NoNamesLeft Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Akkurat startet! Har base i Chicago Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Akkurat startet! Har base i Chicago Velkommen skal du være! Nå har Hippie Express utvidet enda en gang, denne gangen er det Brussel som skal melkes Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Har nå fått en ATR42 i trafikk og foretatt litt omstruktureringer og økt DOC med 60K. Også erfart at det er veldig få flyplasser i Afrika sør for ekvator. Neste nye fly skal forhåpentligvis erstatte 707 på rutene til Mauritius og Réunion sånn at 707 kan brukes opp til de større byene nord for ekvator. Forhåpentligvis vil en ATR42 til klare 2 x 0.5 frequency til de destinasjonene. Endret 29. september 2010 av koots Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Vi flyr en del til Tyskland for tiden. Har planer om å utvide enda mer til Tyskland. Leipzig og Tegel står for tur, samt et par andre interessante flyplasser. Endret 29. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har et spørsmål ang. leasing, trodde jeg gjorde et greit kjøp da jeg betale 1 mill for leasing av et Convair 440 i 48 måneder, dvs enn lengre periode enn spillet varer. Men ser nå dog at det står oppført som månedtlig avgift? Er leasing måntlig eller fast pris? Jeg tjener på det uannsett men, ikke akkurat som flyet koster så himla mye heller Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Leasing er månedlig. Hvis du føler at leaseraten er gor høy og det er en elendig deal, klikk inn på selve flyet og "return to the owner". Da opphever du leasekontrakten, Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Leasing er månedlig. Hvis du føler at leaseraten er gor høy og det er en elendig deal, klikk inn på selve flyet og "return to the owner". Da opphever du leasekontrakten, Ah okei, det var jo synd. Uansett tjener jeg så grovt mye på det flyet nå iforhold til de andre flyene mine, at jeg tror jeg vil tjene på det inntil jeg har råd til å kjøpe flyet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Lurer på om jeg skal bestille meg en Embraer EMB-120 jeg. Fin fart og rekkevidde. Dog noen færre passasjerer enn Dash 8 -100, men farten og rekkevidden veier opp for det. Er ingen bra ruter for småfly igjen i nærområdet til Flesland, så må nesten utvide litt. Og er det noen som har et ok fly jeg kan kjøpe eller lease billig? Endret 29. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 har funnet endel ruter til flyplasser 5mill og oppover med null konkuranse, men har ikke fly til og dekke alle leaset inn et 50seters nå, men merker flymangelen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hør med Zetheus om du har 2mill. Han kan selge deg en Dornier med 19 seter Jeg har egentlig ikke bruk for den som jeg skulle kjøpe. Trenger å spare for å utvide til India. Litt kjip speed, og ikke den beste rangen (775 mener jeg) men helt ok for korte / middels ruter i Europa. F.eks Bergen - Hamburg eller lenger. Endret 29. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) tilbake på ca0 etter jeg brukte 2,3mill på lease 50setern, den gir 166,7k dagen så fornøyd med den forsåvidt. men har vel 2mill i morra Endret 29. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Fem nye ruter er startet takket være et innleaset Gulfstream IV-SP. Heftig fart og range på det, så får tatt hele fem langdistanseruter med god inntekt med det. Har også bestilt meg et Shorts 360-300 som får navnet Freyja. Endret 29. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Gulfstreamen virker spennende! Hadde det ikke vært for at jeg har en ATP-72-300 i bestilling hadde jeg nok vurdert det, men de har jo ikke allverdens med seter. Antar også at Sjabby Airlines (http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=45694) er herfra. Billettprisene dine fra Zürich til København er helt latterlige, må da være mulig å ta mer enn €150 med 707-en. e: Frequency på 2 er også helt unødvendig, mye bedre å bruke den tiden på andre ruter. Endret 29. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kongkake: Sjekk ut Dublin og Manchester i steden for de skotske flyplassene dine, tror det er mer å hente der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Nope, verken Dublin eller Manchester er verdt 100k ekstra mnd når de kun gir knappe 2-3k mer pr. tur. Btw, hvordan synes dere "Sleipner Airlines" klinger? Synes selv at det høres litt småteit ut, så vurderer enda en rebranding. Endret 29. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 kjente når utgiftene for måneden kom, der var jeg tilbake på minus 7mill gitt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Btw, hvordan synes dere "Sleipner Airlines" klinger? Synes selv at det høres litt småteit ut, så vurderer enda en rebranding. Mitt forslag: SleipnAir. Uttales omtrent som Sleipner og det er fiffig stavemåte. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har leaset meg to nye 737, mange ruter på plass! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Mitt forslag: SleipnAir. Uttales omtrent som Sleipner og det er fiffig stavemåte. Ikke dumt, ikke dumt. Men "Sleip" i navnet høres litt skummelt ut. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dette spillet var jo ganske lett i grunn. Sitter nå med profitt på 10 millioner netto per døgn, eller måned i spillet. Venter mitt 4. fly nå snart, og skal frakte latviere, estlendere og deres naboer til københavn før jeg så ekspanderer sørover med en ny hub. Jeg har rute til Copenhagen fra Litauen Konkurranse er bra vettu Oppdatert flykart. Har tatt de fleste innbringende småturer fra Køben nå, så tenker på ny hub en plass Endret 30. september 2010 av cFc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå