Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger vi an med en allianse for forumbrukerne? Gidder ikke lese gjennom hele tråden for å sjekke :p

Uansett, trenger litt hjelp med økonomisk ekspansjon med tanke på fly. Flyet mitt er nå fullt med ruter, og vil ekspandere videre utover i Asia, kanskje inn i Russland og Europa, billigst å lease? Dessuten lurte jeg litt på hvor man sjekker hvilket år man er inne i på serveren, klarer ikke å vente til 2007, da må jeg ha mye penger for da kommer flyet jeg aller helst vil ha i drift (Airbus A380) :dribble: EDIT:fant det, er visst ganske lenge til :ermm:

Endret av makri
Lenke til kommentar

Cathay ville ikke leie flere fly til meg, litt fordi dere stakk, så da gjorde jeg det samme. :p

 

Er forresten en amøbe på den finansielle delen, trodde at jeg ville få cirka 3M i pluss rett før månedsskiftet, men har regnet på det og får cirka 20. Ikke halvdårlig.

 

Han driver jo monkey-business han da :roll:

 

Uansett, ja allianse hadde vært kult. Akkurat nå har jeg ikke 10M til å lage, men kanskje noen andre har? Hadde vært kult å ta rotta på Cathay...

Lenke til kommentar

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

 

Nei. Om du f.eks kjører tre turer på den med 89k så vil du bare tjene mindre pr. tur på den. :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

 

Nei. 1 daglig flyvning til hver flyplass er optimalt.

 

Ok, 1 daglig tilsvarer frequency = 1? Eller har jeg misforstått det?

Jeg vil gå -97000 denne måneden sånn som ståa er nå, noen tips til hvordan jeg kanskje kan redusere kostnader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...