Mchansern Skrevet 17. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Er vel ikke så vanskelig å finne uansett. Og ja, jeg tok en kostbar helomvending. HelveticAir Tenker du å sabotere så blir jeg lite fornøyd. Hehe, skal ikke sabotere! Se her ja! Stilig at du er den eneste av oss med skikkelig langruter da. Lithuanian Intl. Aviation finner du her. PS: regner med at du er den eneste som kjører langdistanse og har monopol på rutene der og kan ta så høye priser du vil? Endret 17. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Hvilken verden spiller dere i? Forestiller meg at det er morsommere når man "kjenner" andre som spiller. Lurer på å starte selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Spiller i "PW#1606. 5x737 5m cash and full world" med passordet potato, og PW#1152. FAIR GAME som ikke har passord. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Du flyr to lange ruter? Hvordan fungerer det? Får du tjent inn mye, eller er det ganske lav profittmargin? Jeg har mange intra-europeiske ruter og tjener cirka 425.000 dagen, men blir jo en del i månedsleie. http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/show_airline.php?id=12209&wid=1152 DOC €197k til sammen på de to rutene med 6:50 til gode på flyet for øyeblikket. PS: regner med at du er den eneste som kjører langdistanse og har monopol på rutene der og kan ta så høye priser du vil? Ehm, faktisk ikke på Chicago-ruta (en enslig Concorde fra CPA som godter seg der), og jeg tviler nå på lønnsomheten av å fly til India i og med at jeg ikke kom over €800 €600 selv med monopol. Er søren ikke lett å vite før man har leid gate, og da er det liksom gjort for denne måneden. Edit: En liten feil. Endret 17. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 17. september 2010 Rapporter Del Skrevet 17. september 2010 Dette ser litt stilig ut! Nå har dere fått selskap på FAIR GAME, se opp for Hippie Air Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Kult. Jeg får følge med på deg litt da. Er ikke mer jeg kan gjøre på en stund. Må bare vente på at penger tikker inn og tallene ikke lenger er røde. Det koster å være noob. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Ja, var visst litt for ekspansiv i starten ser jeg. Masse røde tall, men håper med det bedrer seg etterhvert! Har base i St. Petersburg btw! Hippie Air Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Har satt igang storstilt erobring av skandinavia på 1152 FAIR GAME. Artig sak dette her Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg tror en allianse hadde vært helt fantastisk jeg, vi kunne jo faktisk fått et greit rutenett fra hverandres baser. Koster dog 10 millioner å opprette, og alle som skal være med må betale 1 million, så jeg foreslår at vi drøyer det til tallene ikke lengre er røde (nå er jeg ikke på -4.5 millioner lengre, bare -160.000, så dette går ganske fort) og vi har fått kjøpt eller leid mer enn ett fly. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Sånn: #1152 Fair Game Mchansern - Lithuanian Intl. Aviation Henrik C - Scandinavian Airlines Iskaldcola - Hippie Air TrondH86 - HelveticAir Ueland - UelandAIR Mangler Zetheus, fant ikke ut hva han heter. Hvis jeg har glemt noen skylder jeg på at jeg stod opp for et par minutter siden. Legger du denne i førsteposten Mc? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jepp gjør det etterpå PS: Accounten min ble suspended for å ha 2stk, men jeg skrev bare mail om at jeg vil ha denne, og ikke den andre. Endret 18. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Da har jeg startet opp på FAIR GAME også. South African Airways heter jeg, med base i Johannesburg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Stilig Jeg prøvde Afrika på min forrige profil, men gikk ikke så bra. Jeg hadde dog base i et mindre sivilisert land enn RSA. PS: Anbefaler deg å starte litt lange flyvninger som f.eks J`burg - Kinshasa eller J`burg - Dar es Salaam og fylle opp med småflyvninger etter hvor mye tid du har igjen etter det Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Noen som har noen tips, har bare ett fly og ikke mere cash til ett til^^ Nettopp startet vel og merke.. Pass opp Scandinavian Airlines, SAS Norge har akkurat startet opp på #1152 Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Stilig Jeg prøvde Afrika på min forrige profil, men gikk ikke så bra. Jeg hadde dog base i et mindre sivilisert land enn RSA. PS: Anbefaler deg å starte litt lange flyvninger som f.eks J`burg - Kinshasa eller J`burg - Dar es Salaam og fylle opp med småflyvninger etter hvor mye tid du har igjen etter det Startet opp til Mauritius, hvor det skulle være meget godt passasjergrunnlag. Først flight dro av gårde, 1.8% lastet. Gjorde om på route frequency, så nå har jeg 35% lastet fly og nesten 40% av markedet på den ruten. Kan man bruke samme fly på flere forskjellige ruter? Endret 18. september 2010 av koots Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Noen som har noen tips, har bare ett fly og ikke mere cash til ett til^^ Nettopp startet vel og merke.. Pass opp Scandinavian Airlines, SAS Norge har akkurat startet opp på #1152 Oh no you didn't! Hva har du som base? OSL? CPH? Kan man bruke samme fly på flere forskjellige ruter? Ja. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Registrerte meg i natt, men nå i etterkant hadde jeg lyst over til FAIR GAME. Men ser ut som om jeg mangler tokens.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg flyr som Ragnarok Airlines, noen ålreite anbefalinger på fly som kan kjøpes når jeg får tjent opp litt penger? Boeing 737-200 er jo en fin sak. Er det ulemper ved å kjøpe brukte fly? Edit: Allianse, ja takk hva heter den? Endret 18. september 2010 av Zetheus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Tja, ulemper ved å kjøpe brukte fly er: De er gamle og har vært brukt før ergo er maintenence fee`s langt høyere på disse enn nye fly. Allianse er ikke startet enda Og folka på Airlinemogul svarer ikke på mine mailer Endret 18. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 I starten kan det være lurt å lease et fly eller to. Det er langt billigere enn å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå