Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått en ATR42 i trafikk og foretatt litt omstruktureringer og økt DOC med 60K. Også erfart at det er veldig få flyplasser i Afrika sør for ekvator. Neste nye fly skal forhåpentligvis erstatte 707 på rutene til Mauritius og Réunion sånn at 707 kan brukes opp til de større byene nord for ekvator.

 

Forhåpentligvis vil en ATR42 til klare 2 x 0.5 frequency til de destinasjonene.

Endret av koots
Lenke til kommentar

Har et spørsmål ang. leasing, trodde jeg gjorde et greit kjøp da jeg betale 1 mill for leasing av et Convair 440 i 48 måneder, dvs enn lengre periode enn spillet varer. Men ser nå dog at det står oppført som månedtlig avgift?

 

Er leasing måntlig eller fast pris? Jeg tjener på det uannsett men, ikke akkurat som flyet koster så himla mye heller

Lenke til kommentar

Leasing er månedlig.

 

Hvis du føler at leaseraten er gor høy og det er en elendig deal, klikk inn på selve flyet og "return to the owner". Da opphever du leasekontrakten,

 

Ah okei, det var jo synd. Uansett tjener jeg så grovt mye på det flyet nå iforhold til de andre flyene mine, at jeg tror jeg vil tjene på det inntil jeg har råd til å kjøpe flyet :)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal bestille meg en Embraer EMB-120 jeg. :) Fin fart og rekkevidde. Dog noen færre passasjerer enn Dash 8 -100, men farten og rekkevidden veier opp for det. Er ingen bra ruter for småfly igjen i nærområdet til Flesland, så må nesten utvide litt.

 

Og er det noen som har et ok fly jeg kan kjøpe eller lease billig?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Hør med Zetheus om du har 2mill. Han kan selge deg en Dornier med 19 seter :)

 

Jeg har egentlig ikke bruk for den som jeg skulle kjøpe. Trenger å spare for å utvide til India.

 

Litt kjip speed, og ikke den beste rangen (775 mener jeg) men helt ok for korte / middels ruter i Europa.

 

F.eks Bergen - Hamburg eller lenger.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Gulfstreamen virker spennende! Hadde det ikke vært for at jeg har en ATP-72-300 i bestilling hadde jeg nok vurdert det, men de har jo ikke allverdens med seter.

 

Antar også at Sjabby Airlines (http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=45694) er herfra.

Billettprisene dine fra Zürich til København er helt latterlige, må da være mulig å ta mer enn €150 med 707-en.

 

e: Frequency på 2 er også helt unødvendig, mye bedre å bruke den tiden på andre ruter.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Dette spillet var jo ganske lett i grunn. Sitter nå med profitt på 10 millioner netto per døgn, eller måned i spillet. Venter mitt 4. fly nå snart, og skal frakte latviere, estlendere og deres naboer til københavn før jeg så ekspanderer sørover med en ny hub.

 

Jeg har rute til Copenhagen fra Litauen :ph34r:

 

 

 

Konkurranse er bra vettu ;)

 

Oppdatert flykart. Har tatt de fleste innbringende småturer fra Køben nå, så tenker på ny hub en plass

 

 

post-102474-1285843115,6135_thumb.png

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...