Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

 

Kjøpte ATRen din jeg :)

 

Gratulerer med "nytt" fly :)

 

Er kanskje litt irrasjonelt av meg, men driver og prøver å ha så få flytyper i flåten som mulig, derfor blir det kun Fokker 100, 737-400 og A320-200 som blir kjøpt inn for tiden :) 

 

Av den grunn så kommer det 3 ATR 72-200 og kanskje 1 ATR 72-210 på markedet i morgen ettermiddag. Stay tuned  :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leaser og har 737-300 og 737-400, men kommer nok til å kvitte meg med ATRen etterhvert. Går over til ATP, har allerede fire av det, så hvorfor ikke holde det greit?

Enklere å selge mange om gangen også.

 

Så hvis noen vil ha to Dash-8, si i fra! Selges billig, age er 0.8 og 1.0. Selges for 4.5M, men hvis noen helt ferske trenger noen veldig kurante småfly billig kan vi gå ned til 4M.

Lenke til kommentar

Da var mitt første flett nye fly bestilt :D et BAe ATP.

returnerte ene lease flyet, omrokkerte litt på flyene og lukket 2gates så spent på se hva forventet resultat for neste måned blir nå.

 

gikk med 4,2mill profit denne måneden, kuttet 2,7mill i utgifter samt økte doc fra 620k til 680k.

 

vil ha 6-6.5mill dagen i profit så jeg kan spandere på meg et fly annenhver måned.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Drar inn 244k med en Dash-8-100 jeg, det er heeeeelt kurant og vel så det. :p

 

Den samme Dash'en dro inn ca 250.000 når den fløy for Hippie Express fra Birmingham, så det er en fin pengemaskin  :thumbup:

 

Har begynt å si opp leasingavtaler nå. Ga et 737 til 5M i måneden tilbake og erstattet det med et nytt A320, så nå er DOC'en høyere, samt at 5M i måneden er frigjort :w00t:

Lenke til kommentar

 

Wow, flyr du fra en stor flyplass til store flyplasser da eller?

 

Jeg flyr fra en liten til medium-store :)

 

 

Flyr fra Lambert-St.Louis i USA til andre mellomstore flyplasser i USA. USA er virkelig mulighetenes land. :p

 

 

Den samme Dash'en dro inn ca 250.000 når den fløy for Hippie Express fra Birmingham, så det er en fin pengemaskin :thumbup:

 

 

 

Ja, man får presset mye ut av lille Warhol. :p

 

Just do it!

 

Har 8M i minus nå da ... :( Og i morgen blir det nok et ATR fra Hippie Express på meg. Ellers hadde jeg slått til! :)

Lenke til kommentar

Da er mitt nye BAe Jetstream J61 fra British Aerospace på vei inn, kommer til å ta over de mindre rutene fra 707-en og kanskje vil Star Alliance begynne å gå fra Hong Kong og helt opp til Moskva.

Litt lei range på det, derfor bare småruter, men når pengesekkene er tilbake i bingen, blir det nok et KFC, :p Eneste navnet jeg husker og klarer å finne, ATP og ATR og Dash og sånn klarer jeg ikke bestemme meg for hvilket som er best

Endret av makri
Lenke til kommentar

ATR 72-200 > ATP. Det fra en som har 11 ATP-er og bare 1 ATR 72 (flere på bestilling!).

 

ATP med 920 NM range er grei for korte ruter, da den er en del billigere enn den andre, med 2140. Du flyr gjerne ikke så lange ruter med en ATP, det tar altfor lang tid, så den er egentlig ikke så interessant. Da mye heller ATR-en med to ekstra seter og litt høyere fart, og med range midt imellom (1657 NM). Det er vel omtrent der smertegrensa går for fly med den farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...