Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 -9M Gørr Jaja, i morgen ekspanderer Litauerne til India! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 -14M her. Visste at jeg kom til å ende med rundt det i minus, hadde klart å holde meg omtrent på pluss hvis jeg ikke hadde bestilt nytt fly. Oh well. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) -9M Gørr Jaja, i morgen ekspanderer Litauerne til India! La merke til at du ikke flyr til Moskva. Hvordan kan det ha seg? Edit: Sitat ffs. -.- Endret 5. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 -9M Gørr Jaja, i morgen ekspanderer Litauerne til India! La merke til at du ikke flyr til Moskva. Hvordan kan det ha seg? Edit: Sitat ffs. -.- Jeg? Konkurranse til Domodedovo (som er den største i Moskva), 707`en stappa med ruter Prøvde et mindre fly til Moskva tidligere, men uten stor suksess. Neste KFC plasserer jeg i Litauen, og den skal gå til Moskva, Athen og enten Stansted eller Orly. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Da så. Jeg satte akkurat opp ei rute fra Domodedovo til Vilnius, og der var det bare en fyr ved navn Star1, så jeg bare syns det var litt rart at du ikke flyr til en såpass stor flyplass. Men men, er profitten for dårlig er det ikke noe å gjøre med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Da så. Jeg satte akkurat opp ei rute fra Domodedovo til Vilnius, og der var det bare en fyr ved navn Star1, så jeg bare syns det var litt rart at du ikke flyr til en såpass stor flyplass. Men men, er profitten for dårlig er det ikke noe å gjøre med. Profitten var ikke helt optimal nei Holder meg til ruter uten konkurranse, men du skal ikke se bort fra at det dukker opp en liten Litauer på den ruta der etterhvert... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Det kan bli vanskelig etter hvert. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 -10M Men fikk kjøpt to ATR-72 200 da. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Pokker så mange som var på vei til Asia da Ikke lag for mye priskrig på ruter fra Hong Kong og ut da, er ganske fullt fra før. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Oppretter base nå, hvor ingen andre har base (såvidt jeg vet), Litauen er det såvidt jeg vet 1 eller 2 andre som har base. Jeg er folkesky Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilke priser tar dere for mat osv egentlig? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Industrihemmelighet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Nok til at jeg tjener på det. Har vel 25, 25, 50, 15, 20, 25 i rekkefølge. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Kan jeg spørre hvor mye dere har i vedlikehold? Kjøper nye fly og bytter ut eldre hele tiden, men vedlikeholdet øker selv om snittalderen synker... Er oppe i 13M nå. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg betaler litt over 4mill, mesteparten er fra 707en. Du betaler nok mer pga. flytypene du har fått inn som er dyrere i vedlikehold Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Regner med det er det som gjør det ja. Men synes at vedlikeholdsmodellen er alt for uoversiktelig og urealistisk slik det er nå. Skal prøve å få solgt unna en 6 år gammel 737-400 jeg har, kanskje det hjelper litt. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Skulle sett hvor mye vært fly koster i vedlikehold ihvertfall. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Oi, mine priser er der oppe i 40 og 30 og sånn :O Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Får prøve deg frem til du ser mest penger komme på misc, på slutten av måneden... Edit: I morgen så kjøper jeg en ATR 42(hvis jeg får råd), som skal ta over min leasede ATR, og utvide til USA så jeg får tjent litt mer penger Endret 5. oktober 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Kan jeg spørre hvor mye dere har i vedlikehold? Kjøper nye fly og bytter ut eldre hele tiden, men vedlikeholdet øker selv om snittalderen synker... Er oppe i 13M nå. Verdien av flåten øker vel mer enn du kan kompensere for ved å senke alderen da vil jeg tro. Ligger på 16,7M selv, med 21 fly. Ser også en overraskende økning de siste spillmånedene, uten at jeg helt kan påstå at det ikke stemmer med slik det har vært før. Jeg lurer forresten på om de for tiden driver og fikler med nettopp vedlikeholdskostnadene på serversiden: http://stephenm.org/smfforum/index.php?topic=11617.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå