Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Et spørsmål: Hvorfor kan jeg ikke leie gates nå lenger? jeg kunne det før når jeg hadde minus..

Går du i pluss på "Projected Totals (For End of Month)" da? Tror det spiller inn på om du får leie gates eller ei.

Btw, gikk bare 4M i minus. :D

Ja 3,9 mill i pluss.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå 21 millioner euro. Burde jeg vente litt, og så kjøpt dette?

Cathay Pacific 4375 Boeing 737-300 €26,785,285 5 0 0 €27,000,000

Altså, det er 5 år. Eller burde jeg kjøpe et billigere, men som er et år eldre?

Thai International Airways 4299 CASA CN-235 Srs 100 €3,302,722 6 2,720 11,560 €6,000,000

Har tenkt å ha noen ruter til USA.

Lenke til kommentar

Takker for tipset! Det dyreste flyet jeg kan finne, som er under ett år, koster €537,000. Bør jeg kjøpe det? Vet ikke hvordan vi finner ut hvor mange passasjerer det kan ha, osv.

SleipnAir 5929 VardaxServ-Aero Hotter €1,067,767 1 0 0 €537,000

Lenke til kommentar

Vardaxen går meget kort (under 1000nautiske) og har dårlig fart og frakter kun 19 pers.

Mitt tips: Siden du har 21mill på konto, kjøp ett splitter nytt fly. KFC CV8500 kan anbefales til litt over 13 mill.

Eventuelt en Fokker 70 kanskje?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Der ja! Har aldri kjøpt et fly før, så var litt usikker :p

Og da har jeg kjøpt KFC CV5800! Takk for hjelpen :)

EDIT:

Så du skrev KFC CV8500 , men fant bare et fly med navn KFC CV5800. Altså 5 og 8 var byttet om. Er det et fly som heter KFC CV8500, bare at det er utsolgt for øyeblikket, eller var det en liten skrivefeil? :roll:

Nevnte ikke dette for å være pirkete eller noe sånt, bare lurte på om det var to forskjellige fly.

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Da har Dunder Mifflin Airlines lagt inn bestilling på en helt ny A320-200! Gleder meg til den kommer, skal plasseres i Chicago.

Angående leasing, lønner ikke det seg? Har et par til 2 og 3 millioner, og tjener det lett inn. Har noen av dere levert tilbake flyene dere leaser?

Lenke til kommentar

Leverte tilbake en Dash-8 til Hippie Express i går, ellers leaser jeg fortsatt tre Gulfstream IV-SP fra Cathay. :)

Men det er ingen som gidder å kjøpe Vardax-ene mine eller? Hvis ikke de er solgt innen et par timer vrakes de (ooooi, for en trussel :p).

Lenke til kommentar

SleipnAir sitt rutekart for tiden. :) Åpnet vår første transatlantiske rute i dag, fra Lambert St. Louis til London Stansted. Går et fly en vei daglig, flytypen er en Gulstream IV-SP, så er ikke mange som får vært med. Men utvider etter hvert som pengene strømmer inn.

post-103196-1286284829,2938_thumb.gif

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...