cFc Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Let-610, 40 seter men begrenset range og treig som en rusten dørstokk! Lenke til kommentar
DCG Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Måtte bli med jeg også, morsomt spill Russian Air Transport - http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=45506 Sheremetyevo ser ut til å ha vært et greit startsted, ihvertfall mot andre vest-europeiske flyplasser. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Grrr, nå kom det nye flyselskap som utfordrer meg med ryanair-priser på rutene Birmingham - Oslo, og St. Petersburg - Moskva (Sheremetyevo) Måtte bli med jeg også, morsomt spill Russian Air Transport - http://www.airlinemo...ne.php?id=45506 Sheremetyevo ser ut til å ha vært et greit startsted, ihvertfall mot andre vest-europeiske flyplasser. Ahaa! Er det konkurranse i øst-europa du vil ha, så skal du få det Endret 23. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Dette forstår jeg bare ikke Jeg har hovedbase (hovedgate?) i Stavanger - Sola. Har laget tre ruter. Men, jeg kan ikke sette opp billettprisen særlig høyt, før Load begynner å synke drastisk. F.eks. fra Sola til Baden Airpark, kan billettprisen bare være 50 kr (Gidder ikke å finne frem euro tegnet). Hvis jeg skriver mer en 50, synker loaden. Aner noen hvorfor dette skjer? Endret 23. september 2010 av stigah Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Fordi at hvis prisen er høy så vil få mennesker fly med deg fordi at det finnes billigere selskaper eller bedre alternativer. Har du noen konkurrenter på disse rutene? Og husk at det er få passasjerer på Sola som gir et dårligere grunnlag Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ah :/ Hvordan sjekker jeg om jeg har noen konkurrenter på disse rutene? Og siden du sier at det er få passasjerer på Sola, så bør jeg restarte enda en gang? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Ikke nødvendigvis. Hvor mange flyvninger har du per dag på ruten(e) du plages med? Høyere enn 1.0 anbefales ikke. Jo oftere du flyr, jo færre vil med hver avgang, og jo lavere må du sette prisen for eventuelt å få fullt fly. Men det skal sies at det lønner seg å starte på en flyplass med litt størrelse, ellers får du veldig lite folk å ta av. Det er grenser for hvor reiselystne selv stavangerfolk er. Edit: Her leser vi hele innlegg ja. Edit route, så ser du hvilke andre flyselskaper som eventuelt flyr samme rute og hvilke priser de har. Dette må ses i sammenheng med størrelsen på flyet de bruker; større fly tar flere folk på én gang og da kan man ikke sette prisene like høyt om man vil ha fullt fly. Endret 23. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Lagde meg ny Base idag Valgte Kansas er faktisk ingen som flyr derfra, eller har noen ruter til, alt er fritt Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ah. Takker, Trond! Men, bør jeg lage en ny base, selv om jeg nettopp har startet å spille? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ny base eller bytte base? Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ny base. Sånn som simentp gjorde. Hvis ikke han restartet da. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Restartet ikke nei Ny base eller bytte base? Ny Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Koster 60x gateleie å opprette ny base, pluss at du må ha fire gater leid der (du kan riktignok levere dem tilbake etterpå). Best er nok å utnytte den basen du har en god stund. Er det for lite å ta av får du heller flytte til en større flyplass. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Koster 60x gateleie å opprette ny base, pluss at du må ha fire gater leid der (du kan riktignok levere dem tilbake etterpå). Best er nok å utnytte den basen du har en god stund. Er det for lite å ta av får du heller flytte til en større flyplass. Vet, hadde 1.5M i DOC så var på tide og ekspandere Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Koster 60x gateleie å opprette ny base, pluss at du må ha fire gater leid der (du kan riktignok levere dem tilbake etterpå). Best er nok å utnytte den basen du har en god stund. Er det for lite å ta av får du heller flytte til en større flyplass. Ah, da har jeg nok ikke råd til det. Og jeg kom faktisk ikke på at jeg kunne flytte til en større flyplass. Hvilken anbefaler du i Europa? Og er det noen andre her som har flyplass i Europa, eller har alle flyplass i USA? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 De aller fleste her har base i Europa. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Hvis dere lager ny verden husk å ta alle 9 verdensdeler, alle rutene og full verden, ellers så mangler det masse flyplasser :S Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Vet, hadde 1.5M i DOC så var på tide og ekspandere Det går an da. Driver og snuser på et par alternativer jeg også. Ah, da har jeg nok ikke råd til det. Og jeg kom faktisk ikke på at jeg kunne flytte til en større flyplass. Hvilken anbefaler du i Europa? Anbefaler og anbefaler. De aller største har jo konkurranse deretter, gjerne flere flyselskaper allerede med base der. Du får selv vurdere en balanse mellom størrelse og konkurransenivå. Bruk Gate Search. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Flott Da er ikke jeg den eneste. Men Tyskland er da et svært land med mange folk. Da tror jeg at jeg flytter flyplassen til Berlin Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Du vet at det er konkrete tall på hvor mange passasjerer som årlig trafikkerer hver enkelt flyplass? Trenger ikke gjette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå