Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvor mye dere har i vedlikehold?

Kjøper nye fly og bytter ut eldre hele tiden, men vedlikeholdet øker selv om snittalderen synker... Er oppe i 13M nå.

 

Jeg ligger på 11M, med 0.5 years i average age på mine fly. Regner med å bytte ut 707-en om noen måneder, da synker nok ting litt.

 

Edit: Godt mulig de leker seg litt med den delen, for jeg har hatt svært så varierende vedlikehold de siste to månedene.

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil resette selskapet ditt så kan du gjøre slik det står i FAQ'en her:

http://www.airlinemogul.com/manual/index.php/FAQ#Help.21_I_need_to_reset_my_airline.21

Hvis du spiller på #1152 så er world owner:

gonjar (ID 34215)

 

Det ser ut som han er inaktiv, så er kanskje like greit å sende en mail slik som det står i linken.

 

Når det gjelder priser på mat så må du bare prøve deg frem, de har lite å si på den endelige profitten uansett.

Lenke til kommentar

Skal starte enda en base i usa, så da må jeg ha nytt fly... Skal jeg slå til i kveld å kjøpe Fokker 100, eller skal jeg vente til i mårra og heller kjøpe A320?

 

Det spørs jo hvor store ruter du har tenkt å starte. A320 er ikke anbefalt til ruter som har "good" eller dårligere, der er en Fokker 100 eller Fokker 70 bedre.

 

En ting til: Fokker 100 tar et døgn å bestille, A320 tar to døgn. Slik at du vet det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Da vil jeg bare informere om at Afghan Air har startet opp ruteflyvninger fra Kabul til Roma, og Kabul til Dubai. Måltider serveres mot ett lite tillegg i pris.

 

;)

 

Dessverre var ikke ledelsen av firmaet helt i vater i den kritiske oppstartsfasen, så firmaet har en unødvendig høy gjeld(1mill) - grunnet overlease av gater i Roma.

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere som startet tråden? spiller dere enda?

Ja. De som er aktive i tråden er formodentlig også aktive i spillet. De fleste av de første posterne er aktive ennå. Hvordan det går kan du selv få noenlunde inntrykk av på rankingen (under Reports, eller trykk på tallet bak Airline Value). En del andre tror jeg har falt av underveis, skal man dømme ut ifra det faktum at de har ramlet ned langt under startverdi på selskapet (ca. €150M = verdien av startflyet) og blitt værende der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...