bigggan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Et spørsmål: Hvorfor kan jeg ikke leie gates nå lenger? jeg kunne det før når jeg hadde minus.. Går du i pluss på "Projected Totals (For End of Month)" da? Tror det spiller inn på om du får leie gates eller ei. Btw, gikk bare 4M i minus. Ja 3,9 mill i pluss. Endret 4. oktober 2010 av bigggan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Aha, nei, da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke funker. Vurderer å starte opp en transatlatisk rute med Gulfstreamen som er stasjonert i US and A. Bare fordi jeg ikke gidder å lease flere gates i USA enda. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har nå 21 millioner euro. Burde jeg vente litt, og så kjøpt dette? Cathay Pacific 4375 Boeing 737-300 €26,785,285 5 0 0 €27,000,000 Altså, det er 5 år. Eller burde jeg kjøpe et billigere, men som er et år eldre? Thai International Airways 4299 CASA CN-235 Srs 100 €3,302,722 6 2,720 11,560 €6,000,000 Har tenkt å ha noen ruter til USA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg hadde personlig ikke kjøpt et fly som var eldre enn 2-3år. Høye kostnader! Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takker for tipset! Det dyreste flyet jeg kan finne, som er under ett år, koster €537,000. Bør jeg kjøpe det? Vet ikke hvordan vi finner ut hvor mange passasjerer det kan ha, osv. SleipnAir 5929 VardaxServ-Aero Hotter €1,067,767 1 0 0 €537,000 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Vardaxen går meget kort (under 1000nautiske) og har dårlig fart og frakter kun 19 pers. Mitt tips: Siden du har 21mill på konto, kjøp ett splitter nytt fly. KFC CV8500 kan anbefales til litt over 13 mill. Eventuelt en Fokker 70 kanskje? Endret 5. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Finner bare ut hvordan jeg kjøper fra andre, ikke hvordan jeg kjøper et splitter nytt fly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Finner bare ut hvordan jeg kjøper fra andre, ikke hvordan jeg kjøper et splitter nytt fly. Aircraft -> Aircraft search. Der kan du bestille. Eller bare trykke på "Aircraft". Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Der ja! Har aldri kjøpt et fly før, så var litt usikker Og da har jeg kjøpt KFC CV5800! Takk for hjelpen EDIT: Så du skrev KFC CV8500 , men fant bare et fly med navn KFC CV5800. Altså 5 og 8 var byttet om. Er det et fly som heter KFC CV8500, bare at det er utsolgt for øyeblikket, eller var det en liten skrivefeil? Nevnte ikke dette for å være pirkete eller noe sånt, bare lurte på om det var to forskjellige fly. Endret 5. oktober 2010 av stigah Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Der ja! Har aldri kjøpt et fly før, så var litt usikker Og da har jeg kjøpt KFC CV5800! Takk for hjelpen Legg merke til at det tar 24t før du får det levert. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ah Jaja. Går sikkert greit det Endret 5. oktober 2010 av stigah Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har Dunder Mifflin Airlines lagt inn bestilling på en helt ny A320-200! Gleder meg til den kommer, skal plasseres i Chicago. Angående leasing, lønner ikke det seg? Har et par til 2 og 3 millioner, og tjener det lett inn. Har noen av dere levert tilbake flyene dere leaser? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Leverte tilbake en Dash-8 til Hippie Express i går, ellers leaser jeg fortsatt tre Gulfstream IV-SP fra Cathay. Men det er ingen som gidder å kjøpe Vardax-ene mine eller? Hvis ikke de er solgt innen et par timer vrakes de (ooooi, for en trussel ). Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har jeg startet base over dammen jeg også, nærmere bestemt i Pittsburgh. Har leaset inn et 737-400 og kjøpt enda en KFC som skal ta seg av trafikken fram til jeg får råd til en A320 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Leaset meg enda en Gulfstream IV-SP jeg, så jeg kan utvide litt i USA. Når økonomien strekker til skal jeg erstatte dem med Fucker (høhø) 100 tenkte jeg. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvis jeg slutter å lease Concorden nå, må jeg betale månedslige avgiftene? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det mulig å begynne på nytt på samme server når man har 30 tokens igjen? Gjorde endel dumme valg å ser konstant røde tall nå, hehe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) SleipnAir sitt rutekart for tiden. Åpnet vår første transatlantiske rute i dag, fra Lambert St. Louis til London Stansted. Går et fly en vei daglig, flytypen er en Gulstream IV-SP, så er ikke mange som får vært med. Men utvider etter hvert som pengene strømmer inn. Endret 5. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jepp. Litauerne bestiller nytt fly i kveld og åpner ny branch i morgen! Det blir stas og kake på kontoret i Vilnius da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå