Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hva med at du flytter basen din med én gang? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Her har dere logoen til flyselskapet. Fargene er selvfølgelig nøye planlangt, ettersom det er fargene i flagget til Litauen. Sliter fortsatt med å finne ut hvorfor jeg valgte Litauen og Vilnius. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er litt usikker på å opprette en base i Europa nå, lagde en base i USA på en annen verden, og der går det strålende. Får sitte litt i tenkeboksen. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kan man bare ha 2 hub'er???? :O Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er litt usikker på å opprette en base i Europa nå, lagde en base i USA på en annen verden, og der går det strålende. Får sitte litt i tenkeboksen. Så det er du som har kommet og yppet deg fra JNB? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kan man bare ha 2 hub'er???? :O Kommer an på hvilken verden du er i. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Tips til nye brukere (dette ligger også i førstepost). *Europa er ganske overbefolket, prøv en annen verdensdel. *Større fortjeneste på korte ruter per tid, enn lange interkontinentale. *Ikke kjøp brukte fly. De koster mer enn det smaker. Endret 24. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 *Ikke kjøp brukte fly. De koster mer enn det smaker. Koster laaaaaangt mer enn det smaker. Btw, nå heter selskapet mitt Sleipner Airlines (SAL), følte at Cheap Airlines ikke var helt passende til prisnivået jeg hadde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Så det er du som har kommet og yppet deg fra JNB? Det er jeg som har kommet ned med en Dash 8 og billettpriser høyere enn alle andre ja Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 *Større fortjeneste på korte ruter, enn lange interkontinentale. Større fortjeneste per tid. Kan misforstås. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Nå skal jeg vente i et par dager, så kan jeg kjøpe en ATR som skal gå til Roma, Wien og Oslo eller Stockholm. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Prøvde å lage en rask logo jeg også Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Prøvde å lage en rask logo jeg også Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er viktig å tilby en annerledes opplevelse! Høye priser og fri fly av drugs på flyene, ikke rart at Hippie Express går så det suser for tiden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er viktig å tilby en annerledes opplevelse! Høye priser og fri fly av drugs på flyene, ikke rart at Hippie Express går så det suser for tiden Ja, dere har vel sittegrupper inne i flyene hvor man kan sitte å synge "Kumbaja My lord" og røyke pot. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Ja, dere har vel sittegrupper inne i flyene hvor man kan sitte å synge "Kumbaja My lord" og røyke pot. Jepp, det finnes visst flere hippier i verden enn jeg trodde! Btw: Nå har jeg fått meg en focus-city i Kina, må bare vente på at flyene mine kommer fra fabrikken før jeg gjør noe mer Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er dette en lur ting å gjøre: Bruke brokeerage, og bestille en b737-500 for 53 mill, på 35%, mens jeg tjener ca 3,5 mill måneden? kan kansje få en DOC på 6-700 000, forhåpeligvis tjene inn pengene etter ett par måneder :s Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ville heller prøvd å lease et fly. Du er avhengig av at noen vil tilby deg det, så du må nesten høre litt på forumet om dette er mulig. Men hvis du har nok i cash kan dette være en grei løsning. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Yarrr! Det er så kjedelig å vente på å få fly fra produsent! Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Prøvde å lage en rask logo jeg også Noen som har rappet livery fra SWISS eller? http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/6/7/1/1783176.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå