IskaldCola Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kjøpte ATRen din jeg Gratulerer med "nytt" fly Er kanskje litt irrasjonelt av meg, men driver og prøver å ha så få flytyper i flåten som mulig, derfor blir det kun Fokker 100, 737-400 og A320-200 som blir kjøpt inn for tiden Av den grunn så kommer det 3 ATR 72-200 og kanskje 1 ATR 72-210 på markedet i morgen ettermiddag. Stay tuned Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Kommer til å kjøre samme opplegget når økonomien blir bedre. Liker å ha færre flytyper å holde styr på. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg leaser og har 737-300 og 737-400, men kommer nok til å kvitte meg med ATRen etterhvert. Går over til ATP, har allerede fire av det, så hvorfor ikke holde det greit? Enklere å selge mange om gangen også. Så hvis noen vil ha to Dash-8, si i fra! Selges billig, age er 0.8 og 1.0. Selges for 4.5M, men hvis noen helt ferske trenger noen veldig kurante småfly billig kan vi gå ned til 4M. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Frister litt med en Dash-8 slik at jeg får avløst den siste Vardax-en i USA, og samtidig utvide rutekartet der litt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvor mye er det vanlig å tjene i starten? Jeg går ca 75 000 i pluss hver time og syntes det er litt lite Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Med startflyet (B707) så skal du vel fint klare å tjene 300-400.000 i døgnet (som er 1 time i virkeligheten). Trikset er å ha mange korte ruter istedet for noen få lange. Tjener som regel mer da. Og det er viktig at du prøver å bruke opp all tiden på flyet ditt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Da var mitt første flett nye fly bestilt et BAe ATP. returnerte ene lease flyet, omrokkerte litt på flyene og lukket 2gates så spent på se hva forventet resultat for neste måned blir nå. gikk med 4,2mill profit denne måneden, kuttet 2,7mill i utgifter samt økte doc fra 620k til 680k. vil ha 6-6.5mill dagen i profit så jeg kan spandere på meg et fly annenhver måned. Endret 3. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Drar inn rundt 160k med KFCen per dag. Helt kurant det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Drar inn 244k med en Dash-8-100 jeg, det er heeeeelt kurant og vel så det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Drar inn 244k med en Dash-8-100 jeg, det er heeeeelt kurant og vel så det. Wow, flyr du fra en stor flyplass til store flyplasser da eller? Jeg flyr fra en liten til medium-store Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Drar inn 244k med en Dash-8-100 jeg, det er heeeeelt kurant og vel så det. Den samme Dash'en dro inn ca 250.000 når den fløy for Hippie Express fra Birmingham, så det er en fin pengemaskin Har begynt å si opp leasingavtaler nå. Ga et 737 til 5M i måneden tilbake og erstattet det med et nytt A320, så nå er DOC'en høyere, samt at 5M i måneden er frigjort Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Frister litt med en Dash-8 slik at jeg får avløst den siste Vardax-en i USA, og samtidig utvide rutekartet der litt. Just do it! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) wEEE forventet profit denne måneden 8,3mill. blir min beste hittil med nye flyet ferdig burde 10mill passerer edit: kuttet 2ruter til 0.5 samt la til en ny rute og voila 9,65mill forventet profit! Endret 3. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Wow, flyr du fra en stor flyplass til store flyplasser da eller? Jeg flyr fra en liten til medium-store Flyr fra Lambert-St.Louis i USA til andre mellomstore flyplasser i USA. USA er virkelig mulighetenes land. Den samme Dash'en dro inn ca 250.000 når den fløy for Hippie Express fra Birmingham, så det er en fin pengemaskin Ja, man får presset mye ut av lille Warhol. Just do it! Har 8M i minus nå da ... Og i morgen blir det nok et ATR fra Hippie Express på meg. Ellers hadde jeg slått til! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det bare jeg som syns det er noe ordentlig tull måten spillet legger opp til at man bør ha 100% load? Det inviterer jo til priskrig. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ja, er litt lei av å justere prisen med 1€ på endel av rutene mine. KFCen min drar inn 340k pr. dag også så den ble jo en umiddelbar hit Endret 3. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Priskrig er jo gøy det da ... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Veldig meningsfylt å presse prisen ned bare for at «alle» skal ha 100% load. Jeg syns det blir helt feil fokus. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Da er mitt nye BAe Jetstream J61 fra British Aerospace på vei inn, kommer til å ta over de mindre rutene fra 707-en og kanskje vil Star Alliance begynne å gå fra Hong Kong og helt opp til Moskva. Litt lei range på det, derfor bare småruter, men når pengesekkene er tilbake i bingen, blir det nok et KFC, Eneste navnet jeg husker og klarer å finne, ATP og ATR og Dash og sånn klarer jeg ikke bestemme meg for hvilket som er best Endret 4. oktober 2010 av makri Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2010 ATR 72-200 > ATP. Det fra en som har 11 ATP-er og bare 1 ATR 72 (flere på bestilling!). ATP med 920 NM range er grei for korte ruter, da den er en del billigere enn den andre, med 2140. Du flyr gjerne ikke så lange ruter med en ATP, det tar altfor lang tid, så den er egentlig ikke så interessant. Da mye heller ATR-en med to ekstra seter og litt høyere fart, og med range midt imellom (1657 NM). Det er vel omtrent der smertegrensa går for fly med den farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå