *føle seg nooobz* Wikien har masse god info for nooobz. truuue : D ty <3 enda en ting (igjen) Er det den til høyre jeg skal se på eller er det den til venstre? Profit/Loss €-1,167,521 €534,329 Endret 6. oktober 2010 av marbek-GHOST Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Den til venstre viser hvor mye du har tjent/tapt til nå i denne måneden, den til høyre viser hvor mye du kommer til å tjene/tape i slutten av måneden Endret 6. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Wikien vet det òg. Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Wikien vet det òg. sawri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Da vil jeg bare informere om at Afghan Air har startet opp ruteflyvninger fra Kabul til Roma, og Kabul til Dubai. Måltider serveres mot ett lite tillegg i pris. Dessverre var ikke ledelsen av firmaet helt i vater i den kritiske oppstartsfasen, så firmaet har en unødvendig høy gjeld(1mill) - grunnet overlease av gater i Roma. Endret 6. oktober 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan går det med dere som startet tråden? spiller dere enda? Ja. De som er aktive i tråden er formodentlig også aktive i spillet. De fleste av de første posterne er aktive ennå. Hvordan det går kan du selv få noenlunde inntrykk av på rankingen (under Reports, eller trykk på tallet bak Airline Value). En del andre tror jeg har falt av underveis, skal man dømme ut ifra det faktum at de har ramlet ned langt under startverdi på selskapet (ca. €150M = verdien av startflyet) og blitt værende der. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, tror det må være en som har tasta inn litt feil pris når han har lagt ut fly på salg. Sjekk aircraft market. Noen Tupolever der til over 170 mill stykk lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå