Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet dette i dag for å få tden til å gå når ikke det er noe å gjøre på jobb. :)

 

Har et problem da, når jeg skal sette opp min første rute så er eneste valget for Arrival Airport den samme hvor jeg har base? Er det noe jeg må gjøre for å se andre flyplasser?

 

Du må leie en gate på flyplassen før du kan velge den, det gjør du ved "rent gate"

Lenke til kommentar

Startet dette i dag for å få tden til å gå når ikke det er noe å gjøre på jobb. :)

 

Har et problem da, når jeg skal sette opp min første rute så er eneste valget for Arrival Airport den samme hvor jeg har base? Er det noe jeg må gjøre for å se andre flyplasser?

 

Du må leie en gate på flyplassen før du kan velge den, det gjør du ved "rent gate"

 

Aha, logisk! Takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar

Dunder Mifflin Airlines har nå utvidet rutekartet enda mer. Har for tiden 41 ruter, og skal forhåpentligvis utvide mer i USA.

post-76108-1285858059,3389_thumb.gif

 

Kan den som leaser flyet trekke det tilbake? Hvis ikke skal jeg leie enda et fly fra Cathay, og så melde meg ut. Likte ikke at jeg lagde en egen base der noen allerede hadde base (uten at jeg skjønner hvorfor) og brukte flyene jeg leaset fra han der, så hvis man ikke kan ta de tilbake skal jeg leie flere og så stikke.

 

Uetisk, men han tok jo over masse i Bergen fra en her på forumet, så han fortjener det.

Lenke til kommentar

Etter å ha møtt konkurranse fra Wings of Love (cFc fra forumet her) så har Lithuanian Intl. Aviation justert prisene på sin rute til CPH.

 

I tillegg er det blitt gjort et par ekspanderinger i det siste:

 

Billund, Bremen, Belgrade og Katowice flys av Dornier nr.1

 

St.Petersburg, Bucuresti, Hannover, Gøteborg og Gdansk blir flydd av Dornier nr 2.

Lenke til kommentar

Da var Shorts 360-300'en "Loke" ankommet flåten min. Flytypen er så stygg at jeg tenkte jeg fikk kalle den opp etter den slemme jotnen. :p Fikk startet 3 nye ruter takket være den, og litt omrokkeringer. Så da er det vel bare å fylle opp de siste 5 slotsa på Flesland også etablere en ny base i Amerika/østen. Vurderer å etablere på et småøde sted i midvesten, også fly rundt i Nord-Amerika derfra. Evt. opprette base i Minnesota, siden det bor så mange nordmenn der som sikkert vil like et norsk flyselskap. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...