Imsvale Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Gjennomsnittsalder og nypris, ja. Lenke til kommentar
max Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 God kveld, flyBavarian sjekker inn. Har spilt siden mandag etter at jeg kom over denne tråden. Nybegynner altså! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 God kveld, flyBavarian sjekker inn. Har spilt siden mandag etter at jeg kom over denne tråden. Nybegynner altså! flyBavaraian, er jeg ute på viddene om jeg gjetter at du har base i Franz Josef Strauss airport, dvs München? Lenke til kommentar
max Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 flyBavaraian, er jeg ute på viddene om jeg gjetter at du har base i Franz Josef Strauss airport, dvs München? Stemmer det! Glemte å nevne at jeg spiller i 'PW#1152. FAIR GAME' som mange andre her. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Da har jeg lagt ut mine to Dornier 128-2 til salgs. Det var ikke brukbare til å fly fra Sheremetyevo, for kort range. Men har bestillt en Professional Aviation Jet Prop DC-3 AMI som jeg håper kan ta over en del ruter. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Syntes de måndtlige utgiftene begynner og bli fryktelig store.. Plutselig forsvant 80 mill i ett jafs Mine stats atm: DOC: € 10,874,090 Bank Balance: € 49,620,757 Airline Value: € 109,394,181 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som vil kjøpe et brukt Dash-8-100? Det er 3 år gammelt, altså ikke noe store vedlikeholdskostnader, og jeg legger det ut for 2M om ca 5 min Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hvis vil være grei og holde det av et par dager kan jeg gjerne kjøpe det. Er "bare" 2M i minus nå, så regner med å gå i pluss og vel så det i morgen. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hvis vil være grei og holde det av et par dager kan jeg gjerne kjøpe det. Er "bare" 2M i minus nå, så regner med å gå i pluss og vel så det i morgen. Hmm.. Ligger ute på markedet nå, men hvis det ikke er solgt før månedsskifte (om 40 minutter) så ta jeg og holder det av til deg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Takker. Får krysse fingrene for at det ikke blir solgt. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet hvordan jeg får opp Lease Revenue? Og hvilke priser anbefaler dere at jeg har? Altså på Misc. Revenue (frokost, middag, osv) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Fy faen for noen gribber! Allianse meg midt i ryggen. Første de gjør er å fylle opp maks antall «allianse-flyvninger», null hensyn til den som åpnet hub-en sine ruter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Fy faen for noen gribber! Allianse meg midt i ryggen. Første de gjør er å fylle opp maks antall «allianse-flyvninger», null hensyn til den som åpnet hub-en sine ruter. oneWorld? PS: Om eksakt to timer legger Lithuanian Intl. Aviation inn en bestilling på en Fokker 50 High Perfomance. Endret 27. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Yes, da har jeg omsider terget på meg en av de store, så da er det nok over og ut for HelveticAir hva gjelder konkurransen blant oss på forumet. oneWorld? Jepp. Følte meg skitten nok da jeg så at Cathay hadde fylt opp Manchester i løpet av natten, men det var greit nok, det er 25 slots til allianse-flygninger, det visste jeg. Men når Josie Airlines øyeblikkelig etter at jeg åpner ny base i Moskva går til angrep på rutene mine, som om det ikke er nok andre ruter å ta av, da føler ikke jeg det er mye til allianse. Bare synd de beholder rutene sine når en forlater alliansen – for det gjorde jeg da før han fikk satt opp for mange ruter. Det er tydeligvis enkelte maktsyke individer i den alliansen som nær sagt lever for sin status i Airline Mogul, for så plaget ble han at han nå sitter og bruker av sin tid for å ødelegge rutene mine fra Manchester. Endret 27. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Endors Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hvordan er interessen for å starte egen allianse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Skal vi lage vår egen allianse folkens!? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Noen som vet hvordan jeg får opp Lease Revenue? Og hvilke priser anbefaler dere at jeg har? Altså på Misc. Revenue (frokost, middag, osv) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hehe, ikke ulikt den ekte flybransjen altså. Survival of the strongest. Jeg åpner ruter til Roma, Paris og København med Fokker`n min. Vi får se om det blir tid til ei lita tur til Tallinn også. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hehe, ikke ulikt den ekte flybransjen altså. Survival of the strongest. Vis meg det virkelige flyselskapet som går til angrep på andres ruter på pur faen. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Er ikke overrasket! Det er grunnen til at jeg ikke turte å melde meg inn i One World Edit: På grunn av deg, HelveticAir, så har nå Josie Airlines startet heftig priskrig med meg på Birmingham - Manchester! Shame on you Endret 27. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå