Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer litt på å bestille en ny ATP mens jeg venter på Airbusen. 44 lange timer igjen, så hadde vært greit. På en annen side, hvis jeg ikke gjør det kan jeg holde meg i pluss når månedskiftet kommer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilken flytype da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer litt på å bestille en ny ATP mens jeg venter på Airbusen. Gjorde det også. Går i pluss i morgen tidlig uansett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Var Mchansern jeg siktet til da ... Men nå skal jeg være litt med dama, så da får SleipnAir seile sin egen sjø en liten stund, hvis ikke jeg får sneket meg til litt management i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Haha, jeg kjøper en KFC i kveld. Det er det som er behagelig med dette spillet. Du kan bare dra fra det også har du tjent mucho money. Endret 5. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja, sant det, men skal prøve å få kjøpt meg en Fokker 100 elns i løpet av kvelden, evt. så kan jeg jo vente til i morgen og kjøpe en 737 eller A320 da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Sjekket ut statsene på Fokker 100. Den var sykt rask! Skal nok spare til en sånn en, kan ta over for Fokker 50`en Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Blir et par Fokker 100 pluss enda en base i USA i løpet av uka på meg også. Skal fly bare korte ruter, så da tar jeg heller 2 Fokker 100 enn 1 A320 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jepp. Litauerne bestiller nytt fly i kveld og åpner ny branch i morgen! Det blir stas og kake på kontoret i Vilnius da! Gratulerer! Ragnarok Airlines sender deg marsipankake og gratulasjoner fra Hell (Værnes) og Gardermoen Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Sjekket ut statsene på Fokker 100. Den var sykt rask! Skal nok spare til en sånn en, kan ta over for Fokker 50`en Er ikke så rart, i og med at det er et jetfly Slik som også Fokker 70 og Fokker F-28 er Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer til hippien som førstemann over 1 mrd! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer til hippien som førstemann over 1 mrd! Men synes jeg ser et par som kommer snikende der bak, så er nok ikke lenge før Helvetic og Ragnarok passerer de også Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Gøy med priskrig, saftsus? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hehe Er faktisk så lei at jeg vurderer å bare legge ned endel ruter å flytte til USA Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Gjerne for meg. Er så overbefolket i Zürich at det er latterlig. Har ikke tenkt meg til USA så skal ikke plage deg der. Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Astax har nylig åpnet ny base i Kairo, og kan tilby hele 10 ruter til både fjern og nær(mest nær ). Litt hardere konkurranse på priser enn hva som er tilfelle i østen, men vi klager ikke. Endret 5. oktober 2010 av fjoera Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Lithuanian har nå lagt inn en bestilling på enda en KFC! Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Solsia Airlines vil være med på moroa og starter opp I Bergen - Flesland! Dette virker gøy! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hold deg unna Flesland! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hold deg unna Flesland! Er det ikke artig med selskap? Endret 5. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå