Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SleipnAir, din sleiping! Her leaser jeg et grisebillig Dash-8 til deg, og så bruker du den til priskrig mot meg.. Takk skal du ha :p

 

Haha, sorry, tenkte ikke på at det var deg. :p Trodde også at det ville være et marked for to på Birmingham ... Men kan vel alltids kvitte meg med Birmingham, også heller finne en annen by å gå til? :)

Lenke til kommentar

SleipnAir, din sleiping! Her leaser jeg et grisebillig Dash-8 til deg, og så bruker du den til priskrig mot meg.. Takk skal du ha   :p

 

Haha, sorry, tenkte ikke på at det var deg. :p Trodde også at det ville være et marked for to på Birmingham ... Men kan vel alltids kvitte meg med Birmingham, også heller finne en annen by å gå til? :)

 

Slapp av man! Det går helt fint  :)

Lenke til kommentar

Oppdatering hos Speedy Air.

 

- Vurdering av nytt navn på selskapet er påbegynt.

- Totalt 37 ruter fra Dallas.

- Leaset et Concorde, og dermed kommet godt inn i Sør Amerika.

- Vurderer å sette opp en base til i Nord Amerika, muligens på østkysten for å kunne ha avganger til Europa..

- DOC på over 2,1mill

 

 

Flåte:

5* Fokker 50 High Performance

1* Boeing 707-120

1* Boeing 737-400

 

Leaset inn:

1* Aerospatiale-BAC Concorde

 

Hater at man må vente 24h på et nytt fly, men på en måte så blir det jo mer realistisk da. At de må lage det på fabrikken etc.

 

Når du kjøper større fly som A320 og B737 tar det 48 timer, og 96 for de svære flyene.. Fikk min første A320 tidligere i dag, og det er en fin pengemaskin. Anbefales  :thumbup:

Hvor mye får du inn på de beste rutene dine?

Lenke til kommentar

Når du kjøper større fly som A320 og B737 tar det 48 timer, og 96 for de svære flyene.. Fikk min første A320 tidligere i dag, og det er en fin pengemaskin. Anbefales :thumbup:

Hvor mye får du inn på de beste rutene dine?

 

Er fire ruter som gir 99.000, klarer av en eller annen grunn ikke å presse de over 100.000. Du da?

 

Edit: Pga økt konkurranse ligger de nå på 99.000, 98.000, 97.000 og 95.000 :(

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Mr. Cola: Hvor mye skal du ha for ATR-72-ene dine? Kunne godt tenkt meg å erstattet Dash-8 -en og Shorts -en min. Evt. brukt ATR-ene i Europa og de andre når jeg åpner base i Amerika.

 

 

Hva koster det forresten å åpne en base f. eks i en en halvpopulær by i Kanada eller USA?

Lenke til kommentar

 

Når du kjøper større fly som A320 og B737 tar det 48 timer, og 96 for de svære flyene.. Fikk min første A320 tidligere i dag, og det er en fin pengemaskin. Anbefales   :thumbup:

Hvor mye får du inn på de beste rutene dine?

 

Er fire ruter som gir 99.000, klarer av en eller annen grunn ikke å presse de over 100.000. Du da?

 

Edit: Pga økt konkurranse ligger de nå på 99.000, 98.000, 97.000 og 95.000 :(

Har én rute på så vidt over 100k :) Det var med Concorde flyet. Ellers har jeg tre ruter på 90k+. Har dessverre mange korte ruter med Fokker flyene, måtte få til noe for å få opp dagsomsetningen. Kommer til å spare nå å kjøpe større fly etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...