Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre, det svir mer enn det smaker foreløpig. Faen at jeg glemte at gamle fly = mer vedlikeholdsutgifter.

Vedlikehold er etter det jeg har forstått intet mindre enn astronomisk på såpass gamle fly. En annen bruker gikk på en smell på €-25M etter noenlunde samme tabbe. Dyr lærdom, men slikt sitter iallfall. Håper at det i fremtiden blir økonomisk gjennomførbart å holde fly i lufta til de er både 20 og 30 år gamle.

 

Spurte om jeg kunne restarte brukeren min, og begynne på serveren PW#1152. FAIR GAME . Det er vell riktig det?

Ja.

 

Jepp. Cathay tar 2M i måneden for å lease en brukt 737. Jeg avslo. Hadde den vært ny hadde det derimot vært ok :)

Leasing er veldig greit hvis utleier betaler vedlikeholdet (damp lease). Det er tilfellet med «min» BAe ATP. :thumbup:

 

post-87361-1285187790,666_thumb.png

Lenke til kommentar

Desverre, det svir mer enn det smaker foreløpig. Faen at jeg glemte at gamle fly = mer vedlikeholdsutgifter.

Vedlikehold er etter det jeg har forstått intet mindre enn astronomisk på såpass gamle fly. En annen bruker gikk på en smell på €-25M etter noenlunde samme tabbe. Dyr lærdom, men slikt sitter iallfall. Håper at det i fremtiden blir økonomisk gjennomførbart å holde fly i lufta til de er både 20 og 30 år gamle.

 

Ja, lærer nok til neste gang. Endte med at jeg vraket 737-en, unner ingen den skjebnen, kuttet ned på ruter og valgte kun de som desidert gir mest for pengene. Får la spillet gå sin gang de neste dagene, og satse på at økonomien er på rett kurs til mandagen igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...