Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-9M

 

Gørr :( Jaja, i morgen ekspanderer Litauerne til India!

La merke til at du ikke flyr til Moskva. Hvordan kan det ha seg?

 

Edit: Sitat ffs. -.-

 

Jeg? Konkurranse til Domodedovo (som er den største i Moskva), 707`en stappa med ruter :) Prøvde et mindre fly til Moskva tidligere, men uten stor suksess.

 

Neste KFC plasserer jeg i Litauen, og den skal gå til Moskva, Athen og enten Stansted eller Orly.

Lenke til kommentar

Da så. Jeg satte akkurat opp ei rute fra Domodedovo til Vilnius, og der var det bare en fyr ved navn Star1, så jeg bare syns det var litt rart at du ikke flyr til en såpass stor flyplass. Men men, er profitten for dårlig er det ikke noe å gjøre med. :)

 

Profitten var ikke helt optimal nei :)

 

Holder meg til ruter uten konkurranse, men du skal ikke se bort fra at det dukker opp en liten Litauer på den ruta der etterhvert...

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvor mye dere har i vedlikehold?

Kjøper nye fly og bytter ut eldre hele tiden, men vedlikeholdet øker selv om snittalderen synker... Er oppe i 13M nå.

Verdien av flåten øker vel mer enn du kan kompensere for ved å senke alderen da vil jeg tro. Ligger på 16,7M selv, med 21 fly. Ser også en overraskende økning de siste spillmånedene, uten at jeg helt kan påstå at det ikke stemmer med slik det har vært før.

 

Jeg lurer forresten på om de for tiden driver og fikler med nettopp vedlikeholdskostnadene på serversiden:

http://stephenm.org/smfforum/index.php?topic=11617.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...