KKake Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Grattis! Hvor mye får du inn per Vardax? Henholdsvis 57 og 44k. Kunne sikkert presset mer ut av dem da, men de er så himla trege, så det er vanskelig å finne noen korte ruter som likevel gir høy profitt. Men de gjorde slik at jeg kunne effektivisere de andre flyene da. Btw, har dere gitt navn til flyene deres? Min 707 heter Odin, mens Verdax-ene har fått navnene Hugin og Munin. Endret 28. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 mitt første fly er på vingene! oslo - bergen til hele 40787 pr dag, stor rikdom! kjører lavpris så alt av service på flyene blir tyggis og gaffateip. men ser ikke helt ut som fly nr2 kommer kjapt på vingene med den inntekten. Du kan åpne flere ruter med samme fly. F.eks Oslo - London. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Bank Balance: € -2,161,477 hihi tror ikke britene vil leie meg en gate med det jeg har på konto Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Bank Balance: € -2,161,477 hihi tror ikke britene vil leie meg en gate med det jeg har på konto Joda, gate blir ikke trukket før neste månedsskift. Lenke til kommentar
Endors Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Grattis! Hvor mye får du inn per Vardax? Henholdsvis 57 og 44k. Kunne sikkert presset mer ut av dem da, men de er så himla trege, så det er vanskelig å finne noen korte ruter som likevel gir høy profitt. Men de gjorde slik at jeg kunne effektivisere de andre flyene da. Btw, har dere gitt navn til flyene deres? Min 707 heter Odin, mens Verdax-ene har fått navnene Hugin og Munin. Så det var du som kjøpte vartaxene mine, håper at de får inn bra med penger Endret 28. september 2010 av Endors Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) aner fremgang, har 3ruter nå og taper ikke penger like raskt! hva har dere i prisnivå på mat/drikke ombord? antar det er misc som jeg går solid i tap på når jeg satte alt til 10. holder projected for denne måneden skal jeg jo faktisk tjene en mill og starte gå mot nullen igjen. Endret 28. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Flere som har lyst til å starte priskrig med HelveticAir? *host* Planet Express *host* Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Flere som har lyst til å starte priskrig med HelveticAir? *host* Planet Express *host* Inviterer du oss til å starte ruter til Zurich? Edit: Nå har jeg navngitt flåten min også, synd det ikke funker med leasede fly.. ATR 42 og 72: J. Joplin J. Hendrix J. Morrison J. Browne J. Lennon BAe ATP: F. Zappa Fokker F28-6000 N. Young N. Cassady N. Chomsky Boeing 737-400: B. Marley Boeing 707-120 M. Gandhi Dash-8 (Leaset ut til Sleipner Airlines): A. Warhol CRJ-100ER (til IcelandAir på brokerage): Mountain Girl Endret 28. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Blir mange sinte svensker om jeg ditchet de for en tur til zurich atm. har 16min block time ledig på flyet og 406,128 i DOC, da var det vente på penger på nytt fly Endret 28. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Inviterer du oss til å starte ruter til Zurich? Til Zürich får du ikke gjort så mye med. Men nei, tvert imot. Med mindre du vil tape penger vel å merke. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Har ingen ruter til Zürich, har styrt glatt unna når jeg skal leie nye gates. Det ser så utrolig overbefolket ut der Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Er blitt helt hinsides. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Så det var du som kjøpte vartaxene mine, håper at de får inn bra med penger Var deg jeg kjøpte dem av ja? Takk for en fin pris da! Btw, noen som faktisk har funnet ut hva slags flytype VardaxServ-Aero Hotter er? Googlet litt, og kom frem til at det er DeHavilland DHC3-Otter med turbopropkonverting. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Mountain girl?... xD Vet ikke om det her egentlig lønner seg siden jeg må uansett spare til jeg får 19 millioner... eller jeg sparer kanskje en måned.. Uansett så er det på nippet at jeg klarer å kjøpe det etter 70 dager, ellers må du vær snill og gi meg litt ekstra tid Endret 28. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Mountain girl?... xD Google Stod på listen over "famous hippies" Men siden flyet blir solgt så snart IcelandAir har råd, så er det fritt frem til å forandre navn Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Btw, noen som faktisk har funnet ut hva slags flytype VardaxServ-Aero Hotter er? Googlet litt, og kom frem til at det er DeHavilland DHC3-Otter med turbopropkonverting. Nærmere kommer du nok ikke med Google alene. Vil du ha mer må du sikkert gå til kilden: Oh believe, it exist(ed). There is a complete introduction in one of those old Jane's All the World's Aircraft, where the info comes from. http://stephenm.org/smfforum/index.php?topic=8210.msg80026#msg80026 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Endelig ja, da fikk jeg løst mysteriet om Vardaxen. Dash-8 (Leaset ut til Sleipner Airlines): A. Warhol Kult at "min" Dash 8 har navn etter favorittkunstneren min da. Endret 28. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Vet ikke om det her egentlig lønner seg siden jeg må uansett spare til jeg får 19 millioner... eller jeg sparer kanskje en måned.. Uansett så er det på nippet at jeg klarer å kjøpe det etter 70 dager, ellers må du vær snill og gi meg litt ekstra tid Du har allerede betalt 35% forskudd, så prisen er "bare" €12,799,601. Det er ikke noe jeg kan justere på, den kom automatisk på markedet til deg. Hvis jeg tar den av markedet er jeg redd du har tapt de 35% av prisen, men vet ikke om jeg har forstått brooker-systemet riktig. Kan jo sikkert lease det til deg for en billig penge hvis alt går galt Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Du får 1,5 mill som "betaling" også for å gjøre dette, tror det var sånn at etter 70 dager kan du fjerne det og beholde det eller la (meg i dette tilfelle) få ektra tid. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Du får 1,5 mill som "betaling" også for å gjøre dette, tror det var sånn at etter 70 dager kan du fjerne det og beholde det eller la (meg i dette tilfelle) få ektra tid. Ok! Kan godt la den ligge der til du får råd, ikke noe stress det. Den drar ned gjennomsnittsalderen på flyene mine slik at jeg betaler mindre i vedlikehold så lenge jeg eier den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå