bigggan Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 flott Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hehe, sitter her og har en liten priskrig med Ragnarok Airlines nå.. Justerer ned 1 euro hele tiden 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Dette ser morro ut! Meldte meg inn i 1152, hvis det er okei Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg er nå tilbake på pluss! havnet nesten 4mill i minus første spillmåneden med svinbillig 5turer daglig på en rute. men med maks booking på flyet med 10ruter og knappe 16min ledig på det for dagen så fikk jeg snudd det fra tap til projected 5,2mill profit denne spillmåneden. lukter nytt fly i horisonten! Endret 29. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har kalt opp flyene mine etter kjente diktere og forfattere. Så nå flyr bl.a Dostojevski høyt over skyene. Skulle egentlig kalle de opp etter kjente Litauere, men det var få av de Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Noen som har et billig fly de skal selge unna? evnt lease et par fly. så på listen over nye fly hvor eneste jeg hadde råd til en 18seter som vel blir litt lite selv til innenlandsruter. Endret 29. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har fortsatt en Vardax jeg gjerne kan kvitte meg med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Dette ser morro ut! Meldte meg inn i 1152, hvis det er okei Hva heter flyselskapet ditt og hvor har du base og ruter til? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har fortsatt en Vardax jeg gjerne kan kvitte meg med. hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hva med 750k? Har såvidt brukt det, så det er i god stand. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 tar det jeg, dobbler flåten min! har id 45693, selskap Bergen Aviation Force (BAF) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Da har du fått et privat tilbud i postkassen din. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Kjøpte meg også en ATR 72-200 nå nettopp, tror jeg skal starte noen nye ruter i Europa fra en annen flyplass. Får se litt, finner vel noe å bruke den på. Ser også at HelveticAir og Hippie Airlines virkelig har steget på rankingen! Gratulerer. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hehe, sitter her og har en liten priskrig med Ragnarok Airlines nå.. Justerer ned 1 euro hele tiden Hehe, merket det Vi får heller oppjustere en gang om priskrigen går på helsa og økonomien løs, hehe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Da var Dornieren kommet i hus. Den drar ikke inn så mye penger, men jeg kommer til å frakte den ned til India når jeg får avdeling der. PS: Min største konkurrent i Vilnius er komplett idiot. Han flyr til og fra lufthavner med 1M passasjerer med billettpriser til 88 Euro med 707`en sin. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Såpass ja.. Jeg lurer på om jeg skal slå meg til i Italia med ATRen, fly et par ruter i Middelshavsområdet. Tror det er relativt lite konkurranse der, kunne sikkert vært ganske mye verre. Eventuelt lurer jeg litt på Canada, men har jo allerede en base i LAX der jeg kan få til en del artig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 tar det jeg, dobbler flåten min! har id 45693, selskap Bergen Aviation Force (BAF) Hold deg unna mine ruter fra Bergen. Sleipner Airlines (SLA) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Dette spillet var jo ganske lett i grunn. Sitter nå med profitt på 10 millioner netto per døgn, eller måned i spillet. Venter mitt 4. fly nå snart, og skal frakte latviere, estlendere og deres naboer til københavn før jeg så ekspanderer sørover med en ny hub. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Tar gjerne et billig brukt fly eller 2 til Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Dette spillet var jo ganske lett i grunn. Sitter nå med profitt på 10 millioner netto per døgn, eller måned i spillet. Venter mitt 4. fly nå snart, og skal frakte latviere, estlendere og deres naboer til københavn før jeg så ekspanderer sørover med en ny hub. Jeg har rute til Copenhagen fra Litauen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå