Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hundreogfemti-mill blir litt drøyt. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Femten mill Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Femten mill aha, det ble litt mange nuller der. Takk for det. Da er det faktisk aktuelt... Kanskje en ny avdeling blir åpnet til helga. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg er nå på utkikk etter et nytt/brukt fly som passer godt til vanlige flyvninger inne i Europa. Har ca. 4mill til rådighet nå (dvs om ni min :!: ) Så, har dere noen salgsobjekter? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Forslaget om å pakke sammen og dra fra JNB støttes, det blir sikkert ikke lønnsomt for deg i lengden! Haha, tar jo ikke noen kunder fra deg nå, har jo skyhøye priser i forhold! Tror jeg beholder Dash-8en Mc, men Vardaxen er din dersom du vil ha den. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg er nå på utkikk etter et nytt/brukt fly som passer godt til vanlige flyvninger inne i Europa. Har ca. 4mill til rådighet nå (dvs om ni min :!: ) Så, har dere noen salgsobjekter? To stykk Dornier 228-202, 2M per stykk hvis du ønsker å kjøpe de Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har skaffet fly, men takk for tilbudene og mulig jeg kommer i morgen for å gjøre business. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Den er grei Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ingen som vet om det er mulig å kvitte seg med lease på et fly, eller er det en "bindene kontrakt"? Bare lurer nevermind, fant det ut selv. Endret 28. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Kjøper 2x dornier av deg i morgen zetheus, er det ok? PS: hva er range på de? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jepp, jepp. Sender deg private offer på de i morgen kveld med mindre jeg skulle bli opptatt i møte for lenge. 775 Nautiske mil. Noen som vet hva i all verden Misc. Expenses er for noe? ser de har skutt i været hos meg i det siste. Endret 28. september 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Da har jeg nettopp bestilt to Fokker 50 til, har et fra før og virker som et ålreit fly. Men når jeg skal utvide neste gang vurderer jeg å gå til innkjøp av større fly, muligens ett med plass til 400 passasjerer. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Da har jeg nettopp bestilt to Fokker 50 til, har et fra før og virker som et ålreit fly. Men når jeg skal utvide neste gang vurderer jeg å gå til innkjøp av større fly, muligens ett med plass til 400 passasjerer. Er det verdt det? Tja, for at 400 pax skal gidde å fly, så bør du fly til store flyplasser i verden (type Frankfurt, London etc). Men jeg tror du kan tjene gode penger på det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hvilket fly er anbefalt som nummer to? Prisen kan jo ikke være så alt for høy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hvilket fly er anbefalt som nummer to? Prisen kan jo ikke være så alt for høy. Etter 707`en altså? Tja, prøv Dornier på korte ruter, ATR eller om du liker å spare: Fokker 50. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ja, etter 707en. Spørs om det ikke blir for lenge å vente på en Fokker 50. Så da blir det vel en Dornier i løpet av morgendagen. Har bare en DOC på 270000 med 707en, så det tar litt tid. Finnes det ikke noen fly som tar cargo? Endret 28. september 2010 av Orjanp Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Jepp, jepp. Sender deg private offer på de i morgen kveld med mindre jeg skulle bli opptatt i møte for lenge. 775 Nautiske mil. Noen som vet hva i all verden Misc. Expenses er for noe? ser de har skutt i været hos meg i det siste. Lurer på det samme, blir cirka 2 millioner per måned - ganske mye penger når man har en DOC på 1M. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Har ekspandert voldsomt i dag. Kjøpte inn to stykk VardaxServ-Aero Hotter til 0.8M hver, de var 0.6 år gamle, så fornøyd. Har foreløpig økt fra 10 til 17 ruter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Grattis! Hvor mye får du inn per Vardax? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) mitt første fly er på vingene! oslo - bergen til hele 40787 pr dag, stor rikdom! kjører lavpris så alt av service på flyene blir tyggis og gaffateip. men ser ikke helt ut som fly nr2 kommer kjapt på vingene med den inntekten. Endret 28. september 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå