KKake Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Skal jeg bytte navn på selskapet mitt eller? Synes det blir litt dumt å hete "Cheap Airlines" når jeg ikke er billig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 King Cake Airlines? Hehe. Slapp av, jeg er dritdyr. Jeg tar drøyt 1500 Euro for en tur fra Vilnius til Dubai. Synd det er så få plasser i flyet da. Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Slapp av, jeg er dritdyr. Jeg tar drøyt 1500 Euro for en tur fra Vilnius til Dubai. Synd det er så få plasser i flyet da. Du er jo nødt til å dra inn mye peng med så stive bilettpriser :O Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Haha, nei, men kanskje et litt finere og mer passende navn enn Cheap Airlines. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Slapp av, jeg er dritdyr. Jeg tar drøyt 1500 Euro for en tur fra Vilnius til Dubai. Synd det er så få plasser i flyet da. Du er jo nødt til å dra inn mye peng med så stive bilettpriser :O Tja, flyet er lite og ikke mange plasser i det. Tjener mye mer på f.eks 250 Euro til Frankfurt. Der er det mange plasser i flyet. Haha, nei, men kanskje et litt finere og mer passende navn enn Cheap Airlines. Du har base i Bergen right? FjordWays Viking Air Bergen Aviation Air Norway etc. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Satt opp base i Palermo, foreløpig usikker på hvor smart det var. Men jeg får dermed monopol på uvanlige ruter som Palermo <-> Gøteborg o.l Endret 24. september 2010 av diZrupt0r Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Planet Express, er det noen av dere? Lenke til kommentar
Endors Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er planet express Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Skal prøve å få til en leasingavtale i dag, og da kan jeg lage en ny base i Europa. Sier ikke hvor helt enda, men tror jeg kan få en del greie flyturer derfra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Viking Air Det navnet har jeg allerede tenkt på, tror kanskje det blir det. Evt. Mjolnair (spiller på Mjølner, Torshammeren). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Viking Air Det navnet har jeg allerede tenkt på, tror kanskje det blir det. Evt. Mjolnair (spiller på Mjølner, Torshammeren). Hva med Sleipner? Det var vel den hesten som Odin(?) eller noe red på? Litt uheldig at en båt som het Sleipner sank da, men jeg synes det er et fett navn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Sleipner er et fett navn ja, og jeg likte hurtigbåten godt (pappa jobbet/jobber i rederiet som eide den, sånn btw ). Sleipner Air eller Air Sleipner kanskje? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Er det bare jeg som er blind eller kan man ikke laste opp et bilde? Finner det ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Sleipner er et fett navn ja, og jeg likte hurtigbåten godt (pappa jobbet/jobber i rederiet som eide den, sånn btw ). Sleipner Air eller Air Sleipner kanskje? SleipnAir? Uttales jo likt nesten Er det bare jeg som er blind eller kan man ikke laste opp et bilde? Finner det ikke. Fleet management mener jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Får det ikke til å stemme, HelveticAir f.eks. har et bilde på 300x75 px, men under "Fleet management" er det såt det "Note: Fleet Logos should be 150px X 30px, Under 100kb and either in JPG, PNG or GIF Format" Dessuten er vel det bare for de flåtene du definerer? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Trykk på "Admin", så kan du laste opp logo der Edit: Rett under der du kan sette prisene på mat, drikke osv.. Endret 24. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er planet express Akkurat. Enda en i Zürich. Flott. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er planet express Akkurat. Enda en i Zürich. Flott. Sveits har gode skatte-vilkår. Derfor mange etablerer seg der Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hva er vitsen når det er en drøss med andre flyplasser også i Europa (for ikke å snakke om resten av verden) som er minst like store, med langt mindre konkurranse? Lenke til kommentar
Endors Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Ganske bra konkurranse ja, kommer til å satse på ny hub om noen dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå