MrAvionics Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har registrert meg for en stund siden men ikke fått aktiverings mailen. Hva kan være grunnen til det ? Jeg skrev riktig mail. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har registrert meg for en stund siden men ikke fått aktiverings mailen. Hva kan være grunnen til det ? Jeg skrev riktig mail. Sjekket "Junk-mail" folderen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Siden KongKake nå returnerte Dash-8'en som har vært på leasing, så ligger den på markedet til 2M hvis noen vil ha.. Hvis den ikke er solgt innen 21.45 i kveld, så går den til skraping Edit: Den er ca. 4 år gammel Haha, du "tjente" nå 8M på at jeg leverte den tilbake. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Første MDD 90-50 levert, to til på vei. Etter hvert som de blir mainstream (om en 4-5 dager) i flåten min sammen med A320-200, kommer jeg til å selge ut en del ATR 72-200. Gir da beskjed så folket her får førsterett på å kjøpe dem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Flott, jeg kommer til å trenge et par ATR fremover. Skal starte ny base i morgen langt unna der jeg vanligvis holder til. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har registrert meg for en stund siden men ikke fått aktiverings mailen. Hva kan være grunnen til det ? Jeg skrev riktig mail. Sjekket "Junk-mail" folderen? Jepp. Det har jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har registrert meg for en stund siden men ikke fått aktiverings mailen. Hva kan være grunnen til det ? Jeg skrev riktig mail. Sjekket "Junk-mail" folderen? Jepp. Det har jeg. Det var merkverdig. Du kan evt sende mail til han fyren da. "[email protected]". Hvis ikke du orker det kan du registrere deg på nytt tror jeg. Aner ikke. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Er flere som har det samme problemet: http://stephenm.org/...p?topic=11307.0 Kort sagt så må du maile de på "[email protected]" for å få verifisert adressen. Edit: Noen som har sett nye logoen til Hippie Express? Har hatt den en liten stund på Airline Mogul.. Advarsel: Boob-alert Endret 4. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da. Stilig iskaldcola! hehe. Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da. Stilig iskaldcola! hehe. Nææh, går fint med det navnet.. Men kan jeg spørre om hvor du skal utvide? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Edit: Noen som har sett nye logoen til Hippie Express? Har hatt den en liten stund på Airline Mogul.. Advarsel: Boob-alert Litt Virgin Atlantic-takter over dette, men uncensored. Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da. Blir et mer generisk navn på meg også en eventuell neste runde. Gidder ikke nå, er neppe så mange som skjønner HelveticAir uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da. Stilig iskaldcola! hehe. Nææh, går fint med det navnet.. Men kan jeg spørre om hvor du skal utvide? Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til. Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøvde å sende mail til [email protected], da kom ikke meldingen frem. Samme med [email protected]. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til. Nice.. Den var ikke så svær, men det var utrolig få flygninger dit! Nå må du skaffe deg en 737 eller A320 og begynne å fly til Kuala Lumpur og denslags, da tror jeg du kan tjene greit der Prøvde å sende mail til [email protected], da kom ikke meldingen frem. Samme med [email protected]. Det var veldig rart.. Prøvd å registrere deg med en annen mailadresse? Ellers kan du jo registrere deg på forumet og klage litt der. http://www.stephenm.org/smfforum/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til. Nice.. Den var ikke så svær, men det var utrolig få flygninger dit! Nå må du skaffe deg en 737 eller A320 og begynne å fly til Kuala Lumpur og denslags, da tror jeg du kan tjene greit der Mumbai, New Delhi, Singapore, Bangkok, Kuala Lumpur, Ho Chi Minh og Jakarta er alle flyplasser med mer enn 20M pax som er i nærheten. Edit: HCM hadde bare 7M Edit: Glemte Hong Kong. Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vurderer en base til på kontinentet før jeg ser mot USA eller det fjerne østen. Mye spennende begge steder. Ser de fleste her har etablert seg mot indokina, så jeg sniker meg mest sannsynlig over dammen om noen dager Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vurderer en base til på kontinentet før jeg ser mot USA eller det fjerne østen. Mye spennende begge steder. Ser de fleste her har etablert seg mot indokina, så jeg sniker meg mest sannsynlig over dammen om noen dager Tja, jeg etablerer meg ikke akkurat Indokina men ser poenget. Er flere her inne som har baser i USA, og jeg tror de tjener greit. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, selv om verden hadde vært mye lettere uten One World og Cathay. Blir artigere å starte for oss selv etter hvert Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Indeed. Skal si Cathay har nytt godt av alliansen. Det kryr av CPA-ruter nesten overalt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tjener veldig greit i USA, regner med at jeg kommer til å utvide med to-tre baser til før jeg starter andre steder. Skal ha enda en base på vestkysten, muligens Seattle eller San Francisco, og så vil jeg ha en til på østkysten, og så får vi se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå