Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Grattis! Hvor mye får du inn per Vardax?

 

Henholdsvis 57 og 44k. :) Kunne sikkert presset mer ut av dem da, men de er så himla trege, så det er vanskelig å finne noen korte ruter som likevel gir høy profitt. Men de gjorde slik at jeg kunne effektivisere de andre flyene da.

 

 

Btw, har dere gitt navn til flyene deres? Min 707 heter Odin, mens Verdax-ene har fått navnene Hugin og Munin. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis! Hvor mye får du inn per Vardax?

 

Henholdsvis 57 og 44k. :) Kunne sikkert presset mer ut av dem da, men de er så himla trege, så det er vanskelig å finne noen korte ruter som likevel gir høy profitt. Men de gjorde slik at jeg kunne effektivisere de andre flyene da.

 

 

Btw, har dere gitt navn til flyene deres? Min 707 heter Odin, mens Verdax-ene har fått navnene Hugin og Munin. :p

 

 

Så det var du som kjøpte vartaxene mine, håper at de får inn bra med penger :)

Endret av Endors
Lenke til kommentar

aner fremgang, har 3ruter nå og taper ikke penger like raskt!

hva har dere i prisnivå på mat/drikke ombord? antar det er misc som jeg går solid i tap på når jeg satte alt til 10.

 

holder projected for denne måneden skal jeg jo faktisk tjene en mill og starte gå mot nullen igjen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Flere som har lyst til å starte priskrig med HelveticAir? :dremel:

 

*host* Planet Express *host*

 

Inviterer du oss til å starte ruter til Zurich? :cool:

 

Edit: Nå har jeg navngitt flåten min også, synd det ikke funker med leasede fly..

 

ATR 42 og 72:

J. Joplin

J. Hendrix

J. Morrison

J. Browne

J. Lennon

 

BAe ATP:

F. Zappa

 

Fokker F28-6000

N. Young

N. Cassady

N. Chomsky

 

Boeing 737-400:

B. Marley

 

Boeing 707-120

M. Gandhi

 

Dash-8 (Leaset ut til Sleipner Airlines):

A. Warhol

 

CRJ-100ER (til IcelandAir på brokerage):

Mountain Girl

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Så det var du som kjøpte vartaxene mine, håper at de får inn bra med penger :)

 

Var deg jeg kjøpte dem av ja? :p Takk for en fin pris da! :)

 

 

Btw, noen som faktisk har funnet ut hva slags flytype VardaxServ-Aero Hotter er? :p Googlet litt, og kom frem til at det er DeHavilland DHC3-Otter med turbopropkonverting.

Lenke til kommentar

Mountain girl?...:huh: xD

 

 

Vet ikke om det her egentlig lønner seg siden jeg må uansett spare til jeg får 19 millioner... eller jeg sparer kanskje en måned.. Uansett så er det på nippet at jeg klarer å kjøpe det etter 70 dager, ellers må du vær snill og gi meg litt ekstra tid :p

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Btw, noen som faktisk har funnet ut hva slags flytype VardaxServ-Aero Hotter er? :p Googlet litt, og kom frem til at det er DeHavilland DHC3-Otter med turbopropkonverting.

Nærmere kommer du nok ikke med Google alene. Vil du ha mer må du sikkert gå til kilden:

 

Oh believe, it exist(ed). There is a complete introduction in one of those old Jane's All the World's Aircraft, where the info comes from.

http://stephenm.org/smfforum/index.php?topic=8210.msg80026#msg80026

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke om det her egentlig lønner seg siden jeg må uansett spare til jeg får 19 millioner... eller jeg sparer kanskje en måned..  Uansett så er det på nippet at jeg klarer å kjøpe det etter 70 dager, ellers må du vær snill og gi meg litt ekstra tid :p

 

Du har allerede betalt 35% forskudd, så prisen er "bare" €12,799,601. Det er ikke noe jeg kan justere på, den kom automatisk på markedet til deg. Hvis jeg tar den av markedet er jeg redd du har tapt de 35% av prisen, men vet ikke om jeg har forstått brooker-systemet riktig.

 

Kan jo sikkert lease det til deg for en billig penge hvis alt går galt  :)

Lenke til kommentar

Du får 1,5 mill som "betaling" også for å gjøre dette, tror det var sånn at etter 70 dager kan du fjerne det og beholde det eller la (meg i dette tilfelle) få ektra tid.  :hmm:

 

Ok! Kan godt la den ligge der til du får råd, ikke noe stress det. Den drar ned gjennomsnittsalderen på flyene mine slik at jeg betaler mindre i vedlikehold så lenge jeg eier den  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...