Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Cola: Hvor mye skal du ha for ATR-72-ene dine? Kunne godt tenkt meg å erstattet Dash-8 -en og Shorts -en min. Evt. brukt ATR-ene i Europa og de andre når jeg åpner base i Amerika.

 

 

Hva koster det forresten å åpne en base f. eks i en en halvpopulær by i Kanada eller USA?

 

Selger de for litt under det de er verdt, dvs ca 7-8M. Spørs hvilken type det er. 210 er billigere enn 200. Men følg med i morgen, så dukker det nok opp et fly eller to  :)

 

 

Har én rute på så vidt over 100k :) Det var med Concorde flyet. Ellers har jeg tre ruter på 90k+. Har dessverre mange korte ruter med Fokker flyene, måtte få til noe for å få opp dagsomsetningen. Kommer til å spare nå å kjøpe større fly etterhvert.

 

Klarer du å tjene noe særlig totalt sett med Concorde? Leasingen koster jo 10M, og den drar inn ca 13M hos meg.. Så kommer gateleie utenom.

Lenke til kommentar

Ny info om Lithuanian Intl. Aviation:

 

Styret har bestemt å skrinlegge planene om utvidelse til andre kontinenter foreløpig, og har bestilt en KFC CV5800. Det er fortsatt usikkert hvilke ruter som skal opereres fra Vilnius, men vi har inside-information om at Geneve og Brussel er hete kandidater.

Lenke til kommentar

-12M. :( Jaja, går fett i pluss i morgen ettermiddag. Når skal du selge ATR-ene dine iskaldcola? Har nemlig råd til et rundt 14:00 - 15:00. :)

 

Får inn fly til å erstatte de med klokken 17 og 19 ser det ut som, så da blir det to ATR 72-210 til salgs rundt den tiden. Tar vel ca 7-8M for hver av de tenker jeg. Btw: De er ikke et år engang, så er gode kjøp :thumbup:

 

Edit: Kan hende jeg legger ut et ATP til salgs også..

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Sånn! Da fikk jeg levert en ATP, satt den inn på et par ruter fra CPH. Ikke helt fornøyd med hva jeg får inn, men går da i pluss.

 

Ellers kan jeg melde om at både Cathay og Royal Dutch Express har rakket seg sammen mot meg og driver priskrig. Og har endelig kommet over €100,000 på én rute! €100,089 for å være eksakt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...