KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå skal jeg skvise ut det jeg kan av Lambert-St. Louis, også skal jeg kjøpe noen 737-er for å skvise ut enda litt mer av flyplassene mine, også blir det Asia på meg også. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Mchansern, jeg har faktisk en ATR 72-200 klar nå! Hadde visst satt den opp til svære byer, så satt like så godt inn en Airbus for den Alder 0.4, pris 8.5M. Vil du ha den? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Mchansern, jeg har faktisk en ATR 72-200 klar nå! Hadde visst satt den opp til svære byer, så satt like så godt inn en Airbus for den Alder 0.4, pris 8.5M. Vil du ha den? Har kun 8.43M på banken nå hehehe. Du kan vente en time og få 8.5M om du vil. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Mchansern, jeg har faktisk en ATR 72-200 klar nå! Hadde visst satt den opp til svære byer, så satt like så godt inn en Airbus for den Alder 0.4, pris 8.5M. Vil du ha den? Har kun 8.43M på banken nå hehehe. Du kan vente en time og få 8.5M om du vil. Du kan få den for 8, special diskusjon.no rabatt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Takker! Sender du private offer? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Allerede gjort Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det lurt å lage base på en flyplass med 2-3mill? Er ingen andre som har base der, den ligger ganske sentralt, kort avstand til mange store flyplasser. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Du vil jo få lavere inntekter på grunn av det lave antallet passasjerer, men samtidig slippe konkurranse. Jeg vil anbefale å se på flyplasser mellom 9 og 20 millioner, det er fint mulig å finne slike uten noe særlig konkurranse, spesielt på andre kontinenter enn Europa! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg har base på en flyplass med 3mill passasjerer (Vilnius international). Tjener godt og blir bare konkurrert på 5 ruter av totalt 32. F.eks flyr jeg til Zurich uten konkurranse Utvider til en større flyplass etterhvert Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har base på en flyplass med 3mill passasjerer (Vilnius international). Tjener godt og blir bare konkurrert på 5 ruter av totalt 32. F.eks flyr jeg til Zurich uten konkurranse Utvider til en større flyplass etterhvert Ikke rart du ikke har konkurranse.. Jeg prøvde meg på St. Petersburg - Vilnius, og tjente forferdelig lite. Den ruten forsvant fort for å si det sånn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Iskaldcola: Hvilke fly er det du har til salgsi løpet av dagen, utenom 210-en jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Iskaldcola: Hvilke fly er det du har til salgsi løpet av dagen, utenom 210-en jeg skal kjøpe? 2 x ATR 72-200, og så 210'en din. Alle kommer på markedet i løpet av den neste halvtimen Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det du selger så mye fly for? Er de ikke bra nok for deg lenger? Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvor mye legger du de ut for? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Ingen som vil ha Dash-8-100B her? Har veldig lyst til å selge de i kveld, kan selge for 3M. Da får jeg akkurat råd til en A320 før månedsskiftet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Iskaldcola: Hvilke fly er det du har til salgsi løpet av dagen, utenom 210-en jeg skal kjøpe? 2 x ATR 72-200, og så 210'en din. Alle kommer på markedet i løpet av den neste halvtimen Aha, frister egentlig litt å slå til på samtlige ATR-er, men det har jeg ikke råd til i dag, tror jeg. Endret 4. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan godt ta noen ATR-er jeg. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det du selger så mye fly for? Er de ikke bra nok for deg lenger? Tenkte jeg skulle pine ut det siste lille av rutene jeg har før jeg utvider mer, samt at det er greit å kun ha noen få flytyper @ saftsus: Legger de ut for 8M, de er under et år gamle. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan godt ta noen ATR-er jeg. Du kan få begge to hvis du vil! som sagt, 8M per stykk, alder er 0.8 og 0.4 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Trodde ikke Hippie Express sto for uniformitet. Edit: Svar nr. 1000 i tråden!! Endret 4. oktober 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå