Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, en ny koster 5.7M, min Dash-8-100B har 755 cycles og 1372 airframe hours, men jeg vet ikke hva som er riktig pris.

 

Har dog mer lyst til å bli kvitt VardaxServen, men vurderer også Dashen. Tjener ikke allverdens på rutene mine fra O.R. Tambo, så kunne kanskje vært fordelsmessig å bruke pengene et annet sted.

 

VardaxServen har 19 seter, speed på 173 knop og range på 863 nm, og et utrolig lavt drivstofforbruk på 27.00.

Koster 1.25M ny, kan lease det til noen for 100k pr mnd. Any takers?

Kan også selge for rundt 1M, er nesten helt nytt.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ganske snart til å legge et par Dornier 228-202 ut for salg. Regner med i morgen kveld. Kjøpt nye for overkant av 2,7M. 19 seters sak. 231 Kn fart, 775 Nm range, 0.15 turn-time og 84 i drivstofforbruk. Fire-fem måneder gammelt. Ålreite for små, enkle ruter. Selger de for rundt 2M til interesserte, eller utleie for ca 150k/mnd. Gi en lyd :)

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å kjøpe et eller annet fly, gir lyd fra meg rundt kl.20. Da har jeg rundt 4M. Snakkes.

 

PS: Hvordan oppretter jeg nytt sted jeg kan fly fra (dvs Focus city eller hub). Koster det mucho money?

 

Er det bare: Leie fire gates > Create focus city > lage routes?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Du må ha minst fire gates der for å lage focus city. Jeg betalte så 12M ekstra for å gjøre flyplassen til focus city. Jeg er dog litt usikker på om prisen varierer alt etter hvor mange reisende flyplassen har.

 

Jepp, vi kan snakkes nærmere da :)

 

Ok, så:

 

Jeg betaler 1M i gates (4x 250.000) og deretter kommer det en stor kostnad i å gjøre den til Focus city?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Du må ha minst fire gates der for å lage focus city. Jeg betalte så 12M ekstra for å gjøre flyplassen til focus city. Jeg er dog litt usikker på om prisen varierer alt etter hvor mange reisende flyplassen har.

 

Jepp, vi kan snakkes nærmere da :)

 

Ok, så:

 

Jeg betaler 1M i gates (4x 250.000) og deretter kommer det en stor kostnad i å gjøre den til Focus city?

 

Ja, det koster 60xgateleie, altså 60x250.000 i ditt tilfelle. Det er en engangskostnad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...