Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, vi kan sikkert starte en allianse, men ingen av oss har økonomi til å komme med tilsvarende leasingtilbud som Cathay gjør.

Prisen isolert sett er kanon, men varigheten er latterlig. 5 måneders leasing? Vær så snill. Er det alt jeg får for å legge til rette for 25 nye ruter? Da kan det bare være.

 

Det var da jeg innså at det er mer en felle enn et tilbud. :p

 

Kan godt være med på egen allianse, men vet ikke om det er så mye poeng. Hvis jeg i det hele tatt overlever dette. :D

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Har bruk for et nytt fly nå, men har ikke råd til noe særlig. Vurderer å lease en ATR 42 men har et spørsmål:

 

Det står at lease rate er 2.5M er det den total leasing kostnaden for hele leasingperioden?

 

Men om noen har Dash 8 eller ATR 42 eller lignende fly til salgs så skrik ut.

 

Hvordan går det nede i Afrika?

 

Hvilke ruter opereres?

Lenke til kommentar

Har bruk for et nytt fly nå, men har ikke råd til noe særlig. Vurderer å lease en ATR 42 men har et spørsmål:

 

Det står at lease rate er 2.5M er det den total leasing kostnaden for hele leasingperioden?

 

Men om noen har Dash 8 eller ATR 42 eller lignende fly til salgs så skrik ut.

 

 

Det er kostnaden hver måned! ATR-42 er grei, for den har veldig lang rekkevidde for å være et propellfly (over 3000nm mener jeg det var)

 

Btw: Hadde et Dash 8 til salgs i går, men det er nå reservert for Sleipner Airlines.. En dag for sent ute wink.gif

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, for jeg vet ikke hvor mye du tjener på rutene dine i Afrika, men for en gjennomsnittlig rute i Europa så vil det ihvertfall være lønnsomt. Hva ligger din DOC på?

 

Edit: Synes det er litt mye penger for et så lite fly som en ATR-42. Sender deg straks en privat melding på spillet med et tilbud smile.gif

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...