Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Skulle hatt en egen world for forumet her :new_woot:

 

Vi har allerede diskutert det her inne, men ser ut som det er enighet om å vente en stund og se hvor mange som fortsatt spiller om noen uker. Men jeg er som tidligere sagt lett med på det :new_woot:

 

Det vil koste oss ca 300 for en egen world med 40 års spilletid (40 måneded med andre ord. Nok morro i lang tid fremover). Jeg er glatt med, og kan gjerne starte opp herligheten etter hvert hvis det er ønske om det :) (Mindre donasjoner tas da mot med takk :) )

 

Edit: Dæven de Short flya var stygge

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Dæven de Short flya var stygge

 

Ja, men på en sjarmerende måte. :wee:

 

Men kan gjerne donere noen slanter til en diskusjon.no -server etterhvert. :) Er keen på det selv. Er lei Cathay. :p

 

Gikk kun 2M i minus i dag. :D Hvilket betyr at jeg har ca. 18M i pluss 21:00 i morgen. :new_woot:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Oh crap.

 

-20M, gikk ned cirka 30M etter at jeg kjøpte en 737. Var ikke mer enn 5 år gammelt heller, men var visst dyrere enn jeg trodde.

 

Da har du ikke mange nok helt nye fly for å veie opp for den. Kjøpte en 5 år gammel 737-400 for 30M for en stund siden, og vedlikeholdet mitt ligger på ca 6M i måneden totalt for 16 fly :)

 

 

Edit: Kan godt donere litt jeg også! Hadde vært gøy med en server med bare folk vi "vet hvem er" og som ikke er smekkfull allerede..

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Jeg eier bare 5 fly (maintenance betales av Cathay på de andre), og alderen er som følger:

 

ATR 72-200      Age: 0.0 
Boeing 707-120 	Age: 1.1 
Boeing 737-400 	Age: 5.7 	 
Dash-8-100B 	Age: 0.8 	 
Dash-8-100B 	Age: 0.5

 

Gikk fra 4M til 10M i maintenance, så det er jo litt kjedelig.

Får vel kjøpe meg et par fly til når økonomien er på vei opp.

 

Eventuelt om noen vil kjøpe 737-en min, så hyl ut.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Begynte nettopp, har aldri visst om spillet, men så utrolig fascinerende ut. Spiller på PW #1152 FAIR GAME. Hehe, startet min base i Hong Kong med første og eneste flyvning til og fra Moskva, profitt på 100 k med 425 for billetten, nå må jeg bare oppjustere drikkeprisene litt også, går jo til en "host" god sak. :evil:

Lenke til kommentar

Jeg eier bare 5 fly (maintenance betales av Cathay på de andre), og alderen er som følger:

 

ATR 72-200      Age: 0.0 
Boeing 707-120     Age: 1.1 
Boeing 737-400     Age: 5.7      
Dash-8-100B     Age: 0.8      
Dash-8-100B     Age: 0.5

 

Gikk fra 4M til 10M i maintenance, så det er jo litt kjedelig.

Får vel kjøpe meg et par fly til når økonomien er på vei opp.

 

Eventuelt om noen vil kjøpe 737-en min, så hyl ut.

 

Hmm.. Jeg kan godt kjøpe den hvis du virkelig vil kvitte deg med den! Hva skal du ha?

Lenke til kommentar

Jeg gikk på samme smell og kjøpte et 19 år gammelt 737-300. God deal, helt til maintenance kom. Skrapa larvet og brukte to døgn på å komme meg opp igjen av gjørma.

 

Hadde vel rundt 15M i manintenance den måneden, og 12M i inntekter... Så moralen er: Ikke kjøp eldre jetfly enn 3 år, og turboprop eldre enn 5.

Lenke til kommentar

Done! Hva er IDen din? Sender den over umiddelbart før jeg tar kvelden.

 

Er forøvrig ganske misunnelig på deg, du har fått det greit til. :p

 

ID: 45269

 

Er bare å utvide og ikke være redd for å gå i minus iblant, så kommer pengene fort :)

 

 

Edit: Noen som tror det er lønnsomt å lease en concorde for 10M? :hmm:

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Argh! Du gjør meg usikker.

Føler meg teit, skal sove på det. Har litt lyst til å beholde den og se hvordan det går, tror jeg kan klare å komme meg ut av knipen.

 

Sier i fra i morgen dersom jeg selger det eller ikke, høres det OK ut?

 

Ok. Men hvis du vil prøve å få ned vedlikeholdsutgiftene dine, så kan du kjøpe flere nye fly, et par ATP, ATR, Dash eller andre fly til 5-15 millioner. Høres ulogisk ut, men sånn er spillet laget :no:

 

Btw: Jeg tok en råsjangs og leaset en Concorde! Går det dårlig så er det bare til å si opp avtalen :cool:

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Ja, har allerede to Dash 8 og en ATR, og flere skal det bli.

Regner med at jeg har litt til overs i morgen, så forhåpentligvis får jeg lease på enda en 737 (og så melder jeg meg ut av alliansen, setter den opp der jeg vil) og kjører på. Tror det er litt utappet potensiale på lengre ruter i USA, og det er noe jeg vil benytte meg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...