IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Et bilde sier mer enn tusen ord. Mange av de er rimelig konkurranseutsatt, men tjener greit okkesom.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 2 ruter med 0.5? Høres ikke helt lurt ut!!! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 2 ruter med 0.5? Høres ikke helt lurt ut!!! Fordi at? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) 2 ruter med 0.5? Høres ikke helt lurt ut!!! Som regel tjener man mer på to ruter med 0.5 enn en på 1, så why not? Fin måte å få tid til flere ruter på Edit: Hvis noen trenger fly, så ligger det et skamtilbud på 737 til leasing nå. 737-200 til 1,35M i måneden.. Og jeg som er i minus Endret 2. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det maintenance fees på leasa fly? Den 737 har vært litt i trafikk da.. vet ikke om det har noe å si Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er det maintenance fees på leasa fly? Den 737 har vært litt i trafikk da.. vet ikke om det har noe å si Nei. Den som leaser ut betaler alt av vedlikehold, så alder og tidligere bruk av flyet er irrelevant. Hvis du vil lease den så må du være rask før noen andre ser tilbudet. Hvis du ikke vil ha den så tar jeg den Edit: Der var den visst borte vekk ja.. Endret 2. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Synd... Er dette et brukbart fly btw? KFC CV5800 fra Kelowna Flightcraft Group ligger på latest aircrafts Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Synd... Er dette et brukbart fly btw? KFC CV5800 fra Kelowna Flightcraft Group ligger på latest aircrafts Ser greit ut det. Det ser ut som en litt raskere og dyrere utgave av BAe ATP og ATR 72, så er nok verdt prisen og vel så det. Men bare sånn at du vet det, ikke kjøp et av de gamle 737-ene på bruktmarkedet! De er ofte veldig billige, men vedlikeholdet kan koste deg mange millioner. Er et par her i tråden som har brent seg på det tidligere.. Endret 2. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Fordi at? Som regel tjener man mer på to ruter med 0.5 enn en på 1, så why not? Fin måte å få tid til flere ruter på Hvis man er opptatt av et snev av realisme så går jo ikke dette. 0.5 frequency er bort første dag, og retur andre. For at dette skal gå må flyet i praksis trylles fra en flyplass der det stopper og til den andre. Jeg tenkte litt feil. Wikien sier at det går. Hvorfor har ikke dere fortalt meg det før? Da hadde jeg sluppet ruter på 18 nm og 19 nm Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Eller SAS Norway A/S med base i Zürich. Eller Bergen Aviation Force med base i oslo og ikke engang flyr til bergen Håp om og få særlig for den 707-120 jeg startet med? Value: €146,699,037 Endret 2. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Du kan jo alltids prøve. PS. Jeg fornyer flåten i dag med en ATR 72 er det vel, den ATR`en med over 70 seter i hvertfall. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 lysten på et par ATR 72-200 selv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 lysten på et par ATR 72-200 selv 1200 i range holder lenge for meg i denne omgang i hvertfall. Den skal til Brussel, Geneve, Oslo og Helsinki. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Litt keen på å lease et Concorde selv jeg, men får vel vente til jeg har en litt sterke økonomi og opprettet en mer eksotisk base. Og er ikke egentlig ATP et bedre valg enn ATR 72? Joda, rangen er dårligere, den tar to passasjerer mindre, men har bedre fart og bruker mindre drivstoff. Koster også noe mindre. Men det går vel kanskje mer på behov? Min ATP skal forsåvidt gå fra Flesland til Paris Orly, Düsseldorf, Praha og Helsinki. Endret 2. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Se også på KFC CV5800 fra Kelowna Flightcraft Group om det er noe for dere, men det er bittelitt dyrere. Jeg skal bestille et ved månedsskifte for å teste det ut Endret 2. oktober 2010 av saftsus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 ATP har jo lengre range enn ATR-72. Jeg har i overkant av 2000 nm i range på ATPene jeg venter på, og det er bedre enn ATR-72en. Spørs jo på motoren da, får jo ATP til rundt 9M med dritdårlig range, så jeg gikk for den til 12.5M. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Se også på KFC CV5800 fra Kelowna Flightcraft Group om det er noe for dere, men det er bittelitt dyrere. Jeg skal bestille et ved månedsskifte for å teste det ut Takk for tipset. Både raskere og plass til flere folk en ATR`en. Jeg tror jeg bestiller et slikt fly senere i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hva er det viktigste for dere når dere velger fly? Min liste: Pris > Passasjerer > Range > Speed > Fuel usage og turn time. Hva med dere? Endret 2. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Det varierer alt etter hvilke ruter som er tiltenkt flyet. Siden jeg nå har begynt å skifte til større jetfly, så blir det vel slik: Passasjerer > Pris > Speed > Range > fuel usage. Turn time ser ut til å henge sterkt sammen med antallet passasjerer, så den ser jeg minimalt på. Ellers forutsetter jeg at speed og range er av fornuftige verdier, dvs speed > 450 og range > 2500. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Sånn, da var ATP-en "Heimdall" ankommet Flesland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå