Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden KongKake nå returnerte Dash-8'en som har vært på leasing, så ligger den på markedet til 2M hvis noen vil ha.. Hvis den ikke er solgt innen 21.45 i kveld, så går den til skraping :cry:

 

Edit: Den er ca. 4 år gammel

 

Haha, du "tjente" nå 8M på at jeg leverte den tilbake. :p

Lenke til kommentar

Edit: Noen som har sett nye logoen til Hippie Express? Har hatt den en liten stund på Airline Mogul..

 

Advarsel: Boob-alert :cool:

 

45269_1152.jpg

 

Litt Virgin Atlantic-takter over dette, men uncensored. :cool:

 

Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da.

Blir et mer generisk navn på meg også en eventuell neste runde. Gidder ikke nå, er neppe så mange som skjønner HelveticAir uansett. :p

Lenke til kommentar

Burde vel skifte navn nå som jeg skal skaffe meg base i Asia hehe. Passer seg dårlig med "Lithuanian Intl. Aviation" da.

 

Stilig iskaldcola! hehe.

 

Nææh, går fint med det navnet.. Men kan jeg spørre om hvor du skal utvide?

 

Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

 

Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til.

 

Nice.. Den var ikke så svær, men det var utrolig få flygninger dit! Nå må du skaffe deg en 737 eller A320 og begynne å fly til Kuala Lumpur og denslags, da tror jeg du kan tjene greit der :thumbup:

 

Prøvde å sende mail til [email protected], da kom ikke meldingen frem.

Samme med [email protected].

 

Det var veldig rart.. Prøvd å registrere deg med en annen mailadresse?

 

Ellers kan du jo registrere deg på forumet og klage litt der.

 

http://www.stephenm.org/smfforum/

Lenke til kommentar

Jada, Netaji Subhash Chandra Bose International! Bedre kjent som Calcutta i India. Her er det ca. 4M pax, men jeg satser på like stor suksess som med Vilnius. Ingen såvidt jeg vet som har base der og den ligger perfekt til.

 

Nice.. Den var ikke så svær, men det var utrolig få flygninger dit! Nå må du skaffe deg en 737 eller A320 og begynne å fly til Kuala Lumpur og denslags, da tror jeg du kan tjene greit der :thumbup:

 

Mumbai, New Delhi, Singapore, Bangkok, Kuala Lumpur, Ho Chi Minh og Jakarta er alle flyplasser med mer enn 20M pax som er i nærheten.

 

Edit: HCM hadde bare 7M

 

Edit: Glemte Hong Kong.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Jeg vurderer en base til på kontinentet før jeg ser mot USA eller det fjerne østen. Mye spennende begge steder. Ser de fleste her har etablert seg mot indokina, så jeg sniker meg mest sannsynlig over dammen om noen dager :)

 

 

Tja, jeg etablerer meg ikke akkurat Indokina men ser poenget. Er flere her inne som har baser i USA, og jeg tror de tjener greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...