Zetheus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Skulle hatt en egen world for forumet her Vi har allerede diskutert det her inne, men ser ut som det er enighet om å vente en stund og se hvor mange som fortsatt spiller om noen uker. Men jeg er som tidligere sagt lett med på det Det vil koste oss ca 300 for en egen world med 40 års spilletid (40 måneded med andre ord. Nok morro i lang tid fremover). Jeg er glatt med, og kan gjerne starte opp herligheten etter hvert hvis det er ønske om det (Mindre donasjoner tas da mot med takk ) Edit: Dæven de Short flya var stygge Endret 30. september 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Oh crap. -20M, gikk ned cirka 30M etter at jeg kjøpte en 737. Var ikke mer enn 5 år gammelt heller, men var visst dyrere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mener en diskusjon.no world er must have asap zulu. Bare finne ut hva folk vil starte med da egentlig, liker egentlig tanken på starte med litt penger istedenfor et stort fly så folk kan kjøpe forskjellige. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Edit: Dæven de Short flya var stygge Ja, men på en sjarmerende måte. Men kan gjerne donere noen slanter til en diskusjon.no -server etterhvert. Er keen på det selv. Er lei Cathay. Gikk kun 2M i minus i dag. Hvilket betyr at jeg har ca. 18M i pluss 21:00 i morgen. Endret 30. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Oh crap. -20M, gikk ned cirka 30M etter at jeg kjøpte en 737. Var ikke mer enn 5 år gammelt heller, men var visst dyrere enn jeg trodde. Da har du ikke mange nok helt nye fly for å veie opp for den. Kjøpte en 5 år gammel 737-400 for 30M for en stund siden, og vedlikeholdet mitt ligger på ca 6M i måneden totalt for 16 fly Edit: Kan godt donere litt jeg også! Hadde vært gøy med en server med bare folk vi "vet hvem er" og som ikke er smekkfull allerede.. Endret 30. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hmm, de concordene så fristenes ut xD, men tror ikke det vill lønne seg akkurat... :S Endret 30. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jeg eier bare 5 fly (maintenance betales av Cathay på de andre), og alderen er som følger: ATR 72-200 Age: 0.0 Boeing 707-120 Age: 1.1 Boeing 737-400 Age: 5.7 Dash-8-100B Age: 0.8 Dash-8-100B Age: 0.5 Gikk fra 4M til 10M i maintenance, så det er jo litt kjedelig. Får vel kjøpe meg et par fly til når økonomien er på vei opp. Eventuelt om noen vil kjøpe 737-en min, så hyl ut. Endret 30. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Makri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Begynte nettopp, har aldri visst om spillet, men så utrolig fascinerende ut. Spiller på PW #1152 FAIR GAME. Hehe, startet min base i Hong Kong med første og eneste flyvning til og fra Moskva, profitt på 100 k med 425 for billetten, nå må jeg bare oppjustere drikkeprisene litt også, går jo til en "host" god sak. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg eier bare 5 fly (maintenance betales av Cathay på de andre), og alderen er som følger: ATR 72-200 Age: 0.0 Boeing 707-120 Age: 1.1 Boeing 737-400 Age: 5.7 Dash-8-100B Age: 0.8 Dash-8-100B Age: 0.5 Gikk fra 4M til 10M i maintenance, så det er jo litt kjedelig. Får vel kjøpe meg et par fly til når økonomien er på vei opp. Eventuelt om noen vil kjøpe 737-en min, så hyl ut. Hmm.. Jeg kan godt kjøpe den hvis du virkelig vil kvitte deg med den! Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hva med 15M? Må tenke litt på det, men kan gi et svar i morgen. Endret 30. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 nå må jeg bare oppjustere drikkeprisene litt også, går jo til en "host" god sak. synest jeg tar stive priser siden det er i euro, men hva kjører du/dere av priser? jeg har: Breakfast €40.00 Lunch €40.00 Dinner €40.00 Snack €20.00 Soft Drink €20.00 Tea/Coffee €20.00 Alcohol €35.00 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva med 15M? Må tenke litt på det, men kan gi et svar i morgen. Okay, bare gi en lyd hvis du finner ut du skal selge den. Hvilken type 737 er det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) 737-400. e: har nå omrokkert litt. Tjente ikke nok med 707-en, så nå står den i LAX og flyr et par ruter. Hadde ikke råd til å leie nye gates, men har fjernet et par ruter fra ATPen (kjører dobbelt på en rute) og får inn cirka 150.000 ekstra hver dag. Endret 30. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 737-400. Ok. Kan by deg 25M hvis du vil selge den nå, og den virkelig er 5 år gammel Btw: Ny milepæl nådd for Hippie Express! Over 100M i månedlig overskudd: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg gikk på samme smell og kjøpte et 19 år gammelt 737-300. God deal, helt til maintenance kom. Skrapa larvet og brukte to døgn på å komme meg opp igjen av gjørma. Hadde vel rundt 15M i manintenance den måneden, og 12M i inntekter... Så moralen er: Ikke kjøp eldre jetfly enn 3 år, og turboprop eldre enn 5. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Done! Hva er IDen din? Sender den over umiddelbart før jeg tar kvelden. Er forøvrig ganske misunnelig på deg, du har fått det greit til. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Done! Hva er IDen din? Sender den over umiddelbart før jeg tar kvelden. Er forøvrig ganske misunnelig på deg, du har fått det greit til. ID: 45269 Er bare å utvide og ikke være redd for å gå i minus iblant, så kommer pengene fort Edit: Noen som tror det er lønnsomt å lease en concorde for 10M? Endret 30. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Argh! Du gjør meg usikker. Føler meg teit, skal sove på det. Har litt lyst til å beholde den og se hvordan det går, tror jeg kan klare å komme meg ut av knipen. Sier i fra i morgen dersom jeg selger det eller ikke, høres det OK ut? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Argh! Du gjør meg usikker. Føler meg teit, skal sove på det. Har litt lyst til å beholde den og se hvordan det går, tror jeg kan klare å komme meg ut av knipen. Sier i fra i morgen dersom jeg selger det eller ikke, høres det OK ut? Ok. Men hvis du vil prøve å få ned vedlikeholdsutgiftene dine, så kan du kjøpe flere nye fly, et par ATP, ATR, Dash eller andre fly til 5-15 millioner. Høres ulogisk ut, men sånn er spillet laget Btw: Jeg tok en råsjangs og leaset en Concorde! Går det dårlig så er det bare til å si opp avtalen Endret 30. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, har allerede to Dash 8 og en ATR, og flere skal det bli. Regner med at jeg har litt til overs i morgen, så forhåpentligvis får jeg lease på enda en 737 (og så melder jeg meg ut av alliansen, setter den opp der jeg vil) og kjører på. Tror det er litt utappet potensiale på lengre ruter i USA, og det er noe jeg vil benytte meg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå