Endors Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er også med på en privat verden. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Klarer ikke å komme under 400 tokens uansett hva jeg prøver på.. Start: 1960 Slutter: 2009 Cash: 500000 Gates: 1 Fly: 1x Fokker F27-100 Max players: 200 Very large world Tokens: 414 Dere kan jo teste ut og se om dere klarer å finne noe bedre: Create World Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Kutt ned på varigheten. Litt mer cash hadde ikke gjort noe. €1M er vel greit? Fokker F27-100 er finfint startfly. Ikke for drøyt. Endret 23. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Endors Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Det koster 35 euro for 420 tokens... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Endelig. Trøbbel med svar-funksjonen der noen minutter. Sånn f.eks.: Eller sånn: 5 tokens per år varighet. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ikke at 35 euro er så kjempemasse, men det er ikke så kult å splashe det ut for å starte en egen verden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg syns det er litt artig å ha konkurranse fra andre spillere også jeg, men kan sikkert lage en verden dersom det er nok interesse. Syns dog at dette er noe vi burde vente litt med, la oss se hvor mange som faktisk spiller om en måneds tid. Og hvis vi lager - dibs på LAX eller SFO! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Går jo greit i denne en god stund til. Vi har mye å lære. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Prøvde å sette opp en ny, klarte å komme under 300.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Om vi lager, dibs på DXB (Dubai) eller DEL (Delhi) Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Går jo greit i denne en god stund til. Vi har mye å lære. True! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Dibs liksom. Skal vi ha én spiller som har monopol på Heathrow og da? Trur ikke det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Neida, men dibs på å ha base der. Neste verden jeg blir med i tror jeg skal brukes til noe i USA, prøve meg frem litt der. Mange store flyplasser på vestkysten, har jo LAX, SFO, SEA som alle er i umiddelbar nærhet til hverandre, og er ikke lange veien til Canada heller. Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Måtte nesten starte jeg og, har lest litt i tråden mens jeg har spilt FM Spiller i public world, gadd ikke sende melding til world admin etc. Satt opp en rute fra Frankfurt-Airport til Liverpool- John Lennon. Ingen konkurranse og €59k profitt Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Neida, men dibs på å ha base der. Neste verden jeg blir med i tror jeg skal brukes til noe i USA, prøve meg frem litt der. Mange store flyplasser på vestkysten, har jo LAX, SFO, SEA som alle er i umiddelbar nærhet til hverandre, og er ikke lange veien til Canada heller. Baser putter en vel der en vil. Null problematisk. Men nå er det FAIR GAME som gjelder. Førstemann opp og forbi Cathay! :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Neida, men dibs på å ha base der. Neste verden jeg blir med i tror jeg skal brukes til noe i USA, prøve meg frem litt der. Mange store flyplasser på vestkysten, har jo LAX, SFO, SEA som alle er i umiddelbar nærhet til hverandre, og er ikke lange veien til Canada heller. Ja også har du Phoenix, Houston, Atlanta og Chicago som ikke akkurat er veldig langt unna. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Men nå er det FAIR GAME som gjelder. Førstemann opp og forbi Cathay! Haha! Regnet akkurat ut at mitt flyselskap er verdt 0,34 promille av Cathay, dvs Cathay er verdt nesten 3000 eksemplarer av Hippie Airlines Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Nytt fly til 5 millioner på vei, 40 seter, treigt og kjipt. Men det vil funke på disse kortdistansene. Liker at jeg ikke har enorme utgifter på maintenance der på en stund. Gøy spill Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Hvilket fly bestilte du? Venter på enda en Dash 8, lurer på om jeg skal prøve å lage en del småruter mot Frankrike, Sveits og Østerriket. Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Venter på litt egenkapital så setter jeg opp Liverpool - Palma de Mallorca, ingen som flyr den heller Men er usikker på hvor lurt det er når jeg kun har ett fly, det vil vel gå utover Frankfurt - Liverpool.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå