Zetheus Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 ATR er hakket bedre, men begge er ok fly for korte ruter. Jeg har begynt å legge inn bestillinger på McDonnell Douglas MD-90-50, og satser på at de gjør god suksess sammenlignet med Boeing 737 serien. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Kjøper enda en KFC CV8500 i kveld eller i morgen tidlig. Etter det blir det utvidelse fra Litauen til det store utland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis noen har et fly til salgs før kl. 16 så kontakt meg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det bare jeg som syns det er noe ordentlig tull måten spillet legger opp til at man bør ha 100% load? Det inviterer jo til priskrig. Langt fra det største irritasjonsmomentet. Ikke mulig å se hvor langt det er fra din gate til en tilfeldig gate.(Man kan vel betale for å se dette) Ser ikke hvor høy vedlikeholdskostnaden er på et fly. Hverken før eller etter et kjøp. Kun totalen. Ikke ingame bilder av flyene i kjøpslisten. Når man skal opprette en ny rute, får man bare en oversikt over alle gatene man har. Ingen informasjon om hvorvidt disse faktisk inngår i en rute. Ikke mulig å fly cargo, selv om flyplassene oppgir hvor mye cargo det er på hver flyplass. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har utvidet rutene mine en del, nå kan blant ennet mine tyrkiske undersåtter reise til Tokyo og New York, om de skulle ønske det. Hurra! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er mulig å fly cargo på andre verdener, men skaperen av denne verdenen har valgt å bare ha passasjer-trafikk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis noen har et fly til salgs før kl. 16 så kontakt meg Hvis du ønsker deg en Vardax, så kan du kjøpe den ene min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hvis noen har et fly til salgs før kl. 16 så kontakt meg Hvis du ønsker deg en Vardax, så kan du kjøpe den ene min. Hehe, den står ikke øverst på ønskelista gitt... Tenkte mer i de baner av en ATP, ATR eller noe lignende. Mitt kart. Litauerne kan kose seg med turer til hele Europa så og si! 30 destinasjoner i Europa. Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Var det jeg regnet med. Men for evt. andre som trenger noen billige, men greie fly til småruter, så har jeg snart to VardaxServ Aero-Hottere til salgs. Tenker jeg tar 500 - 600k for dem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva med en Dash-8 Mc? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hva er stats på det flyet? Type range, pax og speed? Edit: Pax = passasjerer på flyspråket Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Dash-8-100B, age 0.9, speed 270, range 943, turntime 0.25, 39 seter. 1613 cycles og 3088 airframe hours. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 ATR 72-200 til salgs rett etter klokken 16, med mindre det er for sent? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Dash-8-100B, age 0.9, speed 270, range 943, turntime 0.25, 39 seter. 1613 cycles og 3088 airframe hours. Det blir litt for lite, og litt for kort range dessverre. iskaldcola: Kjøper den! Hvor mucho monitos skal du ha? Vent litt, hva er stats på det flyet igjen? Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan du ikke heller legge ut 210-en da? Sitter her klar til å kjøpe den nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror jeg ender opp med en Airbus A320-200 snart jeg. Har ikke råd til den helt enda, men kan bestille den i morgen, og da skal jeg virkelig få fart på sakene. Setter den inn fra Chicago, så kan ATPen få lov til å fly litt kortere turer. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Yahoo, da var mitt nye BAe Jetstream J61 på plass og i rute, og melder da at Star Airlines har omtrent doblet sin rutekapasitet da rutene kunne settes opp på en smartere måte. Hadde bare ruteprofitten doblet seg også Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Dere er så utålmodige! Erstatningsflyene kommer inn sakte men sikkert utover dagen, og 210'en får du på private offer ca. klokken 16 @ Mchansern: Det er den beste utgaven av ATR 72, dvs: 74 pax, 284 speed, 1657 range, 0.37 turn time. Alder 0.4, pris 8.5M Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, har sittet i timesvis og sett på at pengene har kommet inn, så klart jeg blir utolmodig når jeg ikke kan bruke dem. Men ser frem til firetiden da, så kan jeg pensjonere enda en Vardax, og åpne enda noen ruter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 Den skal til Antalya, Moskva og Milano hadde jeg tenkt I morgen blir det storstilt utvidelse til Asia, men jeg sier ikke noe mer før dealen er i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå