Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Månedsskifte begynner å bli rimelig brutalt. €10M bare forsvant liksom. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Har "bare" 14M i minus nå, og når går det bare oppover ser det ut som ... Begynner å komme meg etter 737-en. Endret 23. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Minuset mitt er faktisk "bare" denne gangen, 500k. Har ikke gjort så mye de forrige dagenem bare latt spille gå omtrent. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har fortsatt i underkant av 7 millioner i banken nå, regner med å tjene 6 millioner denne måneden, men kommer inn et nytt fly og må leie et par gates, men tipper jeg ender med en profitt på et par millioner og nok i banken til at jeg holder meg i pluss. Ser bra ut nå for tiden, skal få til noen leasingavtaler på et par 737 i løpet av de nærmeste dagene, og da kan jeg virkelig utvide. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Ser bra ut nå for tiden, skal få til noen leasingavtaler på et par 737 i løpet av de nærmeste dagene, og da kan jeg virkelig utvide. Så lenge du holder deg unna Pulkovo og Birmingham så er det greit Tenkte på å utvide til Asia i morgen, og økonomien begynner snart å stabilisere seg såpass at vi kan snakke allianse her! Er i -7M nå da, men ligger an til å ha 33M i morgen kveld Endret 23. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Kunne av en eller annen grunn kun velge fra Europa, så ble Amsterdam. Søker etter ruter nå, men regner med en del konkurranse. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg tror fortsatt at det er lurt til å vente til vi begynner å få litt flere huber rundt. Er jo et par som har klart det hittil, jeg har ikke tatt det steget helt enda, men skal ekspandere snart, og da snakker vi forhåpentligvis et par-tre millioner i DOC. Litt optimistisk, men hvis jeg får leasingavtaler på 5x 737 har jeg nok til å dekke et par store flyplasser i USA og Canada, kanskje også prøve meg på noen langdistanseruter til Sør-Amerika. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Kunne av en eller annen grunn kun velge fra Europa, så ble Amsterdam. Søker etter ruter nå, men regner med en del konkurranse. Hmm.. Ble du med på #1152? Amsterdam er veldig traffikert i vår verden ihvertfall, Cathay har tatt seg godt til rette der.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg tror fortsatt at det er lurt til å vente til vi begynner å få litt flere huber rundt. Er jo et par som har klart det hittil, jeg har ikke tatt det steget helt enda, men skal ekspandere snart, og da snakker vi forhåpentligvis et par-tre millioner i DOC. Litt optimistisk, men hvis jeg får leasingavtaler på 5x 737 har jeg nok til å dekke et par store flyplasser i USA og Canada, kanskje også prøve meg på noen langdistanseruter til Sør-Amerika. Sant. Med 5x 737 vil pengene trille inn ganske fort, men et stort fly er ikke nødvendigvis så mye mer lønnsomt enn et lite. Mitt 737 får inn det samme som en av mine CRJ-100 med 50 seter. Nå skal det sies at 737-en går på mye lengre ruter i mitt tilfelle.. Btw: Du er ikke interessert i enda en Dash 8? Lurer på å oppgradere mitt til en ATR-72 med flere seter.. Edit: Trekker det tilbake, beholder den selv Endret 23. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Kunne av en eller annen grunn kun velge fra Europa, så ble Amsterdam. Søker etter ruter nå, men regner med en del konkurranse. Hmm.. Ble du med på #1152? Amsterdam er veldig traffikert i vår verden ihvertfall, Cathay har tatt seg godt til rette der.. Ja, er med på den verden. Sendte bare flyet mitt til pakistan, lange turer, men med €71k i profit så går det nok greit Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Har allerede en Dash 8 på bestilling, får den i morgen tidlig. Kommer nok til å bli flere Dash 8 etterhvert, i verste fall kan jeg lease de bort rimelig dersom jeg får for mange. Trekker inn greit med penger på småruter, men mellom de store flyplassene foretrekker jeg litt større fly. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg lurer på om ikke det neste flyet blir Fokker 50, ser ut til at det kan ta unna en del av de mindre rutene så 707 kan fokuseres på lengre ruter. Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Da heiv jeg meg også på trenden. Starta på #1152, der det er flest folk herfra? Hva er normalt å tjene på en rute egentlig? Uansett, har startet Astax (AST) i Kuala Lumpur og er allerede selskapet med størst markedandel derfra Noen andre som har base i asia? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Du er faktisk den eneset herfra med base i Asia! Det er vel en med base i NZ og en i Sør-Afrika og resten i Europa! Du har store muligheter til å tjene mye altså. PS: Jeg kuttet ruten til Israel og Moskva og startet London og Frankfurt. Tjener dobbelt så mye på de. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Hva er normalt å tjene på en rute egentlig? Kommer helt an på hvor lang den er og hvor stort flyet er. Merk at profitt per avstand går ned jo lengre ruten er – generelt sett. Dette håper vi blir fikset en gang snart da det ikke er i tråd med virkeligheten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Teknisk sett lønner det seg ikke å fly Oslo - Bangkok eller Oslo - New York på dette spillet. Men virkeligheten er en helt annen ja. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Sånn, da har jeg fått satt opp en ATP på Vardaxens gamle ruter. Sistnevnte er nå til salgs. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Kjøpte Vardaxen din jeg Trond! Lager litt ruter i Mellom-Amerika, så tror den kan være grei inntil jeg får et litt større fly inn der. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Så bra! Da er jeg litt nærmere en ny base. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2010 Rapporter Del Skrevet 24. september 2010 Nytt rutekart; Ble et par ruter fra O.R. Tambo og Princess Juliana. Profitten på disse per måned før maintenance er 400.000, så glad jeg har små fly som er helt nye og billige å holde i luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå