Imsvale Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Da er to stykk A320-200 bestilt med IAE V2527-A5-motorer; sveitserne er veldig patriotiske av seg. IAE International Aero Engines AG is a Zürich-registered joint venture manufacturing company formed in 1983. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Nice, du får gi en lyd om hvordan det funker Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tror jeg kommer til å endre navnet mitt til Iceberg Airlines Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Da er logo og navn endret, igjen: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Cathay ville ikke leie flere fly til meg, litt fordi dere stakk, så da gjorde jeg det samme. Er forresten en amøbe på den finansielle delen, trodde at jeg ville få cirka 3M i pluss rett før månedsskiftet, men har regnet på det og får cirka 20. Ikke halvdårlig. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hvordan ligger vi an med en allianse for forumbrukerne? Gidder ikke lese gjennom hele tråden for å sjekke Uansett, trenger litt hjelp med økonomisk ekspansjon med tanke på fly. Flyet mitt er nå fullt med ruter, og vil ekspandere videre utover i Asia, kanskje inn i Russland og Europa, billigst å lease? Dessuten lurte jeg litt på hvor man sjekker hvilket år man er inne i på serveren, klarer ikke å vente til 2007, da må jeg ha mye penger for da kommer flyet jeg aller helst vil ha i drift (Airbus A380) EDIT:fant det, er visst ganske lenge til Endret 1. oktober 2010 av makri Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Cathay ville ikke leie flere fly til meg, litt fordi dere stakk, så da gjorde jeg det samme. Er forresten en amøbe på den finansielle delen, trodde at jeg ville få cirka 3M i pluss rett før månedsskiftet, men har regnet på det og får cirka 20. Ikke halvdårlig. Han driver jo monkey-business han da Uansett, ja allianse hadde vært kult. Akkurat nå har jeg ikke 10M til å lage, men kanskje noen andre har? Hadde vært kult å ta rotta på Cathay... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Er med på en allianse jeg også! Btw, nå har SleipnAir fyllt opp alle tre gatesa på Flesland, takket være enda et innleaset Gulstream IV-SP. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Lithuanian Intl. Aviation må snart skifte navn, ettersom de skal ekspandere ut fra Litauen og til østen. Hmm, hva skal man hete? Intercontinental Aviation? Litt teit... Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hvor mye har dere i profitt på de rutene som går best for dere? og noen som kanskje har noen tips til å få ned utgifter? Sliter med å komme meg ut av minus etter at jeg satte opp noen mindre lukrative ruter Endret 1. oktober 2010 av DavidFFS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror jeg har rundt 80.000 på ruten til London, som er den beste. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Har 90k på Paris Charles De Gaulle. Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt? Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er lett med på en allianse, men har dessverre ikke 10M å avse . Litt for liten DOC til det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt? Nei. 1 daglig flyvning til hver flyplass er optimalt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt? Nei. Om du f.eks kjører tre turer på den med 89k så vil du bare tjene mindre pr. tur på den. Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) nvm Endret 1. oktober 2010 av fjoera Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt? Nei. 1 daglig flyvning til hver flyplass er optimalt. Ok, 1 daglig tilsvarer frequency = 1? Eller har jeg misforstått det? Jeg vil gå -97000 denne måneden sånn som ståa er nå, noen tips til hvordan jeg kanskje kan redusere kostnader? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 En daglig rute = frequency 1 ja. Hmm, usikker på hva du må gjøre for å sikre overskudd... Har du 100% belegg på flyene? Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Average load på rutene mine er 98%. Hadde 1 ubrukt gate som jeg ga tilbake, men ser ikke ut til at det senket gate rental fee kostanden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå