KKake Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tenker jeg må opprette meg en hub i østen eller Amerika snart, noen tips? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tenker jeg må opprette meg en hub i østen eller Amerika snart, noen tips? Østen så er vel Bangkok og Singapore hete navn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Ahh ... Takk, får spare opp noen mill snart da. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Mekket meg en ny livery i går! På tide at Hippie Express står på egne bein og ikke er en kopi av Swiss Slik ser nå min 737-400, RA-11119 - B. Marley ut: Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Startet dette i dag for å få tden til å gå når ikke det er noe å gjøre på jobb. Har et problem da, når jeg skal sette opp min første rute så er eneste valget for Arrival Airport den samme hvor jeg har base? Er det noe jeg må gjøre for å se andre flyplasser? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Startet dette i dag for å få tden til å gå når ikke det er noe å gjøre på jobb. Har et problem da, når jeg skal sette opp min første rute så er eneste valget for Arrival Airport den samme hvor jeg har base? Er det noe jeg må gjøre for å se andre flyplasser? Du må leie en gate på flyplassen før du kan velge den, det gjør du ved "rent gate" Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Startet dette i dag for å få tden til å gå når ikke det er noe å gjøre på jobb. Har et problem da, når jeg skal sette opp min første rute så er eneste valget for Arrival Airport den samme hvor jeg har base? Er det noe jeg må gjøre for å se andre flyplasser? Du må leie en gate på flyplassen før du kan velge den, det gjør du ved "rent gate" Aha, logisk! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tenker jeg må opprette meg en hub i østen eller Amerika snart, noen tips? Tror det er mer å hente i Amerika enn i østen akkurat nå, begynner å bli en del konkurranse der nede. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Mekket meg en ny livery i går! På tide at Hippie Express står på egne bein og ikke er en kopi av Swiss Slik ser nå min 737-400, RA-11119 - B. Marley ut: Hvordan har du fått laget den saken der? Tenkte jeg skulle begynne med en logo i alle fall selv. Ragnarok Airlines -To Hell and back in one day Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Dunder Mifflin Airlines har nå utvidet rutekartet enda mer. Har for tiden 41 ruter, og skal forhåpentligvis utvide mer i USA. Kan den som leaser flyet trekke det tilbake? Hvis ikke skal jeg leie enda et fly fra Cathay, og så melde meg ut. Likte ikke at jeg lagde en egen base der noen allerede hadde base (uten at jeg skjønner hvorfor) og brukte flyene jeg leaset fra han der, så hvis man ikke kan ta de tilbake skal jeg leie flere og så stikke. Uetisk, men han tok jo over masse i Bergen fra en her på forumet, så han fortjener det. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kan den som leaser flyet trekke det tilbake? Det er rimelig å anta at han kan gjøre det ja. Tror han lever godt på å bygge ut fra andres baser desverre... Logo oppe! Ikke noe god i photoshop, så det ble en enkel paintjob Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan har du fått laget den saken der? Tenkte jeg skulle begynne med en logo i alle fall selv. Ragnarok Airlines -To Hell and back in one day http://www.freewebs.com/jetabout/ Der ligger det templates til forskjellige fly, bare å gjøre de transparente i photoshop, så er du good to go Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Kan den som leaser flyet trekke det tilbake? Nei! Det er faktisk ikke mulig. Hvor lang leasingavtale har du fått deg? Det er en fin mulighet til å slå litt tilbake på Cathay Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) 60 mnd. Skal be om enda et fly, og så stikker jeg. Edit: Kjøpte også en 5 år gammel 737-400 til 20M, setter den inn fra LAX inntil jeg får kjøpt en ny base i Europa. Endret 30. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Etter å ha møtt konkurranse fra Wings of Love (cFc fra forumet her) så har Lithuanian Intl. Aviation justert prisene på sin rute til CPH. I tillegg er det blitt gjort et par ekspanderinger i det siste: Billund, Bremen, Belgrade og Katowice flys av Dornier nr.1 St.Petersburg, Bucuresti, Hannover, Gøteborg og Gdansk blir flydd av Dornier nr 2. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Satt den nyinnkjøpte 737-en inn på et par ruter fra LAX, så her er rutekartene mine: Fra LAX Fra CPH Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Skulle hatt en egen world for forumet her Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Skulle hatt en egen world for forumet her Vi har allerede diskutert det her inne, men ser ut som det er enighet om å vente en stund og se hvor mange som fortsatt spiller om noen uker. Men jeg er som tidligere sagt lett med på det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Da var Shorts 360-300'en "Loke" ankommet flåten min. Flytypen er så stygg at jeg tenkte jeg fikk kalle den opp etter den slemme jotnen. Fikk startet 3 nye ruter takket være den, og litt omrokkeringer. Så da er det vel bare å fylle opp de siste 5 slotsa på Flesland også etablere en ny base i Amerika/østen. Vurderer å etablere på et småøde sted i midvesten, også fly rundt i Nord-Amerika derfra. Evt. opprette base i Minnesota, siden det bor så mange nordmenn der som sikkert vil like et norsk flyselskap. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Er lett med på en egen world. Er sikkert ikke blant de mest aktive, men vil kunne skape litt konkurranse i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå