IskaldCola Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hva faen, plutselig har jeg fått en månedlig maintenance fee på 2,3 millioner. Aldri hatt det før. Så nå går jeg såvidt i pluss, har mistet 1,5 millioner fra banken og. Hva skjer med dette? Det er dette som skjer hver gang vi går over til ny måned i spillet. Da trekkes alt av vedlikehold og gateleie på en gang, så må vi bruke resten av måneden til å bygge oss opp før det skjer igjen. 2,3M høres greit ut for et 707. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Mulig jeg har vært heldig, men jeg har i hvert fall base i USA, de flyplassene jeg flyr til er det stort sett to-tre konkurrenter bare. Veit ikke hva normen er, men har inntrykk av at det er relativt få. Turen jeg har dårligst betalt på er like under 60k, men det er en veldig kort tur. Nesten slik at det hadde vært mer fornuftig å tatt buss for passasjerene Hvor lenge varer en måned i spillet? Edit: Må lese mer wiki Endret 22. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Europa er veldig overbefolket (av flyselskaper altså, ikke misforstå). Burde være MASSE potensiale andre steder i verden. Kun ett flyselskap i Afrika, og ett i Mellom-Amerika. I Sør-Amerika er ingen! (Vel; ett veldig, veldig dødt et.) Endret 22. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
Nordvi Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Har planer om og utvide til Sør Amerika når jeg få råd til det, helst Rio de Janeiro, var der i våres, fantastisk by. eneste som jeg ser negativt med Sør Amerika er at det er langt mellom flyplassene og mindre valg en europa ettersom det er korte ruter man tjener best på, men samtidig lav konkurranse. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jess, der fikk jeg pluss :D:D har -7 mill akkuratt nå, hadde bare igjen å betale et par gates som jeg "solgte", har ennå 2 ubrukte gates hoss keflavik Endret 22. september 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Flere som har problemer med å vise rutenettet i Google Maps? Funker ikke for meg i FF 3.5.13 eller IE8, kun i Chrome. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Samme problemet her ... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Samme problemet her ... Funker ikke i Opera 10.62 heller, må bruke Chrome (som jeg ikke liker) for å vise det.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Gleder meg til i kveld, da får jeg et nytt fly som skal fly Vilnius - Dubai. Flyet er lite, men regner med å hanke inn penger. Hvis ikke legger jeg ned ruten asap og flyr innad i Europa i steden. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Vi skulle ikke laget en privat verden for oss her på forumet da? Uten all denne konkurransen fra Cathay og de andre svære flyselskapene der inne Lenke til kommentar
Nordvi Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Vi skulle ikke laget en privat verden for oss her på forumet da? Uten all denne konkurransen fra Cathay og de andre svære flyselskapene der inne Hadde vært gøy det, bare litt mer en 500 000 i start kapital så vi kommer raskere igang xD Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Vi skulle ikke laget en privat verden for oss her på forumet da? Uten all denne konkurransen fra Cathay og de andre svære flyselskapene der inne Må innrømme jeg har også lyst til å komme vekk ifra gigantene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hmm, jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal lage hub i Dubai eller New Delhi når den tid kommer. Jeg er med for egen verden Endret 23. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er med på en verden for oss! Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Testet med å lage en verden for å se hva det kostet, og prisen ble 494 tokens Da satt jeg opp 1M i cash, very large world, 2x dc-8-32, 2 gratis gates.. Koster å lage sin egen verden ja Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Hmm, jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal lage hub i Dubai eller New Delhi når den tid kommer. Dubai er nesten dobbelt så stor da, men har også mange flere avganger. Mulig det er færre muligheter for destinasjoner innenfor rimelig rekkevidde også. Typisk det for de største, de er liksom tappet for lengst. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Vi kan jo spleise på tokens da? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Trenger ikke overdrive med startfly da. 1 gate holder også lenge, det vet du. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Ja, vi kunne startet med et middels stort passasjerfly, 1 gate og mellom 1-2M i startkapital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå